/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Nye Dna strukture
Fra : Ringo_Gringo
Vist : 1028 gange
200 point
Dato : 15-11-03 20:36

jeg mangler nogle informationer omkring en videnskabsmand/filosof der har fundet nogle børn med 24 aktive Dna strenge, som tilsyndeladende er komplet immune over for Sygedom, jeg ved ikke meget om projektet men vil gerne have links eller titler på bøger om det!

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-12-04 15:51

Tro ikke på det !
Det er humbug !

Dr. J. Arne Wolle von Holstein. - en smart fantast eller og plattenheimer - nu er han død - han lukrerede på andre folks frygt for sygdom - men han har haft en uforlignelige underholdningsværdi som foredragsholder og klaverbokser i restaurant " Velencia " i København

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 13:28

Hav tålmodighed det kommer...bare rolig (søg på google under "indigo dna" på danske sider, der finder du nok det du søger)

Hilsen Shamanen