/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Real Player
Fra : Surf
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 25-02-02 01:12

kan man ikke downloadet real player uden at betaller det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 02:00

Mon, 25 Feb 2002 00:12:01 GMT, skrev "Surf"
<Surf.news@kandu.dk>:

>kan man ikke downloadet real player uden at betaller det

Ja, du kan downloade basisudgaven gratis.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 06-03-02 12:31

Hvorfor afviser du mit svar når det er rigtigt ?
Og når linket også passer ?
Er du såden en der vil have alting gratis, og ikke vil af med de point du udlover ?
Nu havde jeg brugt tid på at finde det rigtige svar til dig og ovenikøbet fundet et link.
Jeg hjælper dig ikke en anden gang.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-03-02 14:04

ups undskyld Dr_Dydendak jeg kom til at trykke forkert hadet ikke øjene med mig vil du ha at jeg skulle skrive sådan den gang hadet jeg ikke vist hvad man skulle gøre og dit svar var dels både rigtig og forkert den jeg har hente heddet realone så derfor afviste jeg dit svar

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-04-02 03:36

det ved jeg godt og jeg har downloadet den forlængst derfor må jeg afvise dit svar

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 01-07-02 01:16

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 12-10-02 12:33

Jeg vil også gerne have 'realplayer', men de ovenstående forslag virker ikke rigtig.

Dr_Dydendak's henviser til 'FREE 14-Day Trial' - og herefter må man (nok) betale, hvis man vil beholde den.

Er der nogen, der har et nyt forslag - jeg kører XP, hvis det beytder noget?
Hvis den skal købes, hvad vil den så koste, og hvor kan den købes i DK?

//Knud

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål