/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp mig?
Fra : Kaspi
Vist : 761 gange
150 point
Dato : 15-11-03 16:11

Hmm.. jeg har lidt af et problem ser i..
Når jeg er i seng sammen med kæresten, så tænder hun mig totalt meget! Det er vildt lækkert.. men det er bare det, at hun elsker forspillet, og det gør jeg da også, men det er et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt forspil.. og så når vi begynder på "the real shit", så kommer jeg på 0,5 (sådan da )...
Før i tiden ku jeg SERIØST blive ved i en time.. men nu kommer jeg bare badabum!?.. (ikke for at blære mig!)

-Er det måske fordi, jeg tænker for meget på, om jeg nu ka holde mig? Om jeg er ligeså god som de fede gange!...
Eller er det fordi, jeg bare er sådan nu? :-/ hmm...
Jeg er ik helt sikker, men jeg ville nu bare høre... kæresten har også sagt, at hun elsker mig selv om jeg kommer hurtigt, men alligevel ... IK??? hmpf..
(plejer som regel også at bruge hænder & mund bagefter)
Håber i ka svare..
mvh
Kasper
ps. det er seriøst

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-11-03 16:18

Synes at kunne huske fra div. brevkasser, at tricket er at klemme ret fast på det yderste af penis med forhuden "trukket for" - det sætter dig "lidt tilbage" om jeg så må sige...

held og lykke... men en anden ting - når det gå så jävla hurtigt, kan du så ikke igen efter få minutter? Plejer at tage længere tid anden gang!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 16:18

Hej Kaspi

Uha det må være træls. Forspil er jo altid godt, men det skal jo selvfølgelig helst ende med noget som er godt for jer begge to.

Prøv lige at tage en snak med din kæreste om ikke forspillet kan kortes lidt ned. Fortæl hende, at det er fordi hun tænder dig så meget, at du bliver nødt til at komme til lidt før.

Den falder hun for kvinder nyder at blive begæret.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 16:21

I kan selvfølgelig osse bare gå i krig - og når du mærker det er lige før det sker, så træk dig ud og kæl lidt mere.

På den måde skulle I kunne få hele week-enden til at gå

Frida

Kommentar
Fra : 120602

Dato : 15-11-03 16:23

Hej Kaspi
Har du prøvet om du kan komme mere end en gang. Min erfaring er at når en mand kommer anden gang så går der normalt noget længere tid. Du skal nok bare have en lille pause imellem

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 16:25

Nu er jeg kommet i hopla hva' er det du gør med hænder og mund. Det er vi nødt til at høre lidt om, hvis vi skal hjælpe dig

Frida

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-11-03 16:48

ja ellers må du jo lige selv lege lidt med aben et par timer før i skal i gang..

kan selvfølgelig være problematisk hvis i er sammen hele tiden og hvis i er meget spontane men hvis du kender hende kan du nok godt regne den ud..

ellers kan du jo bare blive ved selv om du er kommet (medmindre den falder til ro med det samme)

held og lykke med det.

Mvh

Solgaard

P.S. undskyld men du kommer godt nok med de underligste spørgsmål nogle gange.! glemmer aldrig dit buksevandshalløj..

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 160 point
Dato : 15-11-03 16:55

hejsa....

ja det kan være lidt træls, og jeg har selv været sammen med en fyr som pludselig havde det sådan så jeg har et par råd....

1; tag og kort forspillet lidt ned...

2; forklar hende at du simpelthen bliver for tændt og det er derfor.

3; så skal i holde små pauser for at undgå at du kommer hvor i bare kæler osv så bliver andrealinet sænket også kan du forsætte...

4; somregl når man kommer hurtigt så kan man hurtig forsætter efter en kort pause hvor du så kan tilfredsstille hende på andre måder. (kæle, nusse, brug din tunge og hænder du skal udforske hendes krop og finde steder som virkelig pire hende så vil det ikke være et problem at forsætte hvor du slap.

5; der er dog også fyre som kommer hurtigt og så bare kan forsætte og komme igen lidt senere og så forsætte og komme igen indtil han er helt færdig.

det var så mine 5 hurtige råd som plejer at virke...... men kan være at jeg har flere op i ærmet...... så vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget ellers så spørg

tutfis

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 17:48

Hejsa! Lækre bemærkninger indtil videre! Det må jeg sige jer!..
Solgård.. du har nok ret! Men jeg er sgu normal nu
Til jer andre, så vil jeg bare sige, at jeg er glad for i kan hjælpe mig! Det har jeg brug for...

-Frida..
Hva ka jeg med tunge og fingre hehehe... jeg er rimelig haj til sådan noget! *S* og jeg elsker at tilfredstille min kæreste! Det er det bedste jeg ved...

Tjaeh? Jeg spille lidt med aben ku måske hjælpe?! Men jeg tror mere det er mine tanker, der for mig i fadet!!...
ihhh...

Men vi har snakket lidt om det... men åbentbart ik nok?!?!..
mvh
Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 18:08

Nu siger du jo godt nok, at du er ret sej til at tilfredsstille din kæreste, hvilket jeg jo så må tro på.

Men altså Kaspi - jeg spørger - fordi det kan være du gør noget forkert.
Hvis din kæreste ikke er så gammel - er det jo ikke sikkert, at hun lige kaster i hovedet på dig, hvis der er noget, hun evt. ikke bryder sig om.

Mine tanker går mere i den retning, at det måske (kun måske) kan være, at din kæreste trækker forspillet ud, fordi det er forspillet du er bedst til. Hvis hun så samtidig er klar over, at du ikke kan holde dig "oppe" efterfølgende - ja så slap hun jo pænt om ved - eller rettere sagt- af med et laaaaaangt og kedeligt samleje.

Du lyder temmelig selvsikker på din egen formåen, selv om du godt nok indrømmer, at
du "kommer" for hurtigt - men tal nu lidt videre med din kæreste om, hvorfor hun mener jeres forspil skal tage en evighed.

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 18:20

Okay! det blev sgu pakket lidt for grundigt ind
Jeg mener for lige at skære det ud i pap*GG*at det måske er selve samlejet din kæreste forsøger at undgå. Derfor det laaaaange forspil...

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-03 19:00

Jeg tror at Kaspi har opnået det, der skulle opnås

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-03 19:06

Har du fået en afklaring på dit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/20012

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-03 19:13
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 19:31

*LOL* okay min fornemmelse var vist go' nok Lille Kaspi*GG* hva' ka' jeg sige andet end, at du har meget at lære kammerat

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 19:50

Hold da kæft, hvor er det sjovt*GGG* Jeg bliver altså nødt til lige at indsætte et citat
fra sp. ang. Skedeprut

Frit fra leveren skrevet og formuleret af jay_jay*GGGGGG*

Citat
Første gange en skedeprut skete for mig, der havde jeg lige været sammen med en fyr og da jeg så rejser mig op, der spændes mine mave-/skedemuskler, og jeg slo en skedeprut. Da jeg så vender mig om, ligger fyren og kigger underligt på mig, hvorefter jeg siger, at det bare var luft.... (doooh) Jeg gad ikke forklare mig selv bagefter (Den dag i dag tror han sikkert stadig at jeg slå en normal prut).

Tak for kaffe siger jeg bare

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-11-03 21:37

Hold op med at lege med den cykelpumpe - fjols.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-11-03 21:45

Så lige en kommentar fra ham Dr. Platugle Mark i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/20012

og får bekræftet hvad skvadderhovedet hvad han egentlig står for.

[citat]
Det er dog altid OK at blive checket. Det kan du blive på et af amternes centre eller hos din egen læge. han/hun har tavshedspligt så med mindre han ser dine forældre privat eller sådan noget behøver du ikke være bange for lækager.
{/code]

Det vil sige, at han vil plapre ud med hvad som helst, bare det er nogen han kender.

Dr......... Godaw do

Ram

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 22:23

Hej igen..
Utroligt som i skriver - og tak ska i ha.. men husk lige en ting! Det ka meget vel være at jeg er "lille".. og det er jeg nok af en 17 årig at være, men jeg prøver mig jo også frem - jeg siger IKKE at jeg er Romano men altså.. jeg ville nu bare høre! Har alligevel tænkt mig at snakke med hende! - Jeg tør sgu godt.. og har jo allerede lidt!
Håber i forholder jer seriøse overfor mit spg. - mange tak

-Det ku måske være, at min kæreste var vant til noget anderledes end, hvad jeg har lyst til? Men.. vi er jo kun også ved at nå vores månedsdag! hehe.. men alligevel!
Jeg vil i hvert fald tale med hende om det! For jeg ka altså også en del med den for neden....

mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 22:25

Ups!..
Ans - jeg har fået tilfredstillende svar, tak! [dette omhandlede vist nok min x]

mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 22:34

Kaspi lille ven.
Gå nu i seng. Din selvtillid fejler i hvert fald ikke nogetmen du virker da ikke særlig seriøs. Kan du ikke godt selv høre det*GG

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 22:39

Hmm.. jeg forholder mig skam helt seriøs du! Jeg har også tidligere skrevet, at dette er seriøst...
Men nu kender jeg også til forholdet mellem ældre og unge... undskyld mig, men så er du på det forkerte spor!
tak for svarene...

Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 22:46

Kaspi husk nu at holde hænderne over dynenbanditten kan altså nå at blive helt slidt op - så du hverken kan tisse eller jage damerne med den*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 22:55

hmm... jeg klinger vist ik med din humor.
Som den "voksne" - eller i hvert fald med det voksne sind, må jeg ha lov til at afslutte samtalen her og fastslå, at jeg har ingen problemer med at holde hænderne over dynen - i modsætning til andre her? Men lad mig sige det sådan, jeg har en kæreste, og jeg vil bare gerne have svar på et spg. angående hende og mig. Så, HVIS du ik kan komme med yderlige svar eller henvisninger til mit spg., så bedes du lade være med at ødelægge det - en skam man ska sige sådan noget. Jeg gider ik opføre mig sådan her, men det er sgu bare for at slå fast, at jeg ønsker et svar? ---- det er vel også derfor man stiller et spørgsmål!?.. - Dette skal ik diskuteres frida..
på forhånd tak
Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:08

Kasper Kig!

Citat
Før i tiden ku jeg SERIØST blive ved i en time*
LOL* Gu kunne du ej. Pral:oD måske når du er 30 men ikke før.

Citat
Hva ka jeg med tunge og fingre hehehe... jeg er rimelig haj til sådan noget! *S* og jeg elsker at tilfredstille min kæreste! Det er det bedste jeg ved...
Hva' klynker du så for???

Citat
For jeg ka altså også en del med den for neden....
Ja du kan bl.a tisse med den:oD endnu*GG

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 23:15

Frida - du er godt nok mærkelig?
Undskyld jeg siger det, men... hahahaha! Seriøst.. jeg må sgu gi dig hånden for det der! At du gider sidde kl. 23 om aftenen og analysere mine skide sætninger? Jeg sagde godt nok seriøs, men okay, herre gud, hvis jeg skriver en time.. det var der omkring - tro mig eller ej.. du ååååh så gamle vise kone..
tak for snakken? Jeg har desværre ikke fået noget ud af dine bemærkninger...
en skam

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:22

Havde du da forventet at få en udløsning

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-03 23:28

Nej en løsning, som han kunne finde ud af

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:34

Kasper din lille skid Det er ikke for at være efter dig, men du har fået mindst 5-6 seriøse forslag til at løse dit lille problem.

La' nu være med at blive sur det løser da i hvert fald ikke problemet, hvis du da har et problem...

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 23:43

hahaha.. jeg ka ik andet end at grine?
Men jeg har sgu da heller ik sagt, at jeg KRÆVER flere svar? ER DET MÅSKE DIG, DER SKA SLUTTE MIT SPØRGSMÅL? = Nej.. det er det vist ik..
så ti stille din gamle krampe
jeg slutter nu - for DIN skyld? Tak for alt... mega fedt..
tsk

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 15-11-03 23:48

Tak for svaret tutfis.
-Frida... jeg ka ik sige andet end... en skam

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:50

*LOL* du er da sød sov godt Kasper.

Frida

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 16-11-03 11:56

hehehehe... frida altså
hmm - jeg sov udemærket tak! heh.. håber også du fik en god nats søvn?..
mvh
/Kasper

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 12:55

Det gjorde jeg skam. Vi "gamle Kramper" falder jo nærmest bare døde om, hvis klokken blir' ret meget mere end 23.00*LOL*

Ha' en go' dag.
Og pas nu på tissemanden. Tænk på, at den helst skal holde hele livet

Frida