/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke slette indbakke i Outlook Ekspr~
Fra : Perege
Vist : 1416 gange
50 point
Dato : 11-11-03 16:35

Lige pludselig efter jeg har trukket mails ind, kan jeg ikke slette beskederne i Indbakken.

Hvorfor ikke?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 11-11-03 16:38

Det er svært at svare på, for det gør jeg bare. Jeg markerer det der skal slettes, og trykker delete. Prøv det.
Torben

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 11-11-03 16:39

Kan du ikke flytte dem til slettet post?
Eller er det under slettet post du ikke kan slette dem permenent?

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 11-11-03 16:56

Jeg har prøvet begge dele, men der popper bare en skærm op der siger:

"Den eller de markerede meddelelser kunne ikke flyttes. Der er opstået en fejl."

Til det kan jeg kun sige: Træls

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 17:46

Jeg har set at andre haft lignende problem, det var mails med virus i, det var komplet umuligt at slette dem.
Til sidst reformatterede vi hele harddisken. Hvis det er det samme problem, ja, så har du et problem.

Nu har du ikke skrevet hvilken version af outlook du har?

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 18:00

Du har fået en virus, og den har lagt sig i hukommelsen, der for kan mails ikke slettes.
Har du ikke et opdateret antivirus program, du kan skanne hele harddisken med ?
Ellers
Tryk ctrl+alt+delete så kommer joblisten, under programmer kan du se hvad der kører i hukommelsen, så lukker du det inficerede program, og kan nu slette mails.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 11-11-03 20:23

Jeg har lagt mærke til at der i Jobliste kører et program der hedder: backWeb-8876480.exe.

Kan det være det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 21:00

Ikke til at vide, men kør alt det du kan antivirus, spyware og se om der bliver renset ud i noget, for noget er der.
Vend tilbage når du har gjort det og lad os få en melding.

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 21:12

Der er ikke nogen som helst tvivl om at det er den backWeb-8876480.exe. Det er en exekverbar satan.
Bare afslut den.
Om den er i hukommelsen næste gang du genstarter, jo det er den nok, men start/søg/alle filer og mapper, og skriv bare backweb
Så finder du den og sletter den. Og er der mere der hedder næsten det samme, så slet.
Og ellers som ellebye skriver: Kør an..........Spy...... Det kan være der er mere fra samme skuffe.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 11-11-03 21:29

Jeg har prøvet antivirus, spyware etc. Intet fandt noget mistænkelig.
Jeg kan heller ikke slette filen. Den ligger i mit Logitech-bibliotek.
Jeg kører Norton Antivirus 2003 som opdateres daglig.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 11-11-03 21:31

Hvis jeg prøver at markere en mail som Ulæst kan jeg se at den kommer over i mappen Slette Post. Men det er kun en kopi. Mailen ligger stadig i Indbakke.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 21:36

>pallebhansen

hvad får du ud af følgende link:

http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/n1063654011

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-11-03 21:39

Har lige set, det er en spyware, jv. ovenstående link.

Så noget skal der gøres.

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 21:51

Hvorfor markere den som ulæst hvis du vil af med den mail? Du skal bare markere den og trykke slet eller trykke på delete.
http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/t1063654011
På ovenstående side skriver en, at den ligger i kontrolpanels tilføj/fjern programmer og hedder Logitech Desktop Messenger, og man bare skal markere den og trykke tilføj/fjern. Enten er Logitech blevet inficeret, og du har fået den derfra, eller den kalder sig bare det. Men det er ikke en fil der bruges til noget fornuftigt.
En anden skriver, led efter bwunin.exe det er et program der uninstaller backWeb-8876480.exe
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 12-11-03 22:06

Det er kun i Indbakken jeg ikke kan slette mails.
I Sendt Post, Kladder eller hvad man nu har, kan jeg godt slette dem.
Jeg har afinstalleret Logitech Messenger. Så nu er backWeb-8876480.exe slettet, men stadig det samme problem med at jeg ikke kan slette mails i Indbakke?!?!?!?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 22:21

Hvordan kan du ikke slette dem, hvis en overskrift i indbakke er markeret, og du trykker delete, hvad sker der så?
Og har du prøvet det jeg skrev?
Tryk ctrl+alt+delete så kommer joblisten, under programmer kan du se hvad der kører i hukommelsen, så lukker du det inficerede program, ved at trykke afslut job, og nu kan du slette mails.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-04 14:54

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 03-02-04 15:26

Du har ret pallebhansen. Total forglemmelse. Sorry

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 03-02-04 15:27

Tak for svaret pallebhansen. Det var faktisk dig der svarede bedst.