/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
KISS DP 500 PROBLEM
Fra : frederikshavn
Vist : 379 gange
56 point
Dato : 11-11-03 17:54

Jeg har købt en kiss dp 500 afspiller.for at kunne afspille divx,avi og xvid,film,og det går for det meste også godt nok,men der er nogle af filmene den ikke vil afspille,og de er i divx format3.11-mpeg 4,og mpeg 1+2+3,mener jeg,jeg har prøvet at opdatere med den nyeste firmware 2.7.4 pal,og lige lidt hjælper der,når jeg sætter filmen i står den bare og snurre,og der sker ikke en skid mere,kan man lægge codec ind på afspilleren,når jeg afspiller den/dem på min pc,kan jeg sagtens se dem,jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med problemet,og evt.en guide til hvordan man gør

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 21:17

Jeg går ud fra at du taler om en stationær afspiller, og hvis afspilleren ikke er forberedt til at afspille disse formater, tror jeg ikke der er noget du kan gøre.

Hvis den stadig er helt ny, kunne du jo prøve om du kunne få den ombyttet i forretningen, det er da værd at prøve. Men hvis der står i manuellet at den kan afspille nævnte formater, så er det en reklamationssag.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 13-11-03 11:00

Hejsa

Prøv at updatere afspilleren på http://www.kiss-technology.com/?p=hot_news&v=users . Hvis det ikke hjælper kan du kontakte support på kiss hjemmeside og stille samme spørgsmål du spørger om her???

mvh Agent2002

Accepteret svar
Fra : johnthesecret

Modtaget 56 point
Dato : 19-11-03 16:58

Jeg har ingen problemer med min dp500 - men den firmware der følger med er forældet - gå ind på kiss hjemmeside
og download nyeste firmware og opdater din afspiller (bruger selv 2.70 men der er en ny 2.7.4 som jeg ikke har
prøvet, da den funker perfekt med nuværende).
du henter ny firmware som isofil og den skal du brænde uden noget andet på skiven og husk at lukke spor og skive
herefter sætter du skiven i din dp500 og følger skærmmenuen -

Kommentar
Fra : johnthesecret

Dato : 19-11-03 16:59

jeg glemt lige at sige at kiss dp500 ikke er glad for 90 og 99 mins skiver så husk kun 74 eller 80 mins

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 19-11-03 22:08

Tak for svaret johnthesecret.,hat opdateret til 2.7.4,men er der et sted hvor man kan hente de gamle firmware