/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
power producer 2,0
Fra : freddiemercury
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 12-11-03 12:21

hejsa jeg har et brændende problem, har fundet et super program til at konvetere videofiler, og lave dvd'er og svhs
men jeg kan ikke finde programmet på nettet, heller ikke hvis jeg skal købe det (dog kun på en spansk hjemmeside
men det er jeg ikke meget for) kan man ikke finde den andet steds
POWER PRODUCER 2,0

Kommentar
Fra : olsendk

Dato : 12-11-03 13:01

Hej
Jeg fandt denne hjemmeside:
http://www.softwarecasa.com/products/p12493.htm?source=goo
vh
Jens Olsen

Kommentar
Fra : SimonSJ

Dato : 12-11-03 13:02

Ja det tror jeg godt, jeg har ivatifald et godt tilbud: www.freewindows.dk.
Der tror jeg godt du kan finde det, der er ivatifald en rigtig god chance

M.v.h SimonSJ

Accepteret svar
Fra : olsendk

Modtaget 110 point
Dato : 12-11-03 13:04

Hej Igen
Deres egen hjemmeside hedder:
http://www.gocyberlink.com/english/index.jsp
vh
Jens Olsen

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 13-11-03 07:18

Tak for svaret olsendk.