/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : swarn
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 13-11-03 12:26

Hej alle i e venner
Jeg har et problem med min " Windows Media Player" og det er, når jeg er inde på en internetside med filmstumper,
som jeg så gerne vil se,og har downloade det hele,for så at se det, så sker der det, sommetider at hele min maskine går ned, for atter at starte igen,og så må jeg starte helt forfra,hvad kan der værer galt,jeg har Win XP. på min maskine,jeg har prøvet det der blev beskrevet i denne tråd:http://www.kandu.dk/dk/spg/26048
Håber på at få noget jeg kan bruge,og som ikke er alt for svært for jeg er ikke til det.

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-11-03 12:39

Har du prøvet at slette din temp mappe, når den er fuld laver windows nogle mærkelige ting.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 13-11-03 12:40

Ellers kan du reindstaller din mediaplayer i windows xp skal du kopier denne sætning kør.

Skriv dette i kør RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall

Husk at din cdrom skal være i drevet ellers kan den den ikke finde filen

ny ligger her http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 12:42
Kommentar
Fra : webgun

Dato : 13-11-03 18:01

Når du finder en film som du vil se skal du højreklikke på filmen og vælge "gem distinstion som".download og gem filmen på harddisken, og afspil den så derfra.så mister du ikke filmen hvis pcen går i skod!!

Kommentar
Fra : anders_bak

Dato : 14-11-03 10:02

Spiller du på din pc? hvis du gør, oplever du så også problemet her?, og hvilken pc har du?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-11-03 14:10

Til anders_bak
Det er meget lidt,og der oplever jeg ikke dette problem såååååååååå.
Jeg har 1000MHZ/126RAM/80GB Harddisk/Win XP
Til molokyle
Jeg har opdateret fra dette link" http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da&categoryid=4"
så det skulle værer godt nok
Til arlet
Min temp mappe bliver tømt når webbrowser lukker.
Så jeg må nok slette Media Player og reindstaller den
Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:23

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>