/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lÅST COMPUTER
Fra : penny
Vist : 526 gange
40 point
Dato : 15-11-03 08:30

når windows skal opnes(XP)kommer medelelse"Computer låst" hvordan opnes en låst computer?. (starter normalt,kommer skermbillede, og kan ikke opne mere)

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-03 09:14

prøv at starte op i fejlsikker tilstand tast F8( evt.gå ind bios sæt den default)og så prøv og se om du har pw
indsat

Godkendelse af svar
Fra : penny

Dato : 15-11-03 09:24

Tak for svaret 1133.det har jeg prøvet,men intet hjælper

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 15-11-03 11:14

Penny - Blot til orientering.
Hvis du får et svar som ikke hjælper på dit problem, skal du ikke acceptere svaret, men vente og se hvilke andre svar der dukker op.
Du kan godt kommentere de enkelte svar uden at acceptere dem.
Nu er dette spørgsmål lukket og du bliver nødt til at stille et nyt spørgsmål, hvis du vil søge flere svar.

Håber du får løst dit problem
Kim

Kommentar
Fra : penny

Dato : 15-11-03 11:33

mange takk Kim, det viste jeg ikke.