/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
besværelse
Fra : anchri2
Vist : 455 gange
10 point
Dato : 15-11-03 10:42

Jeg har da klart lyst til at få nye medlemmer, men det er klart ikke derfor jeg skriver her.
Der er for at fortælle dem, at wgi er lovlig og ok, det vil sige, at man ikke skal være bange for at være emd, hvis det er noget for en.
men eller andre spørgsmål?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-03 12:21

og ??

Citat
Det sværeste er at forstå !

Natmaden.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-11-03 12:30

>anchri2.

"besværelse" - Hvad er det for et værelse?????

Sig mig er du dum eller bare naiv.....

Ok nu er du jo ikke så gammel, så det kan være du vokser fra din naivitet. Hold du dig bare til WGI, men hold dig fra at rode andre ind i dette tyvagtige Fupforetagende.

http://www.digitalforum.dk/lortewgi/
http://www.jp.dk/kp:aid=2084234/
http://www.sitecenter.dk/base/sprgsmlogsvar/

Ram

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 10 point
Dato : 15-11-03 12:44

På den anden side må du indrømme, at de udtalelser der indtil nu er fremme i medierne, ikke ligefrem opfordrer folk til at lægge penge i WGI, hvor det yderlig skal tillægges at foretagendet først løber af stablen i december.
Folk er almindelighed skepsis og ønsker at se resulteter INDEN man lægge penge i.

Og som >Natmaden så rigtigt citerer, det sværeste er at forstå.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-03 13:03

anchri2
Det er da godt at du ikke er bange, men måske stiller du en dag et spørgsmål i kategorien "andet penge"
hjælp jeg mangler ........ kr, banken vil ikke låne, hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-11-03 13:21

anchri2.
Tjaa ! Hvad skal jeg sige. Nåe jo. Boller fra Koberg.
Min erfaring siger noget om, at hurtige, lettjente penge kun kan genereres ved hjælp af svindel eller ulovligheder. Nogen skal jo betale.

Jeg bruger 10 af mine ledige point hos bageren. Så kan vi se om der kommer noget ud af det, eller det bare er varm luft.
Sren i Rskilde
Hold fingrene væk.
Det kan gå så grueligt galt

Godkendelse af svar
Fra : anchri2

Dato : 15-11-03 15:04

Tak for svaret ellebye.
Men jeg synes ikke det er helt så godt, som man kan forvente.
Hvis du gerne vil se det gode i det, så skal jeg vise det det.
Kontakt mig på mail:anc@sol.dk