/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spille pc spil uden cd
Fra : tom34
Vist : 938 gange
70 point
Dato : 11-11-03 17:05

Hvordan spiller man pc spil uden cd når man har indstaleret spilet, det skal nu tilføjes at jeg aldrig har prøvet det før. Det er måske ikke alle spil man kan gøre det med???
Jeg tror nu nok at det har været vist før, men jeg kan ikke finde det igen
mvh Tom

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-11-03 17:10

Heysa..

Inten går du ind på www.gamecopyworld.com og finder en crack el. også bruger du demon tool..

Mvh. Toby

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 17:11

det var godt nok hurtigt toby14dk

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 17:23

Til toby14dk
norton symantec har blokeret www.gamecopywold.com, er der andre eller en måde at gøre det på
H Tom

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-11-03 17:49

Der er et program her du kan lave et virtuel drive med>
http://www.webattack.com/get/hekkocd.html

Manse9933

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 17:51

Tom, man skal finde en crack eller en no-cd til spillet, de findes til de populæreste spil.
Jeg har også norton og kan godt gå til:
http://www.gamecopyworld.com/
Der findes også 1000 andre steder hvor de er.
I google skriver du feks. Sims crack Så vil der komme et valg, hvor du skal hente en zipfil der hedder feks. Simpopstar34.zip
Når du udpakker zipen, bliver den til sim.exe, så skal du indsætte og erstatte den orginale sim.exe, med denne. Den orginale inde i biblioteket hvor spillet ligger bliver overskrevet hvis du ikke omdøber den for en sikkerheds skyld, fordi du ikke endnu ved om den nye virker. Nu skulle spillet kunne startes med dens genvej.
Du skal aldrig installere eller godkende noget som helst fra disse sider, der er alle fyldt med popup sider, som kan være svære at komme ud af.
Hvis du skrev hvilket spil du vil have NO-CD til kunne jeg eller en anden, fortælle dig genvejen der til.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-11-03 17:57

www.megagames.com el. dk.. Tror jeg nok.. Evt bare gå ind og norton og disabel det der hedder Forælder kontrol (Det står på Eng. Perents control) Er ikke sikker...

Mvh. Toby..

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 18:23

til pallebhansen
Rolig nu for lidt siden kunne jeg ikke komme ind på gamecopywold og det var ikke min norton der bolkeret den ( det spøger)
de spil jeg kunne tænke mig at spille uden cd er Diablo 2 og warcraft 3. expansion har jeg til dem begge to, det ville være fint at kunne starte dem uden cd
H Tom

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-11-03 18:52

Okay.. Den var straks værre!!

1. De spil du nævner.. Hvis de er lovlige så drop at kører dem fra din Computer.. Diablo2 kan kun spilles over nettet med lovligt Key..

Mvh. Toby..

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 19:03

næ-næ
De er købt og betalt det vil sige lovlige, jeg gik bare ud fra at de kunne spilles som Palle skrev no-cd. men oki det skal nok være sådan jeg kunne også forstille mig at Blizzard havde gjort et eller andet for at det ikke kunne lade sig gøre???
Mvh, Tom

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 11-11-03 19:16

Kay.. Synes at have hørt at spilende (de 2 du nævner) ikke kan spilles online hvis de er cracket el. noget andet.. Men er ikke sikker..

Mvh. Toby.. Håber du har opnået de svar du søger.. Eller?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 70 point
Dato : 11-11-03 20:05

Selvfølgelig kan de findes, prøv lige her:
http://www.cracks.st/index.php?search=Diablo
http://www.deluxserials.com/index.php
Tag så vidt muligt at finde ud af din version, og brug helst NO-CD
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 11-11-03 20:46

Find en udgave af CloneCD, der indeholder "Virtual CloneDrive". Læg derefter dine spil ind med CloneCD, og åben dem med "Virtual CloneDrive" og installer spillene. Derefter kan du køre spillene uden din CD i drevet.. Det har jeg haft god succes med ihvertfald..

Kommentar
Fra : G.L.Jensen

Dato : 11-11-03 20:50

F.eks CloneCD version 4.2.0.2

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 20:58

Tak for svaret pallebhansen.
ser du det må jeg så lide kikke på, om jeg så kan finde ud af det det er så en helt anden snak, mit Warcraft 3 er også begyndt at hakke lidt og hvad det skydles ved jeg heller ikke ????
Mvh Tom ped...........

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 11-11-03 21:06

til G.L.Jensen
ikke for det men jeg er også tryg ved det du skriver retter sagt hvad i alle skriver.
ser i jeg er helt så kvik ved en PCer inu, så jeg tror da på alt hvad i skriver (næsten da)
H Tom

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 22:23

Men det var da godt.
Hakker tjaa, jeg kan kun komme i tanke om en lidt "langsom comp", og skærmkort.
Warcraft 3 er jo et af de meget krævende spil, og det er nok en god ide at hente en nyere driver til skærmkortet.
VH Palle Hansen