/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
min printer kan ikke udskrive noget som ~
Fra : Surf
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 13-11-03 23:23

jeg har win xp og min printer er en HP Deckjet 690C men når jeg fx skriver noget i Word 2000, WordPad og notesblok sige den bare Dette Dokument bliv ikke udskrivet. for hel..... mand det har den kunne før. ør før jeg formater min hd igen. men hvorfor vil den nu ikke pludselig printe ud var

jeg håber at nogen kan hjælpe mig nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-03 23:52

I filer> udskriv - kan du se din printer.
I start>indstillinger>printere>kan du se din printer........ellers indstallér den igen.
Det er lidt meget at formatere din HD bare for det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 14-11-03 00:46

problemet er løs det var den paralee tror jeg nok det hedder port der var blivet sætte fra inde i biosen. nu er den sætte tilbage igen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-03 09:44

med det Surf.

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 21-11-03 20:30

Tak for svaret emesen.