/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kashmir - Petite Machine tabs ? (solo)
Fra : All_Star1603
Vist : 812 gange
200 point
Dato : 12-11-03 14:01

Jeg har indtil videre selv tabbet introen ud:

(markér -> kopier -> notesblok -> indsæt)
Kashmir - Petite Machine

E|--------------------------------------------------------------------
B|--10~--10~--10~--10~---10~---10~--------------13~---11-10-----------
G|-----------------------------------12--10~------------------10~~~---
D|--------------------------------------------------------------------
A|--------------------------------------------------------------------
E|--------------------------------------------------------------------

E--------------------------------------------------------------------
B--------10~--11-10----------10--------------------------------------
G--10-12------------12~~----10---10----------------9~/10~------------
D-----------------------------------10~~------7/10-------------------
A--------------------------------------------------------------------
E--------------------------------------------------------------------

E-------------------10/12~~--10--------------------------------------
B---10~--10~-----10-------------10~~---------------------------------
G-------------12-----------------------------------------------------
D--------------------------------------------------------------------
A--------------------------------------------------------------------
E--------------------------------------------------------------------

E--------------------------------------------------------------------|
B-----------10~---11-10--------10------------------------------------|
G----10-12-------------12~~-------10~------10/12------9~/10~~~-------|
D-----------------------------------------------12-------------------|
A--------------------------------------------------------------------|
E--------------------------------------------------------------------|

Så nu søger jeg selv nummeret (vers & omkvæd) men også gerne soloen !!....

På Forhånd Tak

Accepteret svar
Fra : zupermig

Modtaget 210 point
Dato : 12-11-03 15:01

Her er akkorderne:
Petite machine
Kashmir

| Dm | Dm | F | Bb | Bb | Bb |
| F | C | C | Gm | F | F | Am |
| Dm | Dm | F | Bb | Bb | Bb |
| F | C | C | Gm | Gm | Gm | Am |

Dm F Bb
I could sink to the bottom of you
F C
with a stone on a chain
Gm F Am
without breating in
Dm F Bb
I could tell you and tell you again
F C
that there is only one
Gm Bb C
though many have been

[Omkvæd]
Dm C
lie down
Am Bb
fall in
Dm/bb C/bb
pass out
Bb F C A
while I'm wide awake
Dm C
with the lights out
Am Bb
you're in safe hands
Dm C
of that one man
Bb F A
who can fix his petite machine
you're not lonely in seconds of doubt
and the doubt is in me
next to sheer certainty
back and forth as it always has been
and ever will be
as long as we're not in between

[Omkvæd]
Michelle

Godkendelse af svar
Fra : All_Star1603

Dato : 13-11-03 08:22

Tak for svaret zupermig.

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 13-11-03 15:40

Det var så lidt.
Jeg har også resten af albummet bortset fra zitilites og bodmin pill liggende i akkorder, hvis du skulle være interesseret...

Kommentar
Fra : All_Star1603

Dato : 13-11-03 16:05

Jo tak det ville ikke være så dårligt...

du kan vel sende dem til robert1603@hotmail.com (og/eller tilføje mig på Messenger med samme adresse)