/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Biler.
Fra : falc
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 14-11-03 16:50

Varmeapparat på skoda Favorit.Høj stillingen virker ikke.Hvordan kommer man ind til kontakten i instrumentbrædtet.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-11-03 17:17

åben motorhjelmen helt oppe under forruden sider blæseren i en sort kasse/box (det er sikkert den ene modstand/vikling) der def.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 14-11-03 17:41

Hvis du nu prøvede at stille dit spgsm i den rigtige katerogi, får du måske flere svar du kan bruge.

Se alle emner her, og find så biler og prøv der.

http://www.kandu.dk/dk/alfafront.asp

mvh
Bantam

Ps. på siden hvor de sidste 25 står finder du også en menu til venstre, der hedder visning, der er det også delt op i katerogier

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-11-03 19:30

Det kan ligesåvel være formodstanden der er defekt, den sidder nok i motorrummet, og er 1000 gange nemmere at komme til.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-11-03 20:20

forældrene har selv haft samme problem skoda favorit 94 sad i den sortbox alt efter hvilken hastighed (der sider en modstand/vikling for hver hastighed)

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-03 07:55

>falc

Som Bantam skriver, men han er alt for rar.

Ærlig talt - Hvor svært kan det være - Det kan godt være du kun har været bruger i en måned, men EMNET Kandu popper ikke op af sig selv, når du har Kandu's forside på skærmen.

Du er tvunget ind i emneregisteret for at vælge et emne, og så er du sgu da småt kørende eller pisseligeglad, når du vælger emnet Kandu til et spørgsmål om biler.

Ram

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-11-03 14:12

Hej ram2

Jeg har s.. flere gange prøvet at skrue bissen på og sagt det var for dårligt o.s.v., samtidig med at jeg har nævnt at det er irreterende at få mail i de grupper JEG abbonerer på som ikke har en dyt med gruppen at gøre.

Ni ud af ti gange får jeg en spand l... i hovedet igen (også mange gange fra gamle brugere) med kommentarer som hvad rager det dig o.s.v.

Folk er s.. så pointfikserede at de svarer på hvad som helst hvor som helst, derfor kan brugere altid slippe afsted med det, istedet for at folk konsekvent henviste til den rigtige gruppe istedet for at svare i den forkerte.

Var der forøvrigt ikke noget om at Kandu på et tidspunkt skrev at de ville gå hårdere til at slette alt i gruppen Kandu, som IKKE havde med Kandu at gøre??

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : falc

Dato : 15-11-03 15:54

Tak for svar,men systemet for at stille spørgsmål er ikke særligt klart,for eks.spørges der ""gem spørgsmål" der burde stå,Stil spørgsmål.Og"" ret spørgsmål""er det at rette spørgsmål dvs.ændre det eller er det at stille spørgsmål? falc

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 14:41

>falc.
Det har ikke en sk*d med det at gøre. Det der bliver bedt pænt om, er at der stilles de spørgsmål i de dertil indrettede grupper.

Men alting har en ende, så:
Hej igen kandu.dk spørger.
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 2.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Da du tidlige har tilkendegivet du har fået løst dit problem og at du derfor ville lukke spørgsmålet, vil jeg lige minde dig om at det ikke er gjort endnu.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 25-11-03 16:51

Tak for svaret ram2.