/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet problem
Fra : frederikshavn
Vist : 585 gange
45 point
Dato : 15-11-03 17:47

HJÆÆÆÆÆÆLP,jeg ved ikke hvad der er sket,men når jeg normalt går på internettet,og min start side kommer frem,plejer der at komme en søge funktion frem ude til venster,det plejer at være msn søg,men på en eller anden måde er der kommet noget helt andet som hedder:SEARCH THE WEB,kan man på en eller anden måde få den gamle msn search,tilbage

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 15-11-03 19:02

Er det selve siden eller, kun søge felt der er ændret.?? Hvis det er hele side søger du msn går i funktioner - internet indstillinger - brug aktuel side - ok/anvend og den side du har vlgt er din start side.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 19:03

Er det denne:
http://www.msn.dk
vis>explorer-panel>søg
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-03 19:43

Klik på søg oppe i værktøjs linien,har du ikke denne knap,så højreklik på et
tomt sted på værktøjslinien>tilpas>tilgængelige knapper,marker søg>tilføj og
prøv så at klikke på denne,i værktøjslinien.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 45 point
Dato : 15-11-03 19:54

Eller,den søgebjælke der kommer frem,hold din markør over kanten,ud mod selve IE hoved vinduet.til der kommer en vandret
dobbel pil frem og hold den nede med venstre musse tast og træk den ud mod højre,så oppe i toppen af denne vil der så komme en tekst hvor der står tilpas,der er de forskællige
indstillinger for venstre søge bjælke.
Manse9933(til højre for NY+forstørrelseglas)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-03 19:57

der er en boks hvor du kan sætte et flueben i MSN søg

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-11-03 20:57

SearchTheWeb skal der en HijackThis til. Den kan Spywarefri.dk nemt klare for dig saadan at du har din egen startside igen inden du gaar i seng. Jeg kunne ogsaa have klaret den opgave, men da jeg sidder paa en netcafe paa den anden side af jordkloden er det bedst du spoerger hos spywarefri. Det er eksperter paa omraadet og kender alt til den hijacker. Vaersgo' saa er det op til dig om du vil have din egen soegeside igen. Og saa maa jeg ellers ud af denne 40 grader varme netcafe. Uden for er der bare 28 og sol fra en skyfri himmel.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 21:28

Have a nice day Als.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-11-03 01:41

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 07:17

sejv tak

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 07:22

selv tak,god morgen