/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvem er blevet snydt af BT Bilsalg?
Fra : klodomir
Vist : 1324 gange
1 point
Dato : 12-11-03 16:04

Jeg vil gerne i kontakt med folk, som er blevet snydt af BT Bilsalg (http://www.bt-bilsalg.dk), da det også er sket for min kæreste og mig. Uheldigvis var vi lige kommet tilbage fra et længere udlandsophold, havde hurtigt brug for en bil og fandt først for sent ud af, hvilket dårligt rygte, denne brugtvognsforhandler har.

Efter at have set, hvor mange folk, der er blevet snydt af BT Bilsalg - samt at de ignorerer Forbrugerklagenævnets kendelser - synes jeg nu, at det er på tide at vi finder sammen og gør noget. Lige præcis hvad ved jeg ikke endnu, men jeg håber at kunne diskutere det med andre, som er eller har været i samme båd som os.

Jeg har sat pointtallet lavt, ikke af nærighed, men fordi dette ikke er et spørgsmål, som der kan gives et enkelt "rigtigt" svar på. Det er mere en efterlysning af lidelsesfæller.

Interesserede er velkomne til at poste her eller emaile mig på:
klodomir [snabel-a] yahoo.com <---adresse maskeret for at undgå spamrobotter

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 11 point
Dato : 12-11-03 16:12

Hvis man ignorerer Forbrugerklagenævnets afgørelser vil det være MEGET billigt at gå i Fogedretten med sagen.

Dernæst kan det anbefales at kontakte Foreningen af Automobilforhandlere. De kan også hjælpe. Men generelt gå altid på google, og kig.... Der var engang en side der hed www.lortebil.dk (som desværre ikke var tilgængelig da jeg prøvede for 10 sek. siden)

Man skal ALDRIG handle med en brugtvognsforhandler man IKKE kender, medmindre man kan få en ordentlig skriftlig garanti...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Min far har sagt, at en brugt bil er en anden mands problem -- jeg må ofte give ham ret...

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-11-03 20:29

Lortebil hedder mandagsbil idag
www.mandagsbil.dk

Gert

Godkendelse af svar
Fra : klodomir

Dato : 02-02-04 11:30

Tak for svarene.