/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver til skærm
Fra : tom34
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 12-11-03 16:45

hej gruppe
hvor eller kan man downloade og en driver til skræmkortet, eller er det man skal ud for at købe. Det er fordi jeg har et spil som er begyndt at hakke lidt (warcraft 3)
jeg har windows xp hvis det er en hjælp
Mvh Tom

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-03 17:01

Det er muligt du bare skal lave en defrag!

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 12-11-03 17:09

Når du kender navnet og versionen på dit grafikkort (det hedder det). Skal du søge på nettet - downloade de nyeste drivere og dit kort er (sandsynligvis) ok igen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 18:44

I kontrolpanelet finder du hardware enhedshåndtering, og ved et klik på plustegnet ud for skærmkort, skulle du gerne kunne se hvilket skærmkort du har, så skriv det her ind hvis du ikke kan finde deres hjemmeside, og skriv så også dine ram prossesorhastighed mm.
I øvrigt kan det godt være at du inde i spillet under indstillinger kan stille din opløsning ned, så vil det ikke hakke. Stil det ned under 600*800
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 12-11-03 21:27

hej igen
kan det her bruges (plug and play skræm på nvidia geforce 4mx420 )
H Tom

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 12-11-03 21:32

eller dette her
Intel(R) Celeron(R) CPU 1.70GHz
Version: x86 Family 15 Model 1 Stepping 3
Hastighed: 1716 MHz
ja ja jeg prøver mig lidt frem
H Tom

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-03 21:46

Ja det kan du tro, MX 420 kort er rimelig billigt, men udemærket, og der er blevet solgt rigtig mange i 400 serien, og de skal gerne kunne køre spillet (måske med enkelte hak) Nu betyder det vel heller ikke meget med de hak?, men ellers inde i spillet skal du sætte opløsningen ned.(antal punkter på en linie på tværs af skærmen, og op ned)
En 1700Mz prossesor er stadig på toppen
Desværre skriver du ikke hvilken Windows, om det er 98, ME, XP, men det er udemærket, for så kan du selv gå videre (og må vende tilbage hvis du ikke kan finde den nyeste driver til dette kort)
Tryk graphics driver i den første "skærm"
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-11-03 23:15

Min kæreste har det grafik kort>
http://www.nvidia.co.uk/object/winxp-2k_30.82.html

læs> supports all products in single a driver binary
products(i rødt):der kan du se hvilke kort disse drivere understøtter.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 13-11-03 16:06

Tak for svaret pallebhansen.
du er her med døbt om til (super Palle)
nu skal bare finde ud af hvad alt det der fuldte med downloadet betyer og kan
men det går nok ikke så galt
Mvh-Tom34