/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft excel
Fra : popper
Vist : 571 gange
50 point
Dato : 12-11-03 13:34

I forbindelse med udarbejdelse af vagt plan på mit arbejde, efterlyser jeg, hvordan man kan skrive i to linjer, i en celle. Forstået på den måde at dage og antal vagter er opdelt i kasser i hele ugen. Håber at mit spørgsmål er til at forstå.

Kommentar
Fra : urban

Dato : 12-11-03 13:43

Det lyder som om du heller skulle bruge Word, og så lavet et skema der, for jeg mener bestemt ikke det kan lade sig gøre, at skrive flere linier i en celle i Excell...

Mvh
Urban

Kommentar
Fra : moest

Dato : 12-11-03 13:46

Brug Alt-enter i en celle eller tekstombrydning (celle formatering justerings-fanen)
Husk en ting !! Hvis du skal bruge cellen til at regne med må der kun stå tal (mellemrum og punktum er tekst

Accepteret svar
Fra : moest

Modtaget 60 point
Dato : 12-11-03 13:54

en lille tilføjelse er at du også selv kan bestemme om teksten skal være i bunden, toppen, midten eller jævnt fordelt (celle formatering justerings-fanen)

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 12-11-03 14:16

Tak for svaret moest.