/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
P800... Død eller stadig i god form????
Fra : rasmus91
Vist : 402 gange
250 point
Dato : 12-11-03 11:32

Jeg går og overvejer at købe en Sony Ericsson P800, men har lige fundet ud af at en vidst er ved at være lidt "død". Da P900'eren lige er kommet, som er en del dyrere, ville jeg lige høre om det kan betale sig at købe en P800 (Er den "død" eller hvad) eller om jeg hellere skal købe en P900......???????

Af hensyn til økonomien hælder jeg mest til en P800 lige for tiden, og det er så derfor jeg vil høre om den ikke er så "up-to-date" mere???????????

På forhånd tak.

Rasmus91

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-11-03 11:40

Ingen tvivl om at 900'eren er bedre end 800'eren. Mit råd er at du venter lidt med at købe den, enten fordi den er faldet i pris eller du har sparet lidt mere op. Hvis du inderst inde ønsker dig 900'eren vil du måske om en måned fortryde købet.

Og i øvrigt går udviklingen så hurtig indenfor mobil-branchen, at hvad du køber i dag, er "forældet" om senest et år.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 12-11-03 12:10

Hvor gammel er P800'eren i det hele taget...???

Selvfølgelig er P900'eren bedre, men når man tænker på at den koster 2-3000 kr. mere, kan det så ikke være nogenlunde det samme...??? Det jeg mener er: Hvor stor er forskellen egentlig på de to telefoner, og hvad er forskellen, sådan hel præcist????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-11-03 14:04

Jeg tror du får bedre konkret svar ved at læse følgende link.

http://www.gear-online.dk/index.php/cover/product/id=5

http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=642

ellebye

Accepteret svar
Fra : claus16

Modtaget 250 point
Dato : 09-12-03 11:18

Der er ingen forskel på P800 eller P900

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 21-01-04 14:47

Tak for svaret claus16.