/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor bor man billigst i London? Hvad ska~
Fra : Solen1978
Vist : 620 gange
20 point
Dato : 12-11-03 18:09

En veninde og jeg skal til London en weekend på jule shopping. Ingen af os har været der før så vi er lidt på bar bund. Vi glæder os enormt men vi ved endnu ikke hvor vi skal bo osv..? Håber der er nogen der har lidt erfaring her..
Tak

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 12-11-03 18:15

Hvis i flytter ind på Commodore (kæde), så er det billigt men helt ok værelser og morgenbuffet.
I London kan i se alt det hjertet begærer, så det kommer meget an på, hvad i er til.
Jeg vil dog anbefale Madam Tusou (eller hvordan det staves), som er vokskabinettet.
Der er også Picadelly Cirkus, tower of London, Hyde Park med Speakers corner (gå der for Guds skyld ikke om natten).
Hvis I er til muscials er London også stedet.

En god måde at få en ide til, hvad i vil se er, at i tager en af de røde busser igennem byen. Gerne en decideret turistbus. De kører hele tiden.

Hilsen
Lars

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-11-03 18:38
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 18:44

Hej solen1978

Forslag til indkøb:
Oxford Street - Bond Street - Harrods (i Harrods koster en Shopping Bag en halv månedsløn "næsten"*GG)

Udendørs markeder: Covent Garden -Peticoat Lane - Portobello Road.

Sigth - Seeing:
House of Parliament - Buckingham Palace - Saint Paul's Cathedral.

Forlystelser:
West-End (teaterområde) - Barbican Center (kultur Center)

Have Fun

Frida

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-11-03 18:45

på kandu, prøver du under rejser og udflugter
i skrive feltet skriver du. "overnatning london"
der flere svar du kan læse
ferik