/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
TV som skærm til PC
Fra : bv32
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 25-02-02 14:09

Findes der en adapter eller en anden mulighed for at bruge sit TV som skærm til en Notepad? Jeg tænker på muligheden for at se DVD film via en Notepad på sit fjernsyn. Er det muligt? Hvad kræver/koster det?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 14:17

"bv32" <bv32.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vyqe8.7349$Rz2.271621@news010.worldonline.dk...
> Findes der en adapter eller en anden mulighed for at bruge sit TV som
> skærm til en Notepad? Jeg tænker på muligheden for at se DVD film via
en
> Notepad på sit fjernsyn. Er det muligt? Hvad kræver/koster det?
>
Har du video-out på notepad'en ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 19:12

On Mon, 25 Feb 2002 13:08:41 GMT,
bv32 <bv32.news@kandu.dk> wrote:
> Findes der en adapter eller en anden mulighed for at bruge sit TV som
> skærm til en Notepad? Jeg tænker på muligheden for at se DVD film via en
> Notepad på sit fjernsyn. Er det muligt? Hvad kræver/koster det?

Jeg mener VGA -> Video out / TV out koster 1000-1500 kr.
Kvaliteten er langt fra i top. Og du kan købe en DVD
afspiller til billigere penge.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 22:28

"bv32" <bv32.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vyqe8.7349$Rz2.271621@news010.worldonline.dk...
> Findes der en adapter eller en anden mulighed for at bruge sit TV som
> skærm til en Notepad? Jeg tænker på muligheden for at se DVD film via en
> Notepad på sit fjernsyn. Er det muligt? Hvad kræver/koster det?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Jeg har, - til et helt ukritisk project købt en Trust Televiewer TV1024 (
hos www.midtdata.dk ) - den står til kr. 695,00 - men slutbeløbet blev i mit
tilfælde kr. 758,00 (med moms, porto og dankortgebyr) - du kan prøve at se
www.edbpriser.dk om du kan finde den der til en lavere pris.

Den virker fint nok, men du skal ikke forvente noget i retning af monitor
kvalitet. Der er begrænsede indstillings muligheder - man kan f.eks. flytte
billedet men der er ikke nogen bredde/højde regulering eller raster
korrektur.

Kristian

Accepteret svar
Fra : redtop

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-02 05:55

ja det findes, men det er for dyrt til den kvalitet du får