/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
autokorrektur i XP
Fra : JanneP
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 12-11-03 12:53

Hvor skal autokorrektur acl filer ligge i xp?

Er placeringen afhængig af hvilken bruger, der skal bruge den?

Skal de hedde noget bestemt?

Og kan man overhovedet bruge en kopi af en som har ligget i et tidligere styresystem (98ME)??

JanneP

Accepteret svar
Fra : moest

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-03 13:00

Jeg sidder på en win 2000 med office 2000 og der ligger acl-filerne i office og ikke per bruger.

Mht. tidligere filer så husk at tage en sikkerhedskopi af originalerne inden du prøver om det virker og navnene skal være det som xp kalder dem, sandsynligvis mso.acl

Mvh
Morten

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-11-03 13:06

Nåja - Jeg må hellere lige præcisere, at jeg nu kører office 97 (og XP)
De tidligere acl fra office 97 og win98ME har jeg liggende på en cd...

Kommentar
Fra : moest

Dato : 12-11-03 13:12

Så vidt jeg er bekendt kan det godt lade sig gøre, men husk at tage kopier af de filer der ligger på din computer lige nu

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-11-03 13:36

... oops! Nu fandt jeg ud af det... Det viste sig, at jeg ikke kunne for det til at virke, fordi den acl-fil jeg skiftede ud lå på et forkert drev...

acl filen hedder det samme som det navn word er registreret til.
Tak for jeres tid!

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 12-11-03 13:38

PS:
acl-filen ligger i Windows mappen. Og hvis man kører flere operativsystemer skal man huske at vælge det rigtige operativsystems windowsmappe...

Godkendelse af svar
Fra : JanneP

Dato : 12-11-03 13:39

Tak for svaret moest.