/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win Media PLayer og www.
Fra : sym
Vist : 477 gange
200 point
Dato : 12-11-03 21:47

Hej
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort galt men hvis jeg er inde på en internetside med filmstumper, og jeg så gerne vil se dette klip downloader den godtnok filen men mere sker der ikke.
hvordan får jeg media playeren til at fungere igen? (ps. jeg har også Realplayer installeret som heller ikke reagerer på disse film.
Søren

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 22:49

Hvis du åbner mediaplayer, trykker hjælp og emner i hjælp og skriver hente i vinduet, kommer der en omfattende forklaring om at det afhænger af hvordan hjemmesiden er sat til at aflevere filmen, men jeg sender her et uddrag:

Om løbende hentning:
Løbende hentning af filer er en mellemting mellem at hente en fil og afspille streamingmedier. Når en fil hentes på den traditionelle måde, skal hele filen kopieres til computeren, før du kan afspille den. Dette er ikke nødvendigt, når du henter filen løbende.

Som med streamingmedier kan du starte med at afspille en fil, der hentes løbende, før hele filen er hentet ned på computeren først. I modsætning til streamingmedier forbliver hele den fil, du har hentet løbende, på computeren, når du er færdig med at afspille indholdet.

Som regel henter du filer løbende på samme måde, som når du afspiller streamingmediefiler – ved at klikke på et hyperlink på en webside. Indholdsudbyderen afgør, om filen streames eller hentes løbende eller på en traditionel måde til computeren.

Nedenunder denne tekst på mediaplayers hjælp er der et godt link:
Om begreber inden for digitale medier
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-11-03 23:37

prøv at åben win media player>funktioner>indstillinger>filtyper>marker alt>
anvend>ok, og se så om det virker,det kan være et andet program har overtaget
disse filtyper,men så let kan det garanteret ikke være.en kan aldrig vide,
og media playeren skal have adgang igennem din firewall for at kunne
afspille disse filer, hvis det er streaming afspilning direkte fra nettet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-11-03 23:45

du kan prøve og åbne win media player og klikke på medie guide vis der kommer
en side frem der står siden kan ikke sises så har din media player ikke
adgang til nettet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-11-03 23:46

vises

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-04 14:56

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : sym

Dato : 04-02-04 20:53

Tak for svaret pallebhansen.
   Jeg ved faktisk ikke om svaret kunnne bruges men det er nok det der kom nærmest

Jeg fik en fejl som gjorde at jeg måtte starte HELT forfra!!!!
mvh. Søren