/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bios update ibm 770 ED
Fra : jerow
Vist : 363 gange
80 point
Dato : 15-11-03 17:29

Jeg skal have opdateret min bios på nævnte maskine, problemet er bare at opdateringen "forlanger" et fuldt opladet batteri!. Da mit batteri er helt fladt, har jeg brug for et tip om hvorvidt det er muligt at "narre" opdateringen til at tro at batteriet er ok ??, evt en der er frisk og kan låne mig et brugbart i en halv time.

IBM oplyser at det ikke er muligt, og at der skal et brugbart batteri i maskinen.

med venlig hilsen

Jørn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-03 18:01

Lidt underlig måde at gribe problemet an på.
Hvad med at skaffe et batteri, som jo alligevel skal skiftes.
Derefter kan du opdatere BIOS.

Accepteret svar
Fra : nullerfras

Modtaget 80 point
Dato : 15-11-03 20:51

hehe jeg forstår godt dit problem da et batteri er lidt dyrt,,,, jeg har nok et du kan låne
m.haulrig@tele2adsl.dk skriv bare

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-03 20:55

et lithium batteri koster ikke en formue.
Jeg går ud fra at computeren kører på 230 V

Godkendelse af svar
Fra : jerow

Dato : 16-11-03 18:28

Tak for svaret nullerfras.
Jeg sender dig en mail
m.v.h. Jørn