/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
North Q 5000
Fra : SubZero69
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 15-11-03 11:24

Nogen der har nogen erfaringer med denne maskine? Jeg overvejer at købe den, men vil være sikker på at den er god. Jeg har en billig United model, men den har allerede problemer med at læse filmene efter bare ca. 40 afspilninger.

Ellers andre forslag?

Endvidere vil jeg høre om nogen har erfaringer med de billige surroundsystemer til DVD?

//sub

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-03 18:31

Hvis du allerede har probz med din United, gælder der jo 2 års reklamationsret.......

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 16-11-03 11:43

Ja det ved jeg. Men den er så billig, og jeg skal betale for at få den fragtet frem og tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 17-12-03 09:12

Tak for svaret IceCap.