/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til Cue-fil
Fra : Agent2002
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 13-11-03 19:00

Hejsa
Jeg har fået tilsendt en cue-fil og nu går mit spørgsmål på:

Hvad er en cue-fil?
Hvad bruges filen til?
Hvordan åbner man fil? (Hvilket Program)!!!

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 19:17

Hej

Her kan du læse mere om cue-filer og programmer til at åbne med

http://forums.3ivx.com/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=9&topic=533

ellebye

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 13-11-03 19:19
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 19:20

Hej igen

Åbne og åbne er så meget sagt.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 13-11-03 19:26

Der mangler ikke en bin fil til den cue

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 13-11-03 19:41

Hej igen

Jo der er en bin-fil sammen med cue-filen

Hvis jeg forstår det rigtig efter af se de linkes i har givet mig. Cue-filen bruges sammen med bin-filen. De hører sammen, når man brænder filerne.. Eller Hvad???

Hvis det er rigtigt....skal man så brænde filerne som de er. Eller skal bin filen udpakkes først.. hvorefter man brænder filerne???

Mvh Agent

Ps. Hvad er en bin fil????

Kommentar
Fra : resten

Dato : 13-11-03 19:48

En bin og cue fil brændes gerne med clonecd ned på en blank cdrom og de laves også med clonecd.

Men istedet for at brænde den ned på en cdrom kan du bruge daemon tools til at åbne din bin-fil direkte som var den brændt ned på en skive.

Og Daemon tools funger sådan at den kan oprette op til 4 virtuelle cdrom drev og med programmet kan du næsten mounte alle slags filer istedet for at bruge blanke cder

http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-11-03 19:56

En bin-fil oprettes i forbindelse med, i dette tilfælde, konvertering af et medie til et andet. eks. avi - mpeg.
eller andre former for konverteringer.

Som agent, skal vi skyde på det har noget med BIN (ær) at gøre, blot det engelske udtryk.

ellebye

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 13-11-03 21:00

Læs lige dette, direkte stjålet fra et andet spgm.

http://www.digitalempire.frac.dk/avisvcd.shtml

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Agent2002

Dato : 13-11-03 21:32

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 13-11-03 22:12

hej bare et lille tillæg til alle kommentarer jeg bruger gerne wordpad eller tekstdokument til at åbne cue..og til mine binfiler bruger jeg ultraISO, på den måde kan du tilføje eller fjerne filer