/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
hvilken bog skal man vælge
Fra : beckski
Vist : 536 gange
50 point
Dato : 11-11-03 20:13

jeg søger en bog til opslag og læsning indenfor medicin. Jeg studerer ikke medicin, men forstår uni-sprog og har nødvendig baggrund til at anvende relevant undervisningsmateriale fra medicinstudiet.

hvilken skal man vælge når Medicinsk kompendium er for stort og dyrt et værk og vi snakker en pris på 5-800 kr.

BECK

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 21:05

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i København findes flere boghandlere der handler med lærebøger også brugte bøger, som ikke nødvendigvis er forældede. Jeg overbevist om at du både kan få vejledning, og ikke mindst mulighed for at gennemse lekture før du køber, så du får det helt rigtige.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-11-03 22:14

godt så!!
vi prøver igen
jeg søger personlige erfaringer!!!

tak

BECK

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 22:32

Så må vi håbe der er en mediciner der læser dit indslag, der jo ikke hverdagskost for mange.

selv tak

ellebye

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-11-03 22:40

nej men der er trods alt over 3000 nye studerende / år i DK mener jeg... såååå tror du ikke der er en chance

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 03-01-04 01:37

Jeg er medicinstuderende. Hvis du præciserer hvad du skal bruge bogen til, kan jeg give dig en række gode forslag..

Mvh
Lufthoved

Kommentar
Fra : kirse

Dato : 21-01-04 17:48

hvad med at prøve www.pensum.dk, her kan du finde både nye og brugte bøger af alle slags til rimelige priser.

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 13-05-04 00:06

Ligeledes ser jeg tit forrige udgaver af medicinsk komp. til omkring 800 kr.
I øvrigt findes en engelsk udgave - Harrisons - der er fremragende.