/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Undskyld lengberg
Fra : Franksp
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 12-11-03 23:04

Jeg kan kun sige undskyld, for min uopmærksomhed.
Det det var ikke min mening. Jeg prøver at råde bod på det her.
Håber du kan tilgive mig.

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 200 point
Dato : 13-11-03 08:35

Hej Frank
Det er pænt af dig, men tag det ikke så tungt, det er såd´n noget der sker i kampens hede. Det er også et pænt træk at gi´point, men Emesen har ordnet det med mig, såeh jeg synes at du skal gemme dine point til en anden god gang

"Håber du kan tilgive mig." Der er ikke noget at tilgive, og jeg håber da at du vil fortsætte med at bruge Kandu. Mit "sure" opstød skal skræmme dig væk.
De bedste hilsener fra: Lengberg

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 13-11-03 17:11

Tak for svaret lengberg. Nej, du skal ha' de point jeg har lovet.
Om jeg fortsat vil være her, ja det vil jeg nok, men ikke så meget som før, og skal prøve at tænke mig om, efter alle de skældud'er jeg fik af andre

Det hele skete nok i en LYKKESRUS og at mit problem belev løst.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 13-11-03 18:23

Hej Frank
Tak for point:)
Det du opfatter som"skældud" er ikke ment sådan. Så fortsæt med at brug Kandu, det kunne jo også være at der kommer nogle spørgsmål du kender til, og kan hjælpe med
Hilsen fra: Lengberg {

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-11-03 22:02

Hvis du går ind i min historik, kan du se hvor mange jeg har hjulpet. Det er den største årsag til, at jeg stadig er på KanDu. Det er, hvis jeg kan hjælpe andre, men jeg føler, at der er nogen, der er "på nakken" af mig. Og det værdste ved det, er - at jeg ikke ved HVORFOR.