/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Macromedia Dreamweaver
Fra : dat
Vist : 291 gange
120 point
Dato : 12-11-03 08:29

Hej i kulden.
Leder efter "Macromedia Dreamweaver" - det skulle være det bedste software til produktion af hjemmesider.
MEN er meget dyrt (ca Dkr 4000-), det MÅ kunne købes billigere, evt brugt, men hvor og af hvem????
Har prøvet diverse auktioner, men uden held........
Kan nogen hjælpe????
VH
dat.

Kommentar
Fra : urban

Dato : 12-11-03 13:38

Jeg har med god erfaring købt lidt ældre versioner at forskelligt software både på qxl.dk og på dba.dk - nogle gange med at finde det til salg, andre gange ved selv at gå ind og efterlyse det, altså ved at indrykke en annonce under Købes.

Held og lykke - det KAN lade sig gøre
Urban

Kommentar
Fra : DrDahl

Dato : 18-11-03 11:08

Macromedia Dreamweaver = Noget flash-Java script-programering... Hvad havde du tænkt dig at lave med DreamW?... det kune jo være at man kunne lave det i et programeringssporg som er gratis :D

Kommentar
Fra : dat

Dato : 18-11-03 14:34

Hej DrDahl.
Ja - det kan man givet - men jeg søger et allround program a´la´ FrontPage - men FrontPage er meget dårligt, særlig til rammer. Det er ikke altid let at lave rammerne om - og det er ikke altid hvad du ser, som du får.
Jeg skal til at lave mange forskellige hjemmesider, og kan egentlig godt lide tanken bag det grafiske udtryk i FrontPage - men som sagt: det er ikke godt nok.
Jeg har hørt fra de proff. at de arbejder med Macromedia Dreamweaver. Og nu kunne jeg godt tænke mig at prøve. Derfor leder jeg efter et brugt program.
VH
dat
----og så tak for dit indlæg.

Accepteret svar
Fra : bokke31

Modtaget 120 point
Dato : 09-12-03 01:27

jeg har da en dreamveawer som er til salg hvis du stadig har interesse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-03 02:05

Hej bokke31

Må jeg skrive til dig, hvis dat ikke er interesseret.

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 16-12-03 12:52

Tak skriver til dig!!!!
VH
dat