/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
systemgendannelse
Fra : oleho
Vist : 605 gange
160 point
Dato : 14-11-03 15:09

kan ikke gemme gendannelsespunkter
"kalenderen" virker ikke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-11-03 15:24

DU HAR NOK SLÅET DET FRA, SLÅ DET TIL:
Sådan genoptages overvågning ved hjælp af Systemgendannelse
Åbn Egenskaber for system.
Sørg for, at afkrydsningsfeltet Deaktiver Systemgendannelse ikke er markeret.
Vælg drevet eller partitionen ved at klikke på elementet under Drevindstillinger, og klik derefter på Indstillinger.
Sørg for, at afkrydsningsfeltet Deaktiver Systemgendannelse på dette drev ikke er markeret.
Bemærk!
Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på System, hvis du vil åbne Egenskaber for system. Klik på fanen Systemgendannelse i dialogboksen Egenskaber for System.
DET KAN VÆRE AT DU HAR SAT FORLIDT PLADS AF TIL DET:
Sådan allokeres mere diskplads til arkivering af gendannelsespunkter
Åbn Egenskaber for system.
Vælg et drev i boksen Tilgængelige drev ved at klikke på det, og klik derefter på Indstillinger. Hvis du kun har ét drev eller én partition, vælges elementet automatisk.
Flyt skyderen Diskplads, der skal anvendes i boksen Drevindstillinger <drev:> for at ændre diskpladsallokeringen til Systemgendannelse. Bemærk, at du ikke kan overskride 12 procent af den tilgængelige diskplads.
Bemærk!

Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på System, hvis du vil åbne Egenskaber for system. Klik på fanen Systemgendannelse i dialogboksen Egenskaber for System.
Systemgendannelse kræver mindst 200 MB ledig plads på harddisken (eller den partition, som indeholder mappen med operativsystemet). For at opnå den bedste ydeevne og beskyttelse bør du allokere mere plads.
Når operativsystemet installerer Systemgendannelse på computeren, tildeles som standard ca. 12 procent af den tilgængelige diskplads til lagring af gendannelsespunkter for Systemgendannelse.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 15-11-03 20:56

erslåt til men virker stadig ikke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-11-03 21:25

Har du prøvet at gendanne, kører du ME eller XP, hvor meget fri plads har du på HD?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : oleho

Dato : 16-11-03 00:01

jeg kører XP,har min 3GB på HD.har prøvet at gendanne uden resultat.som nævnt: "kalenderen" kan hverken flytte frem eller tilbage (skifte måned)
vh oleho

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-11-03 00:38

Du skal være logget på som administrator, for at bruge systemgendannelse.
Det er vel ikke en harddisk der er kopieret fra en anden?
Men ellers må du have din XP cd lagt i, og når du får valget, siger du reparere XP.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 03-02-04 14:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 03-02-04 15:38

Tak for svaret pallebhansen.