/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
kawasaki LTD 454?
Fra : Steffansteffan
Vist : 646 gange
90 point
Dato : 11-11-03 23:05

hej

Nogle der kender til kawasaki LTD 454 model?

Nogle der kender nogle sider omkring denne motorcykel?

og dem som har en eller har haft hvilke gode og dårlige tid er der ved den efter jeres mening?

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : siavash_t_m

Dato : 16-03-04 15:05

Hej Steffen

Jeg har lige købt en 1986'er, og synes at den er OK. se dette link:

http://flmweb1.resfss.latrobe.edu.au/sinman/mainframes.htm

på venstre side ser du et punkt: "Specifications", som giver lidt info omkring denne model.

mvh
Siavash T.

Kommentar
Fra : Librabjensen

Dato : 27-07-04 19:52

Hej Jeg køre selv på en ltd 454 og kender fler der gør det, jeg synnes at det er en god maskine. min mail er librabjensen@ofir.dk og du er meget velkommen til at skrive...

Mvh Bjørn...