/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tuning af Aprilia RS50
Fra : Gybsen
Vist : 628 gange
30 point
Dato : 14-11-03 18:48

Jeg skal snart have mig en Aprilia RS 50. Og derfor skal den bare tunes for sindsygt. Jeg er bare lidt i tvivl om det skal være komplet metrakit SP eller nogen forskellige dele så som Hebo, malossi, polini, eller noget andet..... Er der nogle der har erfaringer med metrakit til Aprilia RS 50....? Prisen er ligegyldig, bare det rykker for groft..... Nogle gode forslag.....?

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 15-11-03 14:27

Jeg ved at der er mange der har gode erfaringer med metrakit SP kittet, det skulle rykke pænt meget... Et godt alternativ er nok TP Due+ kit, det kører MM med på DK's stærkeste knallert...

Godkendelse af svar
Fra : Gybsen

Dato : 16-11-03 11:42

Tak for svaret Jon.

Jeg fik snakket med en del inde fra nettet, og de alle siger at det bedste er TP Duo, for det yder næsten ligeså meget som metrakit pro race, men kittet er bare mere holbart.... Pro Race skal man skifte stempel ring ved hvert 1500 km og stempel ved hvert 10000 km eller noget der omkring......

Men mange tak.....!!!

Kommentar
Fra : kleinsmeden

Dato : 27-07-05 10:57

Husk lige at din krumtap ikke er lavet til mere end 50cc og ikke holder til at ligge i det røde felt længe af gangen. Desuden skal du skifte din kobling, da originalen ikke er god til tuning.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-07-05 11:16

Jeg tror faktisk Gybsen er glad for du skriver det! For det er jo kun 2 år siden har stillede spørgsmålet.. Men okay, hellere sent end aldrig...