/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
hjææææælp til min website
Fra : glad_pige
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 12-11-03 19:17

Hej alle jer derude.
Nu har jeg med interesse fulgt med her på siderne både aktiv og passiv....men nu er jeg sgu`selv lidt på herrens mark.
Jeg vil gerne igang med at lave et proff. website med flash og hele molevitten, men..men hvilket program er bedst og ikke mindst.....også brugervenligt....jeg er meget lærenem og hvis du evt. har kendskab til en fantastisk bog om emnet sluger jeg også den

Jeg har kigget på jubii og andre site`s med skabeloner, men jeg vil sgu` godt have det lidt mere mit eget præg.
Har købt domænenavnet og afsat alt min fritid...så fat tastaturet og giv mig dit bedste råd.

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-03 20:28

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til html/asp/php eller hvad du vil lave den i, men http://html.dk/tutorials/ er da et godt sted at starte med at lære (mere) til det...
Der er sikkert osse i din lokale boghande flere hæfter (bl.a. med titlerne HTML ASP JAVASCRIPTS osv...) som du kan købe..
Af programmer skal der jo flere til bl.a. kan disse nævnes:
Macromedia Flash MX http://www.macromedia.com/software/flash/ (Flash)
Macromedia Dreamweaver - http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/ (HTML)
1st Page 2000 - http://evrsoft.com/ (HTML)
Frontpage (HTML - er med i office pakken)
Du kan såmænd osse bare bruge notesblok..

Håber det kan hjælpe dig lidt i gang..

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : secret

Dato : 13-11-03 10:17

Hvis du er dus med engelsk, kan du hente masse Dreamweaver Tutorials ved "søg".
Dreamweaver er absolut det bedste værktøj til websider. Du kan også hente materialet på dansk. Hvis du vil være kreativ og har masse af tid, så kan du også koble Photoshop og Illustrator.

held & lykke
secret

Godkendelse af svar
Fra : glad_pige

Dato : 13-11-03 15:08

Tak for svaret Dennis85.

tak for svaret, det skulle lige læses et par gange, men Rom blev jo ikke bygget på en dag
Jeg glæder mig til at komme igang

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 13-11-03 16:12

Det glæder mig at du kunne bruge svaret, hvis der er yderligere noget du er i tvivl om er du velkommen til at skrive på wampire_hunter@yahoo.com

Mvh Dennis