/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Optagelse fra mp3 til minidisc
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 387 gange
120 point
Dato : 14-11-03 13:23

Jeg er på udkig efter en minidisc til rimelige penge. Et af de vigtigste krav er, at den kan optage mine mp3-filer over på minidisc'en. Spørgsmålet er så om det er nødvendigt med en MD'er med en usb indgang eller om optagelsen kan foregå analogt, altså med et stik i lydkortet op til MD'eren. Mine overvejelser går også på om, hvis det vel at mærke kan lade sig gøre at optage det analogt, om så MD'eren er i stand til at skelne mellem de forskellige musiknumre der bliver afspillet? Altså om den selv deler numrene op, eller det bare bliver en lang strøm af numre, man ikke er i stand til at skiftre i mellem, med mindre man bruger den normale spolefunktion (fastf orward). Håber I forstår spørgsmålet, ellers må I lige råbe op!

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 14-11-03 13:44

man kan sagtens optage fra analog til MD...ang. det med opdeling af numrene så er du nød til at opdele sangene på MD'en. nogle af de nyere MD's kan selv dele der hvor der ikke er noget lyd i et stykke tid...(brug Manualen)
hvis dit lydkort har AdAt (infarrød) så kan du optage direkte digitalt til MD'en hvor den så selv deler numrene op!
jeg ved ikke hvilken MD du skal købe, men jeg vil foreslå at købe en mp3 afspiller i stedet...
Håber det er svar nok på dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 14-11-03 13:50

Hejsa

Du er på udkig efter en minidisc til dine Mp3 filer.
Hvorfor så ikke købe en Mp3 afspille i stedet for, så er du fri for alle de spørgsmål du har omkring minidisc`en og alt det tilbehør du henvis til???

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : noianiz

Dato : 17-11-03 14:07

hvis du vil ha en md til at ha mp3 på så køb sony' net md... kender flere der har den og jeg misunder dem...
den køre over usb. og den overføre mp3'erne hurtigere end realtime.. plus du kan overføre alle andre filer...
den koster det samme som alle andre i tilbuds klassen.. men den skulle ikke være så rubust... men det er der jo ikke nogen der rigtig er mere!!!!!!!!