/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Nye venner ?.
Fra : gidu
Vist : 247 gange
40 point
Dato : 12-11-03 19:32

Vores datter (29 år) og svigersøn (32 år) vil gerne møde nye venner, da de føler, at de er "vokset" fra den gamle vennekreds (måske fordi de har fået barn ?). Hvor går man ind på nettet og søger, når det ikke handler om sex ? De har forsøgt, men syntes at det var svært, at finde en side de kunne bruge.
På forhånd tak
Dutte

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-03 21:56

En god måde at møde nye mennesker, kan være interesseforening/sport/undervisning.
Fordelen ved denne måde er at det kan bygges langsomt op. Det var ikke svar på dit spørgsmål, men måske en idé at tænke på.
Emesen.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 12-11-03 22:20

Tit kommer de nye venner også i forbindelse med barnet.
Hvis ens barn leget godt sammen med et andet barn vil det være nærliggende at invitere legekammeraten samt hans/hendes forældre på besøg.
Man her også sikker på at man har mindst én ting til fælles. Nemlig børnene.
Man kan også engager sig i skolen eller daginstitutionen og der i gennem skabe nye kontakter.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : secret

Dato : 13-11-03 09:56

Dutte ! Kig på adressen www.vores-born.dk, så kan du se, at der findes mange som jer ....

Hilsen
secret

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 14-11-03 10:22

Hej Gidu -

De bor vel ikke i Middelfart-området? Vi har nemlig samme problem (og også samme alder) og har ledt med lys og lygte på nettet - og nej, det er bestemt ikke nemt at finde nye venner på den måde. Mærkeligt, at der ikke findes et mødested for folk der ikke lige er interesseret i sex.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-11-03 18:26

Hej, gidu og rosekamp. Venner er jo tit nogen, som man har fælles interesser med. Hvad med at prøve at efterlyse nogen i en gruppe her på kandu, som drejer sig om noget, I interesserer jer for, -Det er altså nemmere at lære hinanden at kende, hvis man har noget fælles at mødes om.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-03-04 16:54

Jeg synes ligesom emesen og Birgitta at det er lettest at mødes om fælles interesser, der findes mange aftenskoler, aftenhøjskoler og meget andet, så må bedsteforældrene passe børnene den aften om ugen, internettet kan måske ikke hjælpe os med det hele, selv om der jo også er muligheder, som Birgitta siger.
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-12-04 18:08

Hvor i landet er i fra, vi bord i nordjylland.

Peter L.
peter@golfhouse.dk

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 22-01-06 19:38

syntes i skal få lukket dette spørgsmål!!!!

Peter

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-01-06 13:22

givtid,givtid, Peter. Spørgsmålet bliver lukket af kandu 1. februar. "gidu" eksisterer næppe mere. Han/hun har ikke været logget på siden 12-5-2004.

Kommentar
Fra : golfhouse