/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mikrofon
Fra : gangster50
Vist : 380 gange
25 point
Dato : 14-11-03 20:26

min mikrofon gør sådan at jeg kan høre det jeg siger i mikrofonen kan jeg høre i højtalerne.... hvorfor? hvordan tager jeg det af?

Kommentar
Fra : resten

Dato : 14-11-03 20:31

Køb et headset det løser det hele

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-03 20:38

For at undgå rundgang, prøv en mic som skal holdes tæt til munden.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 14-11-03 20:40

det er et headset men jeg har kun microfonen koblet til computeren ikke de der til øret

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 14-11-03 20:42

Sæt et flueben i Mic Volume i Volume Control

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 14-11-03 20:43

hvor ligger det?

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 14-11-03 21:20

Gå ind i kontrolpanel-Multimedier længst ner til venster, flueben i "Vi icon for lydstyrke på processlinjen" så får du højtalare på prcoesslinjen Højer mus på den Åbn instællningar for lydstyrke og du har Volyme control der finder du bland annet Mic Volyme

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 15-11-03 00:45

Hvilket system bruger du??? Win. ver. Tror dit problem er mic.forstærkning er slået til, er det ved msn eller skype eller ??? under lydindstillinger - indspilning- mic - avanceret.

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 15-11-03 10:49

jeg bruger TeamSpeak, men også når jeg bare siger noget ind i mikrofonen når den ikke bruger nogle programmer

Accepteret svar
Fra : PerOlof

Modtaget 25 point
Dato : 15-11-03 15:06

Hvis du ikke slår mikrofonen ifra så er den igang lige meget hvis du ikke kør noget program. Slå den ifra som jeg skrev Slå den til hvis du skal bruge den

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 15-11-03 15:20

Tak for svaret PerOlof.