/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Signatur på kandu.dk??
Fra : nicolehh
Vist : 254 gange
146 point
Dato : 11-11-03 10:53

Jeg har lagt meget mærke til, at nogle personer herinde har en "signatur", men er det noget i selv sidder og skriver hver gang, eller er der en måde at få den til at gøre det automatisk??

Tænker på fx. Søren fra Roskilde - med 2 x
(håber det er ok at bruge dig som eks.)

Nogen der kan/vil hjælpe???

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 156 point
Dato : 11-11-03 11:09

Hej nicolehh

Du kan lave en signatur i Word og så kopiere den ind hver gang.
Andre måder er der ikke at gøre det på.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-03 11:11

Hejsa nicolehh

De der signaturer er nogle Kandubrugerne laver selv,alså skriver dem hvergang de kommer med en kommentar

der er ingen automatisk måde at gøre det på herinde.

mvh og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-11-03 11:13

PS! Ud over selvfølgelig at skrive den hvergang. Det er jeg ret sikker på, at fx Søren gør.
Ved et par lejligheder har jeg nem lig set at S fra R skilde er blevet til S fra R :D skilde.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-03 11:19

Tillæg

Dette er en test,for at se om man kan sætte en signatur på.

[img]http://www.danasoft.com/sig/Lidtsjov.jpg[/img]

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-03 11:21

Jeg prøver lige igen

[img]
http://www.danasoft.com/sig/Lidtsjov.jpg
[/img]

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 11:25

Det er måske muligt at lave en lille makro.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:31

emesen -> Lige min tanke. Du ved hvordan man laver en tastatur-macro og bruger den i Win98 ?

Jeg skriver min hver gang :

</PROFESSOR VRØVL>

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 11-11-03 11:31

Tak for svaret Rellom.

Det var da trist, syntes ellers det ville være en god idé med en signatur, men ak!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:34

Hæng på nicoleh. Det kan være emesen kommer med et fif ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-11-03 11:34

Selv tak, nicoleh.
Du kan jo lave din signatur i Word og så bare kopiere den ind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-11-03 11:40

I øvrigt er Kandu i fuld sving med omfattende forbedringer på sitet.
Disse forbedringer forventes færdige medio december.
Så måske får vi mulighed for automatisk signatur til den tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:55

Rellom -> Ønsketænkning. Tror du også på Julemanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 11-11-03 12:02

hihihihi Molo!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-11-03 12:07

Nej, med hensyn til julemanden må du finde andre trosfæller, Molokyle.
Men muligheden for automatisk signatur har man jo mange steder, så den
finder jeg det ikke urealistisk at vi også får her.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 17:12

Det med en makro - ser ikke ud til at være nemt - det var også bare en tanke.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 17:22

Ok. emesen, det var måske også at tillægge dig lidt for store evner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-11-03 18:36

Men hvis man har en rimeligt kompliceret signatur, kan man jo bare have
den liggende i et word-dokument, som man har stående åbent på
proceslinjen.
Det er da til gengæld pærenemt.