/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kontroleret load på netværket
Fra : fedtmule64
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 25-02-02 12:15

Hej !!
Jeg har en server med tre netkort.
Hvor det ene et forbundet til Internettet, og de to andre til hvert sit LAN
Jeg kunne godt tænke mig at styrer loaden fra hvert LAN til Internettet, sådan at jeg kan bestemme hvilken hastighed der skulle kunne surfes med på Internettet.
Jeg har installeret Win2000 advanced server, ligger der noget i den eller findes der et program til dette.

Vh.
Jørn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 13:18

Hej!
Jeg kiggede lige på download.com
(http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=sr
ch&qt=network+load&cn=&ca=10001) og hvis man scroller lidt ned, er der et
par programmer som har noget med network load at gøre.....

----

> Hej !!
> Jeg har en server med tre netkort.
> Hvor det ene et forbundet til Internettet, og de to andre til hvert sit
> LAN
> Jeg kunne godt tænke mig at styrer loaden fra hvert LAN til Internettet,
> sådan at jeg kan bestemme hvilken hastighed der skulle kunne surfes med
> på Internettet.
> Jeg har installeret Win2000 advanced server, ligger der noget i den
> eller findes der et program til dette.
>
> Vh.
> Jørn
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Thorkild

Dato : 04-05-02 14:25

Jeg ville lige høre dig om hvilken server du har ?
jeg ved at både Compaq og IBM levere sådanne software med til deres servere, disse programmer kan du styre bla. load balancing, så måske har du allrede denne software eller kan hente den fra din leverandørs side

Kommentar
Fra : Thorkild

Dato : 04-05-02 14:25

Jeg ville lige høre dig om hvilken server du har ?
jeg ved at både Compaq og IBM levere sådanne software med til deres servere, disse programmer kan du styre bla. load balancing, så måske har du allrede denne software eller kan hente den fra din leverandørs side

Kommentar
Fra : Thorkild

Dato : 04-05-02 14:25

Jeg ville lige høre dig om hvilken server du har ?
jeg ved at både Compaq og IBM levere sådanne software med til deres servere, disse programmer kan du styre bla. load balancing, så måske har du allrede denne software eller kan hente den fra din leverandørs side

Kommentar
Fra : fedtmule64

Dato : 07-05-02 15:09

Det er ikke load balancing jeg har interesse i men det som linket viser, load balancing på porte via TCP/IP

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 15:29

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : fedtmule64

Dato : 12-09-02 17:57

Det er det ikke