/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Afinstallere Symantech client uden at ku~
Fra : Uffe29
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 12-11-03 23:07

Vi har på arbejdet haft nogle problemer med Norton Antivirus 8 Client/Server og derfor havde jeg den med hjem for at lave nogle forsøg på mine egne computere.

Jeg havde dengang en 2000 Server trial i forbindelse med mine studier, men da 3-måneders perioden kort efter udløb blev maskinen formateret og XP lagt ind.

På min bærbare (XP) Slettede jeg min NAV 2002 og installerede clienten, nu er problemet bare at jeg ikke kan få lov til at afinstallere

Den spørger efter uninstall password og selvom jeg bruger ca 10 forskellige er der ikke nogen der virker....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-11-03 09:23
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 02-12-03 19:12

link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:12

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:13

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-02-04 12:14

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

SÅ INDEN DU SPAMMER OG OVERFYLDER VORES ANDRERS EMAIL BOKSER, SÅ FEJ LIGE FOR DIN EGEN DØR FØRST !!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:29

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:29

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:29

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:29

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:29

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:30

Jeg har da absolut svaret tilbage: http://www.kandu.dk/dk/spg/26059#255919
Citat
link1: jeg kan da ikke starte SSC når serveren er afinstalleret

link2: der står en masse sjove/spændende ting, men jeg kan ikke bruge den vejledning til mit problem ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-04 12:31

Dit svar var en stor antydning af at du ikke lige var klar over hvad du svarede på

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 20-05-04 18:49

Held og lykke med dit site og din nye profil uffe30

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:56

Tak for svaret molokyle. SÅ blev det lukketid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-05-04 19:09

Selvtak uffe

</MOLOKYLE>