/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Xp - opstart
Fra : _skip
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 13-11-03 22:03

Jeg kan pludselig ikke længere starte min PC uden at skulle kvittere for logon som administrator. Hvordan kommer jeg tilbage til den tilstand, hvor jeg kan tænde maskinen, og den så står med et "klart" skrivebord efter ca. 1 minut?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-11-03 22:06

Har du forsøgt at køre systemgendannelse?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-11-03 22:16

kontrolpanel ---> brugerkonti ---> vælg: ændre måden brugere logger på

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 13-11-03 22:16

har du lige opdateret på microsoft ??? var ude for det samme og måtte ind i start / indstillinger / kontrolpanel / bruger konti,, og fjerne en konti som pludseliv var kommet

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 22:45

Har op levet det samme som >nullerfras efter en opdatering fra microsoft.

Jeg tror det var denne:

New "Set Program Access and Defaults" Start Menu Icon and Help Content

ellebye

Kommentar
Fra : technet

Dato : 14-11-03 03:12

se lige her hvordan det også kan gøres

http://www.winguides.com/registry/display.php/13/

________________________________________
http://www.winguides.com/registry/display.php/1090/

_________________________________________________

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-11-03 07:15

Det kan være Netframework du har hentet på win update,gå ind i bruger konti
og slet den men brug funktionen gem filerne på hd'en,jeg tror nullerfras
har ret.(ASpnet)

Manse9933

Kommentar
Fra : resten

Dato : 14-11-03 08:48
Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-11-03 11:14
Kommentar
Fra : frostys

Dato : 14-11-03 15:17

Gør som manse9933 foreskriver, det er det som er sket 99% sikker

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 17-11-03 07:43

Skip, er dit problem løst?
Jeg kan ikke se her i spørgsmål og svar om du er afhjulpet.
Prøv at se dette link, måske kender du det i forvejen.
http://www.riversen.dk/?id=tips#logon

Kommentar
Fra : resten

Dato : 17-11-03 12:03

anli--> se kommentar den 14-11-03 08:48

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 17-11-03 15:36

Hej resten:
Jamen.. så er der noget jeg ikke forstår.
Selvfølgelig har jeg set alle kommentarer, men spørgsmålet figurerer stadigvæk under ubesvarede spørgsmål.
Jeg tog derfor for givet, at _Skip ikke havde fået besvaret sit spørgsmål.
Måske kunne jeg hjælpe!!

Kommentar
Fra : resten

Dato : 17-11-03 15:52

anli-> vi mangler lidt feedback fra _skip

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 17-11-03 16:09

Det var dá skú også det jeg prøvede på, at ruske lidt op i Skip.

Kommentar
Fra : _skip

Dato : 20-11-03 22:30

Sorry allesammen

Jeg har været "down", haft problemer med at komme på nettet, og meget andet.
Jeg endte op med at lægge XP ind oven i den gamle version, for så at konstatere, at nu kunne det slet intet.
Endelig kom en klog mand forbi og løste problemet for mig, men spørg mig ikke hvad han gjorde, han er typen "det er bare lige sådan" - og så tastede han i en uendelighed, uden jeg havde chance for at følge med.

Accepteret svar
Fra : Anli

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-03 07:37

Ok... Skip
Dejligt at du kender en klog mand og fik løst dit problem.
Held og lykke fremover.

Godkendelse af svar
Fra : _skip

Dato : 22-11-03 17:42

Tak for svaret Anli.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 22-11-03 17:54

hehe det vil sige "anli" fik sit svar accebteret som var det samme jeg posted 3 dage før......

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 23-11-03 09:52

Hej... resten
Du har ret.
Jeg er villig til at overlade dig de point jeg har fået, hvis det kan lade sig gøre.
De betyder nok mere for dig end for mig.
Bare sig mig hvordan det skal foregå.