/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kondom-længde
Fra : Rasser9000
Vist : 1471 gange
50 point
Dato : 25-02-02 13:32

Hej!

Kondomer er jo den mest sikre form for prævention, men kan det passe at de mindste er 16 cm lange? Det er jo ikke alle fyre der hvis penis har den længde. Der er flere der har kortere og jeg er en af dem så hvad skal jeg gøre? Bruge de kondomer? Eller findes der kortere kondomer?

Rasser9000

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-02 13:38

hej Rasser9000

kig evt. på siten http://www.aids-info.dk/
De har et "kondomeri", hvor du finder beskrivelser af størelser, farver og hvad har vi ...... - og så kan du handle on-line hos dem, når du finder det rette for dig.

/ kjeldgaard

Godkendelse af svar
Fra : Rasser9000

Dato : 25-02-02 14:10

En lille kommentar til mit eget spørgsmål. Med mindre penis mener jeg en på omkring 10 cm.

Kommentar
Fra : Bull

Dato : 25-02-02 14:41

Første gang. jeg var i Bangkok, havde jeg ikke forsynet mig grundigt nok hjemmefra og måtte konstatere, at det var næsten umuligt for en normal europæer at rulle de små lokale kondomer på. De var ikke bare meget snævre, men også meget korte. Derfor er jeg næsten sikker på, at der kan skaffes noget passende til enhver størrelse. Hvis du prøver hos den adresse, Kjeldgaard nævner, kan du jo henvise hertil.
Held og lykke!
Bull

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 15:52

> Kondomer er jo den mest sikre form for prævention, men kan det passe at
> de mindste er 16 cm lange? Det er jo ikke alle fyre der hvis penis har
> den længde. Der er flere der har kortere og jeg er en af dem så hvad
> skal jeg gøre? Bruge de kondomer? Eller findes der kortere kondomer?
>

Du skal vel bare bruge alm kondomer. Det skal jo ikke fyldes helt ud. Det
kan man iøvrigt ikke (afaik) med en penis. Der kan shjv være ca 10L i et
kondom. såeh...

Kommentar
Fra : Rasser9000

Dato : 25-02-02 16:25

Det handler mere om det så ikke vil sidde for løst og glide af under samlejet hvis det er for stort. Det er det der bekymrer mig.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 16:42

Rasser9000 skrev: (messageID: <news:G%pe8.7838$PE.302228
@news000.worldonline.dk>)

> Hej!
>
> Kondomer er jo den mest sikre form for prævention, men kan det passe at
> de mindste er 16 cm lange? Det er jo ikke alle fyre der hvis penis har
> den længde. Der er flere der har kortere og jeg er en af dem så hvad
> skal jeg gøre? Bruge de kondomer? Eller findes der kortere kondomer?
>

Når du når til roden, så stopper du bare med at rulle.

--
The Great Cornholio

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 17:58

On 25 Feb 2002 15:42:28 GMT, The Great Cornholio
<none.of@your.business> wrote:

[...]

>> Eller findes der kortere kondomer?
>
>Når du når til roden, så stopper du bare med at rulle.

*lol*

--
Quis custodiet istos custodes?
{who will watch the watchers?}

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 18:03

> Kondomer er jo den mest sikre form for prævention, men kan det passe at
> de mindste er 16 cm lange? Det er jo ikke alle fyre der hvis penis har
> den længde. Der er flere der har kortere og jeg er en af dem så hvad
> skal jeg gøre? Bruge de kondomer? Eller findes der kortere kondomer?

Stop med at rulle når der ikker er mere penis at rulle på

Andre har jo det modsatte problem - at kondomet strammer og ikke kan dække
det hele....
Japanerne har en gennemsnitslængde på 11cm (ifølge www.chilinet.dk ) og
danskerne en gennemsnit på 15cm (samme kilde), så hvis du kan finde et
kondom produceret til det japanske marked, er du godt stillet - men der kan
så opstå et problem af anden karakter - nemlig at det bliver for lille.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-02-02 00:29

"The Great Cornholio" <none.of@your.business> skrev i en meddelelse
news:Xns91C0A9F6D7006thegreatcornholioxxx@194.19.194.6...
> Rasser9000 skrev: (messageID: <news:G%pe8.7838$PE.302228
> @news000.worldonline.dk>)
>
> > Hej!
> >
> > Kondomer er jo den mest sikre form for prævention, men kan det passe at
> > de mindste er 16 cm lange? Det er jo ikke alle fyre der hvis penis har
> > den længde. Der er flere der har kortere og jeg er en af dem så hvad
> > skal jeg gøre? Bruge de kondomer? Eller findes der kortere kondomer?
> >
>
> Når du når til roden, så stopper du bare med at rulle.
>

Eller beskytter nosserne med det overskydende stykke, en ret
"fed" fornemmelse for øvrigt *GGG*

MVH
Henning

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 16-07-03 14:18

til henning.

tør man spørge, hvor lang er den?

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 20-12-03 01:24

Kan ikke lade hver med at tænke at det er som om i ikke har læst det ordenligt igennem.. Noget af det sidste Rasser9000 skriver er at kondomet er for bredt..!! Så må vi vel hjælpe med at finde et sted man kan købe smalle kondomer.. Nu er jeg ikke så ferm til at bruge nettet men det må da være muligt for jer at fremtrylle et link!! på nogle Jepanske smalle kondomer el. noget.. hvad er forresten dit bredde mål Rasser9000???

Hilsen Tobias..