/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem vil så være den næste
Fra : pabloj
Vist : 798 gange
500 point
Dato : 12-11-03 17:30

Nu da vi har ønsket kandu glædelig jul, vil jeg da gerne udtrykke min tilfredshed med sited.
Uanset lidt navlepilleri og egocentrisk profilering, så er jeg da glad for at få svar på mine og andres spørgsmål her.
Det kan godt være at vi middelaldrende (ram's udtryk) ikke er så hurtigt opfattende, men så har vi den mulighed at få det skåret ud i pap.
Med ønsket om et kalenderlys med små papnisser omkring vil jeg da takke kandu og brugerene. (Uden dem var der vel ikke nogen kandu)

Jes

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 12-11-03 17:36

hej pabloj

ja, jeg vil da også gerne ønske kandu GLÆDELIG JUL

hilsen dark_magician.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-03 17:37

Jeg vil være den næste.
og glædelig jul.
Eyvind.

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 12-11-03 17:45

Hej pabloj!

Tak for julehilsenen.
Et lille opklarende spørgsmål.
Da du nævnte de midaldrendes knap så kurtigt opfattelse af omverdenen -
så kommer jeg lidt i tvivl om julehilsenen er lidt for sent på den - eller om
den er gældende for den førstkommende anno 2003?

Med venlig hilsen - uanset årstallet!

2603ph

Accepteret svar
Fra : jojjjo

Modtaget 510 point
Dato : 12-11-03 17:49

Hej pabloj.
Er absolutt enig med dig i at kandu sin side er god, samt så mange brugere med mange gode råd og ideer.
Selv om jeg sitter i Norge, har jeg meget glæde i de mange forskellige tips og hint om ting og tang.
Ønsker kandu og hele Danmark en riktig glædelig jul! Som du sikkert kenner til, er vi nordmenn(iallefall de fleste), svært glade i Danmark og dets folk og kultur. Især eres kultur, som jeg(og mange andre her) må si at vi misunner jer. Er da også tit en snar-tur over for at koble af og nyde deres vakre land og trivelige folk hvorenn man går! Vurderer stærkt at flytte over......(",)........unnskyld min dårlige dansk/norske skrivestil.
Ønsker er alle en riktig fin jule-tid!!

Mvh jojjjo

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-03 17:52

2603ph Det kan jeg ikke lige huske, hvor langt er vi nået?
Nå ja , det er selvfælgelig 2002, så vidt jeg husker, eller....
næ det må være .... et øjeblik..... jeg tænker endnu.... nej , selvfølgelig 2003, det står der på siden.

Jes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-03 17:54

paploj har ikke nævnt noget om midaldrendes ikke så hurtige hurtige opfattelse, men om middelaldrende.

mvh ans

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-03 17:57

ans Det er korrekt, det er ram der mener at vi er middelaldrende.

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-03 18:09

Dark_Magician Synes du ikke at nordmanden har fortjent de point, de har jo kun lidt olie og fisk deroppe, hov, nu glemte jeg pigerne, hvordan kunne jeg det?

Jes

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-03 18:11

Tak for svaret jojjjo.
Undskyld lidt ironi

Jes

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 18:11

okay er det ikke lidt tidligt at ønske glædelig jul... men okay GLÆDELIG JUL.
eyvind hop lige hjem i frida! og lad emesen ryge smøgerne

tutfis

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 12-11-03 18:15

tutfis Det kan da godt være, men man ved jo okke hvornår man stiller slænerne, når nu man er middelaldrende,så det er altid godt at have garderet sig.

Jes

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 18:25

jamen så okay... bedre for tidligt end forsent...

tutfis

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 12-11-03 19:00

Pabloj - Jes
tænk at du kunne glemme alle vores flotte piger....hehe, men oss middelaldrende har det med at glemme lit...
meeen, i har da osso flotte piger...
Fortsat finfin aften!!

jojjjo

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-11-03 19:00

Også glædelig Jul og et godt nytår herfra. til brugerne og til Teamet bag kandu.