/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne exe filer
Fra : hj3
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 12-11-03 11:49

Win 98: En af mine venner har kvajet sig i Regclener programmet, og nu kan han ikke komme ind i noget som helst.
heller ikke når man højre klikker, så er åbn menuen der ikke, kun øverfør til.
så vi kan ikke komme ind i kontrold eller bruger konti.
jeg har prøvet at smide 98cd'en i men install er jo også et exe program, så det virker heller ikke.
hvad kan han have gjort galt og hvordan får vi det til at virke igen, vil nødigt formattere.
mvh hj3

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-11-03 11:55

Forstår jeg det rigtigt at det er registreringsdatabasen der er ødelagt, og der er ingen backup-fil af den?

ellebye

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 12-11-03 12:12

det ved jeg ikke, men det virker som om den er 100 % børnesikret og ikke kan stilles tilbage igen, kan dog godt læse dukumenter.

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 12-11-03 12:27

Prøv at genindstallere Win 98 fra harddisken. Gå i dos C:\windows\options\cab\install eller setup.
Så skulle du kunne få den til at køre igen.
Mvh. KaVA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-03 16:50
Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 12-11-03 17:54

RegCleaner har en fortrydelsesfunktion" Backup"
MvH RJS

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 12-11-03 18:04

RegCleaner har en fortrydelsesfunktion" Backup"
MvH RJS

ja men jeg kan jo ikke aktivere nogen programmer, heller ikke reclean, win 98 cd'en osv.
mvh hj3

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 12-11-03 18:06

Prøv at genindstallere Win 98 fra harddisken. Gå i dos C:\windows\options\cab\install eller setup.
Så skulle du kunne få den til at køre igen.
Mvh. KaVA
der er ingen install eller setup der.
mvh hj3

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 15-11-03 09:29

jeg fik repareret win ved at bruge en opstarts diskette og vælge install og mistede derved ingen data.
hvordan lukker jeg dette spørgsmål???
mvh hj3

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-03 15:43

Du kan klikke på "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere som svar.
For at lukke spørsmålet.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : hj3

Dato : 16-11-03 10:06

Tak for svaret Manse9933.
men det er lidt underligt at give point til et svar jeg ikke kunne bruge.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 10:27

hvordan lukker jeg dette spørgsmål???,du spurgte jeg svarede,jeg gik ud fra
at du havde fået et svar af de ovenstående kommentare,siden du spørger om
hvordan lukker jeg dette spørgsmål???
I øvrigt så har du brugt dine points,lige så snart der er kommet en kommentar på dit spørsmål,fordi så kan du ikke slette det mere,og har du ikke fået svar på dit spørsmål,så er det jo ikke smart at lukke det,jeg er forvirret
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 10:39

at lukke et spørsmål er en god ide,vis man har fundet en løsning,for så
kan velvillige brugere som gerne vil hjælpe en,se bort fra det specefikke spørsmål og ikke spilde tid på det mere,du har under alle omstændighedder brugt dine point's når første kommentar er sat ind,og du skulle nok havde
accepteret en andens kommentar en min,jeg fes bare forbi og så at du måske
ikke viste hvordan du lukkede et spørsmål.
Mvh:Manse9933

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 16-11-03 11:37

hvis jeg giver point til et svar jeg ikke har brugt men fandt selv en løsning, så vil andre jo tro at jeg har brugt den løsning jeg har givet point, derfor giver jeg pointene til Manse9933.