/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lakering...?
Fra : CiaoStyrer
Vist : 380 gange
30 point
Dato : 11-11-03 20:08

Jeg har lige et spørgsmål.. Kan man selv lakere kamalion farve (altså flere farver oven på hinanden, så det reflektere i forskellige farver, to er nok)...? Hvis ik hvor kan man få det gjort...? Og hvad vil det koste...? Kan man få en kåbe til en vespa ciao (dumt spørgsmål, kender svaret, men nu spørger jeg alligevel, hehe).....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 20:17

Ø skal du ikke afslutte tidligere spørgsmål
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 11-11-03 20:27

Godt du minede mig på det... ... havde helt glemt jeg ikke havde afsluttet det... Nu skulle det gerne være i orden... Skriv hvis det ikke er enu, har lidt problemer med computeren nogle gange, der ligger for meget lort på den...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-11-03 21:43

Du kan ikke selv lakere kameleon lak... Du kan få det gjort hos stort set alle autolakere! Det er meget forskelligt hvad det koster, alt efter hvor og hvor meget du skal have lavet...

Og nej jeg tror sgu ikke rigtigt du kan finde en kåbe til en ciao !?!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 11-11-03 22:36

Jeg giver jon ret, man kan ikke komme på højde med en autolaker, han har det rette udstyr, og erfaring.Men det er rimeligt dyrt, han skal jo have flere farver hjem.
Kåbe kan man ombygge, fra en anden knallert, men hvilken, og hvilken pris.
Men man kan da købe en plade plexiglas, save med en el-stiksav (sprit som kølemiddel), varme med en el-varmepistol, og bukke når den er varm. Men det kommer jo nok ikke til at se prof ud.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 13-11-03 16:03

Tak for svaret pallebhansen... oz tak til jon....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 20:02

Fint ciaoStyrer, men du har sendt et nyt spørgsmål ind om kileremstørrelse, men der er nok ikke nogen der svarer, da kandu leder et forkert sted hen, somom spørgsmålet ikke eksisterer?, måske er du løbet tør for point?
Så skriv et nyt eller send en kommentar i det samme, så kan det være spørgsmålet bliver synligt?
VH Palle Hansen