/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Paypal, E-gold eller Stormpay
Fra : she79
Vist : 282 gange
90 point
Dato : 14-11-03 09:40

Hej.

Jeg har snart tjent små 500kr på at modtage e-mails, og de penge kunne jo være rare at få på et tidspunkt. Men jeg skal jo have dem overført fra enten en paypal, e-gold eller stormpay konto.
Hvilken er bedst?
Og er der nogen risiko ved at føre pengene over fra en af disse konti og til mit visa kort?

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-11-03 09:53

Hej
Min erfaring med paypal er den aller bedste!!! Efter hva jeg forstår osso den eldste og mest brukte.Har osse konto i stormpay og e-gold, men har ikke brukt den enda, da paypal fungerer så godt!!
Håper det var til hjelp.

Mvh jojjjo

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-11-03 11:16

Hej.

Jeg ved ikke om dette har nogen indflydelse men prøv at læse det:

http://www.kandu.dk/dk/tip/5634

ellebye

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-11-03 17:53

Paypal med 31 millioner medlemmer er den bedste.. Stormpay er dyr i gebyrer.
Paypal sende3r direkte til din bank i Danmark også.

Her er link direkte til tilmelding til paypal: https://www.paypal.com/mrb/pal=VDQSD2BY7YKBW

mvh
Jens