/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fejlmelding "A runtime Error has occurre~
Fra : jeppebarckman1
Vist : 248 gange
50 point
Dato : 11-11-03 18:33

Jeg har flere gange fået nedenståede besked når jeg går ind på en hjemmeside.
Jeg kan ikke få det til at holde op

"A runtime Error has occurred
Do you wish to debug?
Line: 422
Error: The callee (server[not server application])is not available and disappeared; all connections ar invalid. The call did not execute"

Efterfulgt af samme besked blot med fejl I linie 448

Er der nogen der har et svar på dette

MVH
Jeppe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 18:36

Hvilken hjemme side ? Send en URL.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 18:38

Det lyder nemlig som et 'deep-linking' problem på omtalte side.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jeppebarckman1

Dato : 11-11-03 18:45

Når jeg læser rundt på fx. http://foto.tv2.dk kommer beskeden frem flere gange. Hvergang med besked om at der er en fejl men den henviser til forskellig linie hver gang.

Jeg hved ikke om det hjælper dig til at forstå mit problem

MVh

Jeppe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 18:58

Hvilken browser bruger du ? For her er 'no probs' med at læse siden ? ..og hvad med resten af tv2's site? Problemer der?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 19:13

Check for Windows updates på : http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

..og IE updates her : http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/ie6sp1/default.asp

Hvis det er det du bruger.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-03 20:21

IE Funktioner/internetindstillinger/avanceret Gendan standarder
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pejman

Dato : 25-11-03 17:49

palle hansen du er bare en helt. Jeg havde også problemmet men gjorde som du sagde, the problem is solved. ur a hero man :o*)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:12

pejman -> Hvis du mener at have fået et brugbart svar, bør du acceptere vedkommendes kommentar og dermed lukke spørgsmålet. Det er go' skik.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jeppebarckman1

Dato : 26-11-03 13:20

Tak for svaret pallebhansen.
Det var en simpel men effektiv løsning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:24

Undskyld -> jeppebarckman1.. jeg forvekslede lige dig og pejman. Sorry... , men de var da heldigt du også kunne bruge svaret

</MOLOKYLE>