/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hjælp til prøveskydningsstempler
Fra : webgun
Vist : 1243 gange
100 point
Dato : 13-11-03 17:20

er der nogen som kan hjælpe med prøveskydningsstempler.findes der mon et opslagsværk med alle stempler eller måske en hjemmeside.
Jeg har flere bøger om emnet men ser jævnligt stempler som jeg ikke kan datere/stedfæste til min store ærgelse.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-11-03 21:07

Våben historisk forening ( Tøjhuset ) udgiver et medlemsblad. Deri har jeg fundet flere stempler,som jeg ellers ikke kunne finde.I Politikens tidligere håndbog Jæger er der også en hel side med de Europæiske.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 25-11-03 01:32

bb1.
jeg har selv politikens jagtbog,men der er ikke ret mange stempler deri.hvordan får man fingre i det der medlemsblad fra tøjhuset??ved du ikke om der er lavet en bog eller lignene med komplet samling??ok- en nok uoverskuelig opgave at finde dem allesammen.
lademanns våbenleksikon--nul stempler.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-03 11:47

Prøv at ringe til Tøjhusmuset.

Accepteret svar
Fra : 2duer

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-03 19:45

Hunters House i Kbhvn har en bog " The standard directory of Proof Marks"som kan købes

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 20-10-05 22:51

Tak for svaret 2duer.