/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Knaus Sport and Fun
Fra : zicko
Vist : 2477 gange
100 point
Dato : 14-11-03 10:44

Er der nogen der har nogen som helst erfaringer med denne vogn eller andre af samme type? Jeg er meget interesseret i at høre mere da jeg længe godt har kunnet tænke mig at have motorcykel med på camping og denne her virker nærmest perfekt til formålet.
Især kunne jeg godt tænke mig om nogen ved hvor man kan få fat i sådan en, helst brugt, og det skal minimum være 1300kg modellen.. Jeg har søgt lidt på tyske og britiske hjemmesider men har ikke lige kunnet finde nogen.

Accepteret svar
Fra : campnord

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-04 21:02

Hej. har lige fundet et par stykker på www.mobile.de til priser fra 5600,- euro fro en 1300 kg model. Der er en del til salg. Du skal bare skrive KNAUS i feltet "marke" og FUN i feltet "modell" og at du skal søge under "WOHNWAGEN"

Har selv prøvet at købe en brugt Hobby og det var absolut intet problem at ta den hjem og syne den. Dog skal du huske at få de ORIGINALE Reg. attester med til DK.

Kommentar
Fra : outdoor

Dato : 04-03-04 11:43

Hej. Dethleffs har også lavet en model til dette formål. Jeg mener at den kan ses på www.pj-caravan.dk eller også kan de i hvert fald hjælpe dig med at finde noget på denne type vogn.

Hilsen Søren

www.123hjemmeside.dk/outdoor

Godkendelse af svar
Fra : zicko

Dato : 31-03-04 15:46

Tak for svaret campnord.