/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hønsegården=frida2
Fra : tutfis
Vist : 1284 gange
50 point
Dato : 10-11-03 23:18

hejsa igen.....

nu blev den altså for lang at hente frem (frida) så velkommen til frida2 også kaldet hønsegården!

det kære barn kunne have mange navne men da det er forsættelsen af frida og frida enten som en hønsegård så er overskriften vel meget præcis *gg*

så måske hopper hønsene her ind og måske ser vi også hønsepasseren=emesen og molo drengen og alle andre er da hjertelig velkommen i hønsegården!

frida er ikke blevet fundet www.findfrida.dk men vores frida som flipper er her og hurtig i vendingen som altid.

mango ryger ikke mere så tillykke her fra....

måske ser vi frk.uro=uro som vi ellers har hørt nævnt at del gange.

vi har endnu ikke taget røven på emesen; der er 3 tøser som vil tag emesen på røven

mvh tutfis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-03 23:24

Tror sgu du har røget den fede! *LOL*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 23:29

hmm hvorfor det tedd?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 23:30

>tutfis
Tedd har det vel som jeg. Dine lange indlæg du ved

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-11-03 23:33

Hello, så fandt jeg også ind i følgetonen!!

Det var rart, ikke at skulle sidde og vente så længe på at prøve at tage emesen på røven !

Ja stakkel lille frida (hunden altså *GG*) Håber altså at den dukker op!

Frk. uro..hmm har lige set en meget kort bemærkning fra hende i traden om hash

Og tak for tillykken,det hjælper dejligt at blive bakket op- tusind tak for det!!

Jeg er på vej i seng kan i putte godt høns !!

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-11-03 23:34

>tutfis
Kig lige til emesen! er han snart færdig med den smøg?

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 23:37

ja ja ja frida, du ved hvordan det er når jeg er træt og du må ha oplevet det rimlig mange gange efterhånden!

ja men nu fik i en ny tråd ok............. sorry sådan er det når jeg bliver træt!

hygge tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-03 23:41

ved det ikke, tror emesen har travlt ang noget med trojan et eller andet.
du ved at han dukker op på de mærkekigste steder og tidspunkter...
kan ikke se om han er færdig med smøgen han ligger jo ikke lige under min dyne nok nærmer sin egen og fru emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-11-03 23:52

>tutfis

*GG* står der for gok gok kykelikyyyyyyyyyye. ?????????

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 00:05

Jeg har ikke haft tid - var ude og ride på trojanske heste - er der nogen som vil ha' en mail (eller Emilie).
Stutteriejer.
Emesen.
Har prøvet at holde op med at ryge, men alle jeg kender sagde jeg skulle begynde igen -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-03 01:07

Jeg ved bare jeg har det ligesådan! *S*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 09:40

*GG* ja jeg kan også være temmelig sej at være sammen med lige nu...men jeg undskylder pænt når jeg har været for streng !! Det er jo kun en kort periode...men jeg tro nu nok at manden er glad for at han ikke er så meget hjemme lige nu *GG*
Jeg synes nu det værste er at jeg har så svært ved at koncentrere mig...det er endnu sværerer at være mor til 3...plejer sgu godt at kunne have 3 forskellige samtaler igang på én gang..kan jeg ikke lige nu !! *GG*
Nu forstår jeg bedre mænd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-11-03 10:50

*lol* sus!!!!
Men fantastisk flot at du er holdt op. Det er Jesper også....

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 11-11-03 11:03

Jeg har lige prøvet at finde ud af, hvad alt det her handler om. Desværre uden meget held(den omtalte tråd er jo mega lang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:23

Go 'formiddag emesen og puttehøns. Jeg kan se der er kommet en skinkehøne med i flokken : Hai skingur, lang tid siden ..en blishøne har også sneget sig herind : Hai blyb ..en forvalterdreng har passet jer, imens jeg sov : Hai tedd ..og en hanekylling holder orden på tropperne : Hai ellebye

Blishøne -> [hør] Det skal du ikke spekulere videre over. Hop du bare lidt rundt i gården og se om du kan finde lidt Guldkorn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 11-11-03 11:38

Molokyle
Har du så lidt guldkorn til mig i dette spørgsmål?
http://www.kandu.dk/dk/spg/25910

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 12:10

Her blishøne er lidt korn _____________. .. .... .. ... .. . .. . . . _____________

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 11-11-03 12:17

Tak for det Molokyle, men gå lige tilbage hertil
http://www.kandu.dk/dk/spg/25910

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 12:32

Rolig nu, jeg følger da med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 11-11-03 17:13

nej *gg* står ikke for gok gok.....

sus du kommer dig nok..... det er et kvindeligt gen at kunne det med at have flere bolde i luften.

du ved mænd kan ikke 2 ting på en gang.
hvor tit ser man ikke en mand komme gåenden også ringer mobilen også er de nødt til at stoppe op for at tag den og snakke.
da de ikke kan finde ud af at gå og snakke i mobil samtidig!!!

dejligt så er jeg mig selv vi har siddet hele dagen og set dokumentar om omsorgssvigt hele dagen og er vi kommet videre.

NNNNNEEEEJJJJJJ og i morgen så skal vi ha lavet ca 5 forskellige oplæg til forskellige emne områder inden for omsorgssvigt. vi har ikke engang lavet et oplæg endnu.

blyb; den handler om alt og ingenting. det er vel den nemmeste måde at forklare hvad den handler om... vi "snakker" tager pis på hinanden, prøver at tage røven på emesen osv. som sagt den handler om alt og ingenting.

ellers kan det være at en af de andre har en bedre forklaring på hvad den handler om!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 11-11-03 17:16

forresten molo og dvs andre har ikke styr på hønsene/tropperne

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 17:28

Styrmand hér; melder klar til at passe høns

tutfis -> Kvinden med den gakkede gangart's mobil ...eller skulle jeg sige; den gokkede gangart med mobil ? Ja, kvinder kan efterhånden kun nås via satelit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 19:56

Er det her hønsene er rendt hen.
Det er nemt nok at styre sådan en smule høns - hvis de bare ikke rendte så forvirret rundt. Jeg ved godt hvad tråden handler om, det står her på skrivebordet et sted.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 20:01

>emesen altså.
Hva' er det du har så travlt med for tiden?

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 20:06

fridaflip -> Jeg ved ikke med emesen, men jeg har måtte passe hashmarker og alt muligt, mens han fjernede bumser

G¨nat

Gården er din emesen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 20:20

Fridaflip! Jeg har været ude og ride på trojanske heste, men de var ikke så farlige, for det viste sig, at det bare var et par hopper og de er jo nemme at tæmme -
med lidt hjælp altså.
Bumserne har jeg fjernet med den Græske gudedrik Raki
Og så rydder jeg op i mit comp-rum, fordi der var noget jeg ikke kunne finde, og nu kan jeg ikke finde noget som helst.
Emesen. (ingen smøg - solidarisk med mango)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 20:24

Hold op emesen! ren pral. Du røg da lidt igår*GGG* sammen med tutfis Jeg så det selv.

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 20:34

Det var ikke røg men kogechokolade - hvordan kunne du se det i mørke.
Det der glødede, det var mig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 20:47

Du sku' altså skrive nogle digte emesen*GG* Det kunne blive en interessant samling*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 11-11-03 21:00

frida var du med på en lurer......
'
ej hvor er ens baseball bat når man skal bruge det....!

tror jeg skal ud og løbe en lang tur og afreagere lidt.........!
håber at knæet holder til det!
flaget kommer snart på halvt permenet!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 21:04

Jeg har nu ikke skrevet digte men fremsagt nogle stykker, i en mindre forsamling.
Emesen. (det solidariske holdt ikke)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 22:18

>emesen
Ham Als du efterlyser på seneste 25 - er han ikke på vej til United Bluff
Det var ikke længe du ku' nære dig for smøgerne...

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 22:28

Åh jo.................men der har de vel også Internet.
Nej det med smøgerne holder ikke længe.
Og det med digtene:
Citat:"det er vist noget du digter" (efter en lidt sen hjemkomst fra 3. halvleg)
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 22:49

emesen..troede dælme lige at du ville lave denne tråd røgfri *host*
Nu sidder jeg bare her og fejrer min første uge med champagne og en fabelagtig god chokolade...nu har jeg simpelthen levet af grøntsager hele ugen...min største skræk er at jeg tager for meget på..*SS*
Så nu får den ikke for lidt
Uhmm, chokoladen kan anbefales: den er købt i Netto idag, den hedder RAGUSA Jubilé (nougatcreme med hele hasselnødder , er du svimmel hvor smager det godt...og NU er det væk..øv!!

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 22:54

>mango
Din største skræk bliver til skræmmende virkelighedendda meget hurtigt, hvis du spiser ret meget af den chokolade du beskriver*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 23:05

Ja..Frida i now...to well !! Det er også bare for at lykkeønske mig selv, jeg synes sgu jeg fortjener det..det er bestemt ikke noget jeg har tænkt mig at gøre til hverdagskost...så kan jeg ligeså godt bestille en bredere kørestol med det samme

Det er jo også derfor jeg spiser så forbandet sundt til hverdag..det er så jeg kan få lov at flippe lidt ud engang imellem ikke?

Frida , jeg så emesen sagde du var for tynd!! Hvor har han set det henne? ...kunne være du skulle investere i den her chokolade *peger på min mave* thi hi !!

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 23:08

Nu er du vist træt igenJeg mener bestemt, at det var mig, der udtrykte at Molo er for tynd*LOL*

Jeg kigger lige
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 23:18

>mango
Beklager, men du er galt på den igenigen
Det eneste emesen taler om, er ben. Molo gør dem til lange ben - men jeg ka' jo sagtens have lange ben- og alligevel veje 1 ton
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-11-03 23:24

Tror du ikke bare, at du skal la' være med at logge på efter kl.20.00

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-11-03 23:33

*LOL* jooe..ka skisme da godt være *GG* Det kan da godt være jeg er for træt..hmm jeg har vi bare ikke læst ordentlig efter *GG*
Var så overbevist om at det var dig der var så slank..og lange ben og hvad har vi

Godt du kan korrigere mig Frida..sig lige til hvis det bliver for træls ikke?

Kan så lige sige, jeg har liige fået menses og været til et dødkedeligt møde på skolen hvor min dreng skal rykke ind til næste år (8. klasse- går i en landsbyskole nu) og jeg har en derinde i forvejen, kender det hele ud og ind, men gjorde det selvfølgelig for drengens skyld...så jo jeg er træt og går også i seng nu

Sus

Kommentar
Fra : marisa23

Dato : 12-11-03 09:18

GODMORGEN høns....

rart at se at det ikke kun er mig som kan være træt også rode rundt i det hele....
jepski det er tutfis her min pc er gået ned total, håber at jeg får den op og køre igen men så skal der lidt mere end hels til.... og selvfølgelig var jeg ikke logget ud af kandu så kan ikke bruge min oprindelige profil. ville ellers ikke køre dobbelt profil men var desvære nødt til at oprette denne så jeg evt kunne spørge nogle af de kloge hoveder hvis jeg skulle ha brug for hjælp til at få dyret op og køre........

arhhhhhhhhhh selv jeg skulle ryge i går var en smule GAL....
emesen den genforening du snakkede om i den anden tråd kan godt gennem total væk...... har fundet ud af at lars er en røv, spade, spasser, IDIOT og en masse mere......

Kommentar
Fra : marisa23

Dato : 12-11-03 09:27

marisa23=tutfis lige nu indtil min pc kommer op og køre igen! hvis den ikke ryger en tur på!

okay tror jeg skal ha en smøg til!!!!!! og jeg som ellers ryger så sjældent.... men kan ikke være solidarisk med mango lige nu.... er nemlig stadig sur...... det er godt nok det arhhhh! hmmm måske skulle jeg prøve med chokolade så kan det være at smøgen kan undværes lige nu

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-03 09:42

Hej Maria

Puha, du har dit at se til lige nu hvad?

Har du foresten lagt mærke til det banner der kører her på kandu oppe for oven? "Rygestop med garanti" ?

Ham fyren der laver det program har jeg engang haft som underviser...han er dælme dygtig ! Prøv lige og tjek hans hjemmeside....kan også bruges til andet end rygestop!

Rigtig god til personlig udvikling foreksempel!!

Venligst sus
PS har selv lige bestilt programmet!

Kommentar
Fra : marisa23

Dato : 12-11-03 10:13

hej sus

nej har egentligt ikke været inde og lurer på hvad det var før lige nu.... hmm måske det med stress var noget for mig....
og jo så skulle han lave noget med hvordan man styre sit temperament og afreagere på en ordentligt måde.....

ang mit og se til...
overlever er jo vant til det og når jeg så ikke rigtig skal så meget på arbejde for tiden så hjælper det en del på det.... ellers går det fint har stadig nogle undersøgelser som jeg skal ha lavet efter jeg er kørt galt og så har jeg min fysioterapi som jeg også skal til...

og ok på mandag begynder jeg på noget træning/genoptræning efter mit "FATALE" køre galt uheld....
ellers så læser jeg bare og laver opgave. tager tingene som det kommer.

men jo jeg er gal lige nu fordi min spade af x har skrevet til en jeg kender inde på dating, det er åbenbart ikke gået op for ham at det er en af mine venner han skriver til. at hans X altså mig efter hans mening er hypoconder. det er defor jeg er lidt sur. tror ikke lægerne ville sende mig til alle de underesøgelser og give mig nobiganer mod smerterne hvis jeg var hypoconder, og slet ikke når jeg ikke selv vil til alle de undersøgelser.

jeg er typen som hader og tage piller, hader at være syg og ignorere at jeg har ondt osv...
så han er bare en nar og skal være glad for at det er gået op for mig nu, men derfor kan man sgu stadig godt savne ham lidt..

life goes on
venligst maria

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 16:37

Sad lige og gennemgik de sidste indlæg i tråden - og opdagede, at Mango den dejlige tøs skrev følgende.

CITAT:
Citat
Kan så lige sige, jeg har liige fået menses

En oplysning, som mange sikkert vil kunne få noget brugbart ud af

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-03 16:50

Sådan en menses har jeg lige prøvet. 100/108
Det er tæmmeligt svært.
Først med koncentration og tilfældigt.
Så med meget koncentration og lidt tilfældigt.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 16:51

Til dig emesen hvis du kigger forbi. Der ligger 100 dask til dig, hvis du kigger i Andre Interesser.

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 16:55

Nå men der er du jo*LOL*
Tænkte jeg det ikke nok
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 17:02

Var det Mango's menses der trak???

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 17:13

jamen brugbar oplysning

dejligt hjemme...

livet er skønt og men er godt nok træt, puha sorry skal ha den smøg som jeg ikke fik i morges klokken 6!

sidder og ordner pc men kan da komme på nettet nu...

tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-03 22:20

Øv i driller *LOL* sidder simpelthen og er ved at dø af grin

Jeg synes det er en meget brugbar oplysning, da jeg (det ved i selvfølgelig ikke) er temmelig ustabil når jeg har min MENSES *LOL*

emesen du skriver:

Sådan en menses har jeg lige prøvet. 100/108
Det er tæmmeligt svært.
Først med koncentration og tilfældigt.
Så med meget koncentration og lidt tilfældigt.

Hvad i himlens navn betyder det? Det er da vist bare noget vrøvl ikke? *LOL*...sidder virklig og gransker og kan sgutte finde ud af det...forklar venligts..hvis der er noget at forklare altså!!! *GG*
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-11-03 23:25

Hej Mango.
Vi driller da ikkejo måske gør emesen, han er jo ikke til at finde ud af*GG*
Godt du liige fik menses - og gad dele den glæde med vi andredet er vi glade for, ja vi er.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-11-03 23:53

virkelige glade for....

driller hmmm

mango tror bare at emesen sidder i sin egen lille verden og ikke lige kan finde ud af det.....

nat nat
tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-11-03 08:13

jamen så vil jeg da starte med at sige godmorgen (og min menses kører som planlagt )

Maria...nææh jeg tror emesen sidder i sin egen lille verden og finder ud af en hel masse...vi skal bare ikke belemres med hvad han finder ud af *LOL*

Det er jo nok nærmere os (som frida skriver) der ikke kan finde ud af det..emesen har en meget højt udviklet filosofisk forstand....det MÅ han simpelthen have
Sus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 08:57

Inde på nettet er der en test af ens egen IQ hos Mensa. Kører man flere test må det vel hedde menses
Det var bare det, og ja ind i mellem driller jeg, for det har jeg svært ved at lade være med. Min filosofiske forstand er ikke så høj, men det kan se sådan ud, selv om det bare er mit udtryk som tit er uforståeligt.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 08:59

jamen godmorgen sus og alle jer andre.....

okay mango det kender jeg godt

jeg har også bare fået noget, men det ikke m.....

sus arbejder manden stadig her over et sten kast fra min by?????

nå men jeg må heller komme igang skal på hospitalet (som om jeg gider men nå gøre som lægen siger)!

også skal jeg ned på skolen og sidde og læse virksomhedsplaner, vi har endelig indkredset vores emne tog dog sin tid......

maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 09:05

jamen okay emesen...... ved sgy ikke om den med, hvis man køre flere test at den holder, men okay hvad skulle det ellers hedde....

så du det frida emesen kom altså 2 min før mig så ingen smøger...

okay jeg er overtræt stadig

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-11-03 09:49

Hmm tutfis...sov du ikke alene aligevel?

Ja han arbejder stadig over there...skal han blive ved med indtil januar engang..dog får han ferie allerede d. 12 dec. , da han ingen efterårsferie har holdt...så det bliver en dejlig lang juleferie vi får i år !!

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 10:21

Der kan man se, jeg troede emesen var taget på Mens'es Bar for at score ..billige point altså
Deraf det uforståelige udtryk..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 13:34

vel ikke helt alene..... en af mine venner skulle låne sofaen hvad kan jeg sige?-boller fra koberg eller miniflúte fra hatting

men single det er jeg og lars tja ham finder du nedfrosset på nordpolen et sted og der bliver han indtil helvet fryser over hvilke aldrig sker.....

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 13:37

glemte helt.... det bliver da fedt sus.... at få ham hjem der også lang jule ferie.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-11-03 14:08

Der findes ikke noget bedre en et trøsteknald vel Maria *GG*

Miniflúte??? hmm..forklar lige den

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 15:59

Jeg håber minsandten at det var en skrivefejl. Mango må ha' ment en "Sukkerknald"

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 16:25

arrrrh men det er da ok.... både 1 og4 gang!!!!

men skal da indrømme at ville da heller ha at det havde været lars men er begyndt at rykke videre ingen grund til at sidde og sukke 24timer i døgnet.
men selvfølgelig skal man give sig tid til at sørge.

sukkerknald ej er da ikke sukker sød englebasse

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 16:33

ok mango...

det med miniflúte kommer har engang jeg arbejde i bh og min kollega jannik kom ud i køkkenet og tog mig på brysterne og sagde boller fra koberg hvor jeg så var hurtig og tog med mine små finger ham på p..... og sagde miniflúte fra hatting.

der efter var han meget stille og anede ikke hvad han skulle sige....

ok mango?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 16:35

mango -> Hvad er et trøsteknald ? Miniflúte forklaring ? Jo ser du : Fyren siger: Nøj det under din bluse; er det Boller fra Khoberg? Hun : Ja, hvis det du har under bordet er Miniflúte

Sukkerknald ved JEG godt hvad er!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 16:51

Det der brød fra Khoberg - er det ikke bagerjomfruen der har dem.
Og miniflüte skal bare i ovnen et lille stykke tid.
Men et firkantet stykke sukker ved jeg ikke hvad man skal bruge til.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-11-03 16:57

Khoberg staves altså Kohberg. Har lige tjekket bollerne

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-03 17:09

Nå ja Kohberg laver vist også boller lige som min fætter Khoberg.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-11-03 17:12

godt frida....

tja det firkantet stykke sukker, det kan du bruge som lokke mad..... eller til at lokke lille trolden frem med???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-03 17:17

I bagerens vindue ligger snegle og boller. Er det sukkerknald ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 00:09

du må spørger de andre om sukkerknald er = snegle og boller i bagerens vindue!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-11-03 13:25

Jeg tror jeg har fået forklaring nok *LOL*..som i dog kan alle sammen

Den var go den med miniflúten *LOL*

----var det ham jannik du havde liggende på sofaen da??

Nå..jeg har ikke tid til det her nu...skal gøre ungerne klar de skal over til deres far idag...bliver fedt vores første alene weekend i 5 uger!! Har glædet os som "små børn" til den..der skal bare "råforkæles"..og vi skiftes!! *GG*

Men, hvis jeg ikke når at kikke ind må i have en fremragende weekend!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 14:44

jamen hejsa

nej nej det var ikke jannik- han ha lige fået baby med sin kæreste eller x kæreste så nej og atter nej...

ej det var bare en ven som gerne vil være mere end venner men NEJ TAK han forbliver kun en ven...

men har da evt et godt øje til noget andet som er kanon sød og tja lidt dejlig-hmm kan man sige det hmm nu er det ihvertfald gjordt.

satser bare på at være mig selv og hvis der kommer noget spændene forbi så fint og så er det da bare synd for lars det er hans tab

det bliver da dejligt sådan en alene weekend uden børn, så jeg tror at det hedder god weekend tili mango; du får da ikke tid til at hoppe her ind......

forresten mango har du hørt at frida har taget emesen på røven?!
nu mangler vi bare eyvind men det er lige det om emesen og eyvind tør "lege" videre.

god weekend
maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 14:53

nårh men ved hvad mit/vores speciale skal handle om nu: KORT FORTALT;
andbragte unge på døgninstitution alders gruppen max13-18år.
specialet bliver delt op i 2 dele forste del: om disse anbringelser dvs si på et par døgninstitutioner også analysere deres pædagogik op i mod hinanden. anden del bliver omsorgssvigt som er vores under emne.....

kedeligt for mig skolens mapper med disse institutioner og deres virksosmhedersplaner osv har en lære åbenbart lånt med hjem så har ikke kunne få set de forskellige institutioner og det materiale vi har på dem... det er et "lillle" skridt bagud i forhold til vores plan og at vi skal ha læst disse virksomhedsplaner inden mandag sa vi har aftalt dette med vores vejleder. surt!

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-11-03 20:08

når så er det mandag aften og sad lige og tænkte lidt....hmmm...ja det kan jeg...

hej mango jeg håber at du har haft en super dejlig børnefri weekend sammen med manden.....

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-11-03 23:37

Hej Maria
Tak fordi du tænker på mig..jo jeg har haft en dejlig weekend, faktisk så dejlig at jeg sidder og tuder fordi han ikke er hjemme...hulk* jeg savner ham simpelthen bare så meget at det gør helt ondt!
Forresten..Maria, jeg har en lækker date til dig *GF*
Der er en lækker fyr i skurvognen, sammen med min mand, han er lige belvet single, dvs. han er på vej ud af et forhold..og han trænger vældig til noget trøst!
Skriv lige tilbage hvis det var noget *blink*
Hvordan går det med dig?....

Knuser sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 10:42

hej sus

det er da npoget være noget men jeg ved jo selv hvordan det er når de tager afsted igen jep hulk.....

hmmm skal da tænke over det, er jo lidt ombejlet fortide. maby noget!

dvs min trøste sukkerknald, en gammel x som jeg var sammen med i 4 år ca.....også er der søde thomas som jeg evt skal på blind date med hmm hvis jeg altså kan tage mig sammen og tør.....

knusser maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 10:55

Ja, jeg kan se, det er et af de svære valg her i livet : Ska' jeg ta' ham, ham, ham, ham, ham, ham......eller ham?

Luksusproblemer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 11:36

ja MOLO, selv luxusproblemer kan skam være store nok *LOL*

Han ser altså kanongodt ud ham fyren her! Han er stærk som en okse..og meget udholdende, han arbejder jo som murerarbejdsmand..og det er ikke for tøsedrenge (specielt ikke når hjan arbejder for min mand og hans makker, de tror sgu de er 20 år endnu) *GG* de knokler som heste...
Jeg har altså ikke selv set ham, men kender hans søster og hun er en pæn pige og ved jo så kun hvad de andre drenge siger *blink* ..og der ved jeg jo så ikke hvad jeg skal regne med *GG*

Ham der søde Thomas..hvem er han? er det en du kender? for så er det jo ikke en blind date ..vel?

SUS

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 13:21

sus... jeg har aldrin mødt thomas i virkeligheden kun snakket i telefon med ham, sms, MSM, og emiler... så du kan vel godt kalde det for blind date han arbejder som glaremester, er 26 år IKKE ryger, så kan det være et jeg så helt kan slippe de hygge smøger og når jeg er fuld, han bor i hvidovre, han har en datter på 3 som hedder natasja.... han virker total sød osv,.... har set billeder af hans datter og af ham....

hmm sus kender godt de der murerarbejdesmænd og kan nikke kende til det du skriver... hmmm så er han jo jyde ik du må jo regne med at jeg kommer fra svenskerbyen her..... men måske hvem ved.... fristenden!

hva sus er du kirsten gifte kniv eller retter kirsten trøste kniv

molo luksusproblemer måske tja men kun luksusproblemer hvis det er luksus valgmuligheder og gammel x og sukkerknald er ikke luksusmuligheder i mine øjne!
men jeg gå jo heller ikke efter de grimme som ikke vil danse med mig som andre gør vel molo mole måge.....

maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 13:31

turfis -> Jamen, jeg ku' da godt tænke mig lidt luksusproblemer. Har I ikke nogen omkring de 40 til mig

Ps. De behøver altså ikke være håndværkere eller have tattoveringer som uro. (Arv, nu bli'r hun sur ....Sshhhh...)

</KLOGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 13:33

..øhh, men hunkøn er altså bedst til mig,. Hvis no'en sku' være i tvivl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 13:37

Jepper jeg leger kirsten giftekniv *LOL* synes skisme det kunne være sjovt hvis i mødte hinanden *G*

Hva dælen da...en middag et eller andet sted i nærheden slog vel ingen mand af hesten vel?? *G*
Og han ryger heller ikke--!!

Ja han er jyde, men det gør ham jo ikke ringere vel..tværtimod vil jeg påstå..de mænd derovre er sgu nogle vatnisser du, nææh lad mig få en jyde, ham ved man hvor man har!!
..Og jeg taler virklig af erfaring, har boet med en sjællænder i 12 år og været kærester med en Københavner i 2år...de var da meget søde, men der er sgu ingen "bund" i dem...(nosser)

Ham jeg har nu er ægte jyde, og det mærkes

Nææh Maria lyt du hellere til en gammel kone der ved hvad hun taler om, og så nap ham jyden du..han hedder forøvrigt René !! og er så vidt jeg husker 31 år.

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 13:40

Molo...sig mig kærster du ikke med frk Uro?? eller har jeg helt misforstået?

Nej jeg har ikke lige nogen Quinder på bedding, men skal nok sige til hvis der skulle dukke nogen op..helt sikkert MOLO!

Ellers må du komme til jylland, så skal jeg nok finde en til dig *GG*
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 14:16

mango -> Dén har du vist fået galt i halsen. Uro og jeg har været slyngveninder i 15 år
Hun er pæd. med hang til 'rigtige' mænd og jeg er nørd med vide rammer.

En jydepotte..? Tjae.. hvorfor ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 14:26

Kan man bage på en jydepotte ?

Nåh.. men jeg får nok nogle flotte sild på krogen, når tyren går på Sundet imorgen. ..Ups; turen ..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-11-03 14:50

Du ka' både bage - koge - bikse og brase på en jydepotte
Flotte sild! Er det de blanke

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 14:57

Nååeehh oki Molo..
Sad egentlig og tænkte på om du havde fundet et sted og bo?

En Jydepotte..hmm ikke særligt flatterende..ved sgu ikke om jeg gider finde en jyde til dig hmmppff!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 16:36

sus- skal de der rene'er jagte mig puha synes at det er et navn som forfølger mig meget! sukkerknald hedder rene og ja der har været en eller 2 rene'er før sukkerknald.....

måske har du ret sus! siger måske ok!

puha skal vist være sammen med thomas i dag puha puha puha..... nerver lidt øhhhhhh er gået op hvor meget man kan samligne ham med min x som jeg var sammen med i 4 år... øh den gang var han også 26 havde phillio på 3år og arbejdede som glaremester.... og jeg blond hår men han var tilgengæld ryger..... skræmmende.

bare giv ham kloge molo mole måge så hatten passer....

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 17:45

hmm sjovt med René hva?? Ja sådan er det nogle gange..måske du skulle se om det her skulle være den rigtige René *GG*

Jamen held og lykke, du må komme og fortælle hvordan det gik med ham Thomas ikk?

Knuser Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 18:23

fridaflip -> Blanke.. ? Jeg foretrækker at kalde det : Blanco

mango -> Bo ? Næh.. Ikke ud over 'Det Orange' ! Ups.. jyder har det bare med at blive : 'Potte sure', sjællændere bliver til : 'Edike kander'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 19:00

ja ja ja skal jeg nok men nok nogle deltaljer for mig selv...

rene måske...

ja puha sådan er det der er navne som går igen...

såsom; thomas, rene, mikkel, kim og der kan nok være flere..... øv øv øv puha....

FRYSER føj har måtte tage et iskoldt bad her er ikke noget varmt vand lige nu.... er i klar over hvor koldt det var. det havde været varmere at gå ud butt naked i regnen...... nå siger man ikke at det strammer huden op og får den til at se ung ud.....

knusser maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 19:08

ROLIG tutfis -> Jeg havde en bekendt der KUN kunne piger der hed : MERETE u/ H

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 19:36

MOLO..han må da have fis i kasketten *LOL*

Jo, ved du hvad du kommer til at se vidunderlig ud Maria, blodet løber raskere i dine årer, håret bliver blankere..og du garanteret fuld af energi *GG*

Ååårggh lidt detaljer må vi ha

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 23:10

hej sus

jeg kan kun sige ÅH MIN GUD......

ok....ved 19,30 ca ;han kom vi snakkede ups vi har drukket en flaske hvid vin vi sad og snakkede lidt, så spurgte han om han måtte kysse mig.... vi spiste middag, så skulle vi se en film (BIB BIB BIB BIB BIB CENSUR) og så skulle han hjem nu for 15 min siden da han skal op kl 5... han gav et kram og kyssede mig igen og sagde at vi kunne jo finde ud af noget hvis jeg ville se ham igen.......

maria står her øøøøøhhh ja det kan vi.....

fuck han er bare dejlig og så sød.....

men nu får vi se om jeg skal se ham igen......

deltaljer nok....?
total vidunderlig aften pånær sukkerknald gik fuldstændig amok men så slukkede jeg bare min mobil.....

fuck han kysser godt og er bare en lille bitte smule for dejlig....
ok lidt julelys i øjene lige nu okay her sidder et lille jule træ men nu får vi jo at se om der skal ske noget og om vi skal ses igen.....

jeg sidder her og synes at han sparker røv i forhold til fx lars øh tænker slet ikke på ham i disse dage.....

oh my god.....

molo< sorry julelyset her er tabt?!?

fuck han er dejlig.....
ok er i extaise og total overtræt og en lille bitte smule julelys og lyserøde skyere....lige nu men han er jo også lige gået!

knusser maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 23:18

ajiii hvor fedt Maria..jeg sidder her og smiler totalt bredt på dine vegne,kan helt klart fornemme hvordan du har det

Hvad var det for en film i så? ..og hvorfor de der BIP!!...du var da ikke i seng med ham var du?

Jeg kan lige se dig, grønne, røde og gule lys der blinker og glimmeret der ingen ende vil tage *GG*

Mange knuser fra mig
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 23:21

såååååå godnat..............

tør ikke at håbe eller tænke på om jeg skal se ham....... suk suk... vil ikke ha for stor forhåbninger også blive skuffet....

øhh slet ikke nåt jeg har fundet ud af hende som ligesom har bragt os lidt sammen også har siddet og fortalt om hendes andre veninder som er single her efter hun ligesom havde prøvet at bringe os sammen.... ok hun kender ham jo egentligt ikke så godt da hun ikke har mødt ham men det er en af hendes chat venner... ej hvorfor gik jeg med til det her........ øh som du kan høre har jeg ikke det største selvværde og selvtillid i disse dage....åh men han er dejlig..

giv mig en staveplade kan slet ikke styre mine finger

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 23:29

Heii, han spurgte dig jo om i skulle ses igen ikke?Du er sgu go nok Maria...tro du bare på det..du har alt at vinde og intet at tabe..right????

Knuser med varme
Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 23:37

hej sus....

bib og censur er alt nusseriet kysseriet pilleriet....

hvorfor tror du det? måske-måske ikke.....

hmm er ikke nogen engle...

vil hoppe i seng og se 2 fast 2 fursios igen...............

øh en forhenværdene bartender som ikke kan tåle at drikke vin uden at blive fjollet osv...

godnat

knusser fra maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-11-03 23:50

han sagde efter at han havde givet mig et kra og nogle kys.......; at vi ku jo finde ud af noget hvis jeg selvfølgelig ville se ham.... ku jo bare være for at være venlig.......

okay jeg har været en lille gris.... men det ene tog andet med sig slet ikke til at stoppe...........og jeg bliver tja når jeg drikker vin........ oj føj det er bare god sex...... nok i top 3 af det jeg nogensinde har fået... og hør efter (frida) jeg troede ikke jeg kunne lære nye ting..... sidder her og ryster stadig...... som tidliger sagt åh min gud.

så nu er der vist ikke mere at afsløre..

godnat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-03 00:39

Hmmm lyder som noget englene har skabt...feeeeedt siger jeg bare..hold du fast på ham, han lyder virklig som : *åååh guuud* *fnis*

Om ikke andet...som skabselsker!!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 07:25

ja ja ja nu får vi at se om det nu bliver til noget.....

nå nu kan jeg godt sove, nu har han skrevet til mig, han var faldet i søvn i går såååååå... derfor fik han ikke skrevet til mig.... hmmm

meeeeeen kan jo godt kigge efter andre.....!

lyder banalt men tror aldrig jeg har mødt nogen hvor jeg bare sidder og tænker wow og ååååh gud som jeg gjorde i går....!

men selv om der evt ikke skal ske mere så er der sket mindst en god ting han har fået spakket lars lidt ud af hovedet på mig... dvs at han spøger da stadig i mit hovede men ikke i det omfang som han gjorde før såååå ok fedt.

hmmmm må da indrømme at din jyde fik da vækket lidt interesse

nå vil sove en time -1 1/2time inden min veninde kommer og vi skal lave opgave.
jep har ikke sovet så meget et par time for at vågne og tjekke min mobil for om han skulle ha skrevet...hvor grimt er det!

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-03 08:34

Go´morn Maria..du er ramt tror jeg*GG* Nå spøg til side..jamen hvis du gerne vil møde ham, finder vi da bare ud af det!! Du kan jo skrive til mig på mail..!!
Eller har du MSN ?

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 09:15

go´morn sus........ hmm måske ihvertfald lidt lige nu. men det forsvinder vel når jeg er faldet ned på jorden igen..... tror det er godt at jeg skal lave opgave med min veninde i dag, jeg har så mange ting jeg skal ha jappet ud/sagt om ham og igår.....

det andet skal jeg lige tænke over men vi kan snakke om det skal nemlig skynde mig og få tøj på nu så jeg undgår sådan en pinlig episode som igår morges. ok de er her nu så travlhed nu

maria....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 09:17

go´morn til jer andre osse......

maria

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 19-11-03 10:56

Hvorfor i alverden mailer I to piger ikke sammen?!?!?
Man skulle jo tro at Tutfis gør reklame for sig selv, og er det nu i kandus ånd Jeg har læst flere tråde hvor tutfis deltager, og man er jo ved at tro, at hun ved hver tænkelig lejlighed bare pløjer ind med "HER ER MIT LIV" okai det er smalltalk og jeg skal nok holde min kæft fra nu af, men jeg skulle altså lige af med det

Carina

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 12:01

øøøhhhhhhhhhh hvad sker der for dig carina!!!!!

ja tak hvor?

hallo det er smalltalk! oven i købet i min egen tråd, som er en forsættelse af min anden tråd frida, som endte som en rigtig hønsegård og her forsætter den.....
hvis man ikke kan klare det, så kan man jo bare lade være med at deltage og fjerne fluebenet tak

tutfis

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-03 12:11

Vi mailer ikke fordi, vi er lidt ekshipitionistiske begge to..håber du kan tilgive os det Carina

Venligst Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 14:48

hej

go girl....

maria

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-03 18:12

Hva dælen betyder det du har skrevet? *GG* Tutfis!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 18:53

hov fik min veninde til at skrive for mig da vi sad og skrev på opgaven da jeg havde hovedet begravet i en bunke papirer så er faktisk ikke selv hel med hun har vist glemt at skrive alt det jeg sagde..*gg*....

maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 19:52

haiiiii sus....

ang mail og msm; så jep har det. du kan da godt få den/dem

maria

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:12

Sig mig tøser - hva' har i gang i her Jeg fatter ikke en meter*LOL* I fjanter bare rundt - og vi andre har ikke en chance.

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 21:19

du har jo bare været lidt inaktiv her........ hvad fatter du ikke?

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:33

Inaktiv må jeg være fri. Emesen har da fået mig til at splitte min printer i atomer -så kom ikke her og kald mig for inaktiv
Hva' jeg ikke fatter, er mere end der kan skrives her*GG* men jeres indlæg begynder at blive lidt intime - om jeg så må sige. Tager jeg helt fejl, hvis jeg forstår at Tutfis
har scoret et eller andet

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 21:50

okay okay.. sorry..havde bare regnet med at reaktion fra dig da jeg skrev tidligere igår at jeg troede ikke at jeg kunne lære noget nyt ......

nåååårh så du hygger med emesen

okay printer til atomer-ej godt det ikke er mig....

intimt tja måtte jo komme med deltaljer og mango leger kirsten gifte kniv *gg*

neeeeeeeej du tage vel ikke helt fejl... var jo på date altså hjemme hos mig med thomas og ja det udviklede sig lidt...... så jeg kyssede lidt osv....! og jeg er jo så åben og ikke bleg for at fortælle ting såååå. men nu må jeg passe på at jeg ikke bare pløjer ind med her er mit liv ved en hver lejlighed!

men har jo bare været sammen med ham, men han sagde dog at vi kunne jo finde ud af noget hvis jeg altså ville se ham igen!

så må man jo vente og se om det bliver til noget!

øh så sidder jeg lige nu og er pesimistisk fårdi han kun har skrevet 2 gang i dag men han har haft travlt på arbejde også har han sin datter...så det er jo nok derfor..øv øv suk suk!

så er du vist up to date nu?!!!?

ej mine finger og tasterne-ikke mere vin til mig. skal også tidlig og op på arbejde inden jeg skal på semi... så godnat

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 21:54

Godnat Tutfis. Og pløj du bare videre

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 19-11-03 21:58

ja ja ja! kan se du morer dig sammen med ram og lille kasper som ligge op til en "gammel fiskerkone fra esbjerg" *gg*

godnat

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 22:50

Så sidder alle hønsene pænt oppe på deres pinde og

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-03 23:03

ja det kører bare her *GG* Jamen min mail på msn er: mangorossa@hotmail.com så du kan bare skrive Maria!!

Så kan vi også i ro og mag diskutere mænd uden der er nogen der får ondt i r.. ikke?

Natter..
Sus

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 23:40

Sikken et emne at diskutere.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 19-11-03 23:49

Kan du ikke lide mænd ellebye sjovt jeg troede ellers du var en af slagsen

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-03 00:01

Frida....dør af grin...fedt svar*LOL*
Ja, jeg synes bestemt det er et spændende emne....

ellebye, smut du hellere et andet sted hen, det her er nok en smule for saftigt for dig*GG*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 00:05

ellebye har det med lige at kigge forbi i diverse trådemen ja Mango*GG* denne tråd er sgu vist lidt for saftighan er vist mere til software end hardware.

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 00:24

Jeg er mest til hardware

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-11-03 01:29

hej tøser/høns osv........

hey email adr og bruger den i msm ogå: marisa23christensen@hotmail.com
føj den er lang!

ihhhhhhh min mobi ringede og jeg sov så ville tag den i halv søvne og tabte den på gulvet nu er den død dvs displayet er død en kæmpe sort plet på midten.....

og nitten er at jeg skulle ha ny mobi men jeg har mistet mit pas så er tvunget ud i at give en formue for den og er nødt til at låne pengene til den fra min kredit indtil jeg får løn + su +min chek på 13500 kr....

ej passer bare "perfekt" til det thomas sagde i går....

endnu en nittet det er en mobil jeg har lånt af min far fordi min egen er død!

ok nok brokkeri nu.............. PISSSSSSSSSSSSSSS

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-03 08:26

aiii Maria..du er verdens uheldigste *GG* Jeg har en 3310 du kan få til 300,- den fejler intet!! Var det noget?

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 08:34

Go'morn fridag skønt. Kan se at ellebye er til hardware. Tjaae - han går jo godt nok først i seng efter midnat - så måske

Aiii og tutfis kan ik' ringe mere Katastrofe siger jeg bare

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-03 08:56

Ja...men Frida..*GG* det er næsten det samme som "frida(g)..nååe skulle bare lige..hi hi

Nå, men jeg synes bare det var rigtig træls for Maria at "han" ringede og at hun så tabte tlf....det er sgu da ØV ØV !!

ellebye aner ikke om han er til det ene eller det andet Frida...og hvad har det så med at gøre hvornår han går i seng ? *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 09:06

Jeg bliver hele tiden smidt af Kandu har jeg mon gjort noget man ikke må
Hardware og i seng efter midnat*GG* Tænkte bare, at at man skal være ret sej(hard) når man ka' holde ud så længeJeg er jo selv en "gammel krampe" som helst går tidligt i seng*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 09:26

Kunne måske være at ens kone havde et aftenarbejde ik'

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 09:29

Najjj hvor sødt sidder du så og venter på, at hun ska' komme hjem til dig?
Du har forhåbentlig et eller andet klar til hende ik'*GG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 09:32

Vil lige skynde mig at tilføje, at det jo altså ikke er hardware jeg mener

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 09:45

Oki*GG* så fik jeg da vist jaget ellebye ud af hønsegården

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-03 09:46

Frida da da *LOL*

ellebye, du er nu go nok

Sus

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 09:58

>mango

Tak skal du have.

I kan jo logge jer ind på min hjemmeside, som er ganske Ukommerciel og se et billede af familien, det kan da være rart en gang imellem at "se" hvem man snakker med.

www.ellebyes.dk/

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:02

Det tør jeg sgu ik' - efter at jeg havde set emesen, er jeg begyndt at drømme om ham om natten

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 10:10

Bare rolig jeg garantere dig for at du roligt kan ændre navn til "fridaejflipud", det kunne selvfølgelig være du blev forelsket i vores hund, skal lige hilse fra den og sige det er en tæve.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:15

Nå du hedder Poul ka' jeg se og sikke en sød hund (Dina)
Men Poul altså! Jeg har set din hund ikke må sove i soveværelset. De ska' da med helt ind under dynen - hvis du spørger mig

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:20

Hai.

ellebye -> ..er du Jesper ??? Der er godt fiskeri på Gran Canaria. Fik du prøvet det? Hmm.. det ligner nu mest dase-ferier

Ja, jeg synes også det ville være hyggeligt om folk lagde deres (stærkt forskønnede) portræt i profilen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:22

ellebye -> Hva' med frida-flipflop ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:24

Han er sgu da ikke Jesper din nød. Jesper hedder da ikke ellebye vel

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 10:25

Dina, sove i min seng?

Hun er blevet renlig om dagen, siger selv til når hun skal ud, flot klaret af en 10-ugers hund, men hun kan altså ikke klare sig om natten (det kan jeg godt). Derfor.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 10:29

>molokyle

frida-flipop, den bruger vi fremover

Så må vi håbe der ikke går en i hende.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 10:34

>Frida

Jo, min svigersøn hedder Jesper, men roligt han er afsat.

I øvrigt skal jeg være bessefar til april, og hvis det bliver en pige, så skal hun IKKE hedde Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:35

Molo - Du ka' da kalde mig lige hvad du lysterJeg hører alligevel aldrig efter...

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:37

Hov Hov ellebye Frida er da et sødt navn*GG*

Frida

Ps. Tillykke med familieforøgelsen, når det altså sker

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:40

Og ham Jesper. Hvorfor siger du at han er afsat? Han er bestemt ikke noget for Frida

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:46

lige hvad du lyster -> Jamen, så gør jeg det.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 10:51

Godt at høre, han er nemlig en computernørd som jeg, derfor kan jeg ikke undvære ham. Nu er det ikke nødvendigvis udseende der betyder noget, men hvad der er mellem ørene.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:51

lige hvad du lyster -> Hva' er dine præferencer? Siden du bli'r så grøn ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 10:54

HI HI Molo altså. Du skal da ikke vide alting

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:57

lige hvad du lyster -> Joda...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 11:03

Jeg fik iøvrigt rigtig mange pæne sild på krogen igår og min tur blev gratis, da shipping selvskabet havde lavet en fejlbooking. Båden var lejet ud til et selskab af restaurantører fra Lolland/Falster, men jeg fik pga. fejlen lov at komme gratis med. 180- sparet er 180- tjent ..og så fik jeg ovenikøbet Skibber-labskovs m/rødbeder og snaps til frokost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 11:18

>ellebye

Det er da korrekt, at det er rart der er lidt mellem øreneHAM jeg kender har rigtig meget mellem ørene*GG* For f.. hvor er han da klog*LOL*

>molo

Håber du hyggede dig igår

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 11:31

lige hvad du lyster -> Våd, jeg blev våd; helt ind til skindet. Heldigvis flækkede jeg dem (sildene) ombord, så jeg ikke behøvede at 'svine' det orange køkken til. Min orange udlejer er nemlig lidt kællingeagtig

Blandt lystfiskere er man altid i det bedste selskab

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-11-03 16:57

haaaaaii okay det her læser jeg lige senere.....

katastrofe hvorfor det øhhhhhhh *gg*
nå vil hoppe ned og glo på mobi mobi..........
det kan være at ny ny mobi mobi hjælper på humøret og min katastrofe dag!

så snak ik bare videre om hvad end i så har gang i!

heyson heyson

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-11-03 20:44

haiii frida du har rigtigt kørt med klatten i dag!!!!

håber at molo har haft en hyggelig tur....

tutfis

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 20:56

Så mange "tøser" herinde må vide hvordan man lægger en ble på en hund??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-11-03 20:59

Uha ellebye pralede du ikke tidligere idag med at Dina allerede var blevet renlig.
Vil hun ikke ud når det regner

Frida

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-11-03 21:06

Ikke så gerne........

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-11-03 00:55

*gg* var hun ikke kun renlig om dagen.......

vend dem om hvis det var jer; ville i at gå ud i sådan et vejr.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 10:26

tutfis -> Ja, hvis jeg var hund og skulle rigtig meget.

ellebye -> Ros den lille, når den gør det rigtige, det rigtige sted. Men det vidste du vel godt? Her er da ikke så mange tøser? De fylder bare godt i landskabet

Uhm.. se det var go'e sild. Persillesovs og hele svineriet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-11-03 10:30

molo kloge måge; tror du ikke at ellebye viste det........ det er jo logik for selv burhøns!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 10:34

Ps. ellebye -> Nu vi er igang med relevante spørgsmål : Er det muligt på et stofanet at 'stjæle' båndbredde fra 'de andre' ?? Var i en andelsforening på Ama'r og den gennemsnitlige download hastighed var 70 Kbit (den maximale 128 Kbit) og det tog ca. 2-3 min. at skifte fra URL til URL. De er 25 på. Hvorfor kunne jeg ikke se : Hele netværket, når der ellers var langsomt hul igennem? Pop-up : Der er ikke forbindelse til netværket osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 10:37

tutfis- > Logik at burhønsene fylder...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 10:44

Jeg har et tillægsspørgsmål :

Hvor finder jeg en driver til en Cirrus Logic CL-GC5465 HC-c videochip, der sidder i en IBM 300GL model 6561-130. Cirrus skriver at chipdrivere skal hentes hos PC producenten, men det eneste jeg fandt hos BIG BLUE var en driver, der kunne downloades som 2 exe filer, der så skulle udpakkes i DOS til disketter. Ikke særlig fikst.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 10:48

Nu undrer I jer sikkert over, hvorfor jeg ikke bare fyrer disse spørgsmål af i de dertil indrettede kategorier?

Joe... Det er fordi jeg sparer point sammen til julegaver

</MÅGEKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 10:51

>molokyle

Der har du taget mig på sengekanten, jeg er desværre ikke så meget inde i netværksproblemer. Jeg kan ikke engang få mine to til at "tale" med hinanden selv om der kun er ca. 1 m imellem, samtidig sidder jeg stadig og studerer en router med firewall uden rigtig at vide hvad jeg skal gøre.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 11:16

ellebye -> ja ja... man kan ikke vide alt ..ved man dét, er man allerede kommet langt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-11-03 17:55

Sig mig lige en ting. Hvor er allesammen henne I ligger vel ikke med tømmermænd eller noget der er værre

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-11-03 19:48

næææ jeg er da lige her frida.... men hvor de andre er tja ved det ikke...tror mango holder weekend med familien... molo og emesen tja de dukker på et tidspunkt

men her er lidt stille men nok pga weekenden eller ?

tutfis

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-03 08:17

Hej Tøser og andet godtfolk..jepper jeg har holdt weekend med masser af unger og julemarkeder..rigtig hyggeligt forøvrigt!!
Og nu er det manddag morgen og stuen lugter stadig af bræk, den bette (min pige på 9 ) brækkede sig ud over det hele..ja faktisk fik hun det til at fylde 3 kvadratmeter..ret godt gået ikke *GG* Så skal vist aligevel ned og leje en tæpperenser..damn !!
Ikke nok med det...ja det hele gik lige bananas i aftes, mens vi stod der, drengene og jeg og var ved at tørre bræk op, dukker min mand op igen (havde lige sendt ham afsted til sjælland) og han fortæller så at det er kun det lange lys og parkeringslyset der virker på firmabilen...sååeeh jeg fik ham lige og varme mig i sengen en nat mere..thi hi, dejligt!! Som jeg altid har sagt: der er ikke noget der er så slemt, at det ikke er godt for noget!!

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 09:15

HEJSA sus.....

jepper godt gået!.....

ja som sagt der er ikke noget som er så dårligt at det ikke er godt for noget.

maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 13:34

Dag dag...

mango -> Hvis du på et tidspunkt skulle få lyst at besøge Christiania, med eller uden famillie, så har jeg arrangeret en privat rundvisning for dig/jer med Fru. Hansen. Hun har været 'Prof' rundviser i 10 år og kan alle historierne

Jeg tror hun bager lidt på mig )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-03 14:28

nej hvor dejligt MOLO..det skal jeg da huske...hmm tror såmænd ikke det varer SÅ længe før vi skal derover! Hils frk. Uro...går ud fra at det er hende?? og sig mange tusind tak for tilbuddet!

*hvisker* tror du hun bager på dig?...

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 15:06

[hør] mango -> Nix bix.. Ingen uro på Christiania Fru. Hansen er lige fyldt 51. Frk.uro...??? ..*tæller*.... 7 og ...tre..shhhh

Frk.Uro har lige sendt en urovækkende sms Hun har det vist lidt mærkeligt. Noget med søge nyt job på Østerbro på torsdag. Skal snakke/trøste, når hun kommer hjem idag kl 17.30. Fyreseddel ???? Nu ser vi...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-11-03 15:12

Kors hvor molo altså bare sladrer men det er godt han kan snakke/trøste.
Er lige kommet fra arbejde - og vil nu tage min hund med på tur. Er der osse solskin
i Kbh??

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 15:21

Jepper </KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-03 15:27

Ups..så ikke lige at der stod Fru !! så kunne jeg jo regne ud at det ikke var frk. Uro *GG*

Jamen uanset Fru eller frk. må du hilse og sige mange tak!!

Træls hvis hun sådan er gået hen og blevet fyret...øv!! Godt hun har dig MOLO!

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-11-03 15:29

Der er ikke solskin her !! Som jo er Mellem Odder og Horsens...frida har glemt hvor du befinder dig? Men dejligt med solskin

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 15:38

mango -> Nu ved jeg endnu ikke om det er dét. Bare en fornemmelse.

Fru. Hansen er for et års tid eller to siden blevet frøken. Jeg tror hun savner en mand. Derfor synes jeg det er underligt, hun pludselig igår aftes ville kysse og kramme mig

Måske var det de fire 'skrup af bajere' vi indhalerede på Wood'en der gjorde udslaget. Skide hyggelig aften iøvrigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 16:50

heyson heyson......

ihhh hvor har solen bagt dejligt her i nordsjælland i dag...

ang molo og tøse snak/sladder sååååå ved du godt at øl er det samme som at give de der's mænd et skud østogen! *gg*

ihhh min netforbindelse (skal lige fedte lidt så shhhhhhhh; søde kloge molo og emesen hvordan finder jeg ud af om mit netkort lever op til hvad fx cybercity kræver af det. skal finde ud af om det lever op til; 100Mbit/s RJ45 - netkort. det skal være 10mbit/s kompatibelt. også kaldet ( 10-base-T)

kan godt få bredbånd hod tdc men så vil de ha at jeg skal skifte fastnets telefonen over til dem. tdc har en test man kan tag og der lever min pc op til alle kravene!

jeg kan kun finde informationer at det er microsoft produkt også står der opkaldskort såååå er i ikke søde vil gerne lige finde ud af det inden jeg evt smider pengene ud efter et nyt netkort....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 17:01

Altså tutfis :

Jeg tror ikke umiddelbart du behøver skifte netkort. Selv gamle 3com 100/10 twisted pair (10-base-T) kort kører fint. Et sådant brugte/bruger jeg stadig i min 130 Mhz, 120 Mb RAM computer. Den er fra 1996 !!!

Hvad hedder dit netkort ?

(engelsk Win98) Start->Settings->Control Panel->System->Device Manager->Network Adapters

<KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 17:04

Dansk ???

Start->Instillinger->Kontrol Panel->System-> Enhedshåndtering->Netkort

Så hut jeg visker..

</KNAP SÅ KLOGE MÅGE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 17:28

(win 98dk) søde lille molo...ku også bare klikke denne pc-> egenskaber-> enhedshåndteringer-> netkort.... *ss*

det har jeg jo gjordt og der står bare: opkaldskort - producent microsoft - hardwareversion ikke tilgængelig- status for enheden denne enhed virker korrekt.

opdagede lige noget andet jeg skal tjekke øhhh tror alle mine ram er røget eller så sidder de løse.... hmm der står kun 64 nu hmm ok fik væltede min pc i går... sku måske skille den ad og se hvad der sker der inde....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 17:40

nååå sidder her og (/()/"(¤354353%%%3247#½§2348><%%%%%

processor: 1xAMD k7 650MHz
harddisk: 9,11 GB
RAM: (64)hvor er alle mine ram henne i de er sikker røget nu og butikken har lukket.
netværkskort: Ethernetkort
win 98 osv osv osv

ihh vil lige skille min pc og tjekke ram om de evt skulle sidde løs. øv øv øv %&&%¤¤¤ P.S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 18:11

Opkaldskort ??? Er du sikker på du ikke kigger på dine netværks indstillinger i stedet for på din hardware ???

Fjern dit kort fra system ( ..ikke computeren ) REBOOT og lad windows finde driveren. Fortæl så hvilket kort den fandt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 18:49

molo rolig lige nu sidder jeg og er igang med mine ram hmm der røg lige 128 så er ned på 64... hmmm over ophedet pc ha ha ha blæserne ligger og roder rundt inden i og ledninger som er faldet ud af den oprindelige blæser og osv osv osv.... øh alt det bare fordi den væltede i går. &/&/¤%%%¤¤/((

ja ja ja molo.......

nu er jeg altså træt og meget mere.... og jeg som var så overgrearet.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 19:01

Uro er ikke blevet fyret (...desværre ; siger hun ) Hun har bare søgt nyt job ved at ringe fra sin arbejdsplads. Smart nok, synes jeg

Hun skal på smugkikker, før hun sender en ansøgning. Det opfordrer de faktisk til i job-annoncen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 19:07

tutfis -> Hvordan i hede hulen... vælter man en PC på gulvet ? Det kræver sgu da en hvis form for ekspertise ..som Jord & Beton arbejder ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 19:23

nej egentlig ikke den skal bare stå på nogle dumme ting som glider fra hinanden også ligger den op gulvet.... nu gider jeg ikke pille ved den mere for nu jeg bliver bare gal så.

okay ikke fyret altid godt at smugekigge før man søger!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 24-11-03 19:27

den kan da flyve ud fra første sal! hvis det skulle være. nååå vil tage et glas vin nu mmmmm mums eller måske 2 glas!

så går jeg i krig med det i morgen!

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 20:45

Dyrk lige denne forklaring af Emanuel_Rose : http://www.kandu.dk/dk/spg/26810

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-03 14:43

mango -> Nå du ku ikke styre din nysgerrighed? Sjov fætter; den Emanuel_Rose der...

Julen nærmer sig og dermed stegt blodpølse m/sirup og æblemos, brune kager, æbleskiver og Glögg. Jeg ska' ud at købe lidt ind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 16:32

Tak for linket Molo (Emanuel_Rose) Jeg trængte i den grad til et godt grin - og fik mit ønske opfyldt

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 25-11-03 17:41

jep var inde og grine i går!

molo spørg lige her ; okay har været nede og hente nye ram og når jeg så piller de gamle ud og sætter nye ram i og starter pc'en op så: starter den men opstarten går ikke i gang, bare sort skærm også står pc'en og bibber/hyler! why?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-03 00:04

Jeg har været lidt fraværende de sidste 2 dage..vil i høre hvorfor???.....Jeg har været med, som kor, til en koncert med Etta Cameron..vi var ca 100 kormedlemmer og det foregik i en stor kirke (julekoncert) i Århus...waauuuu det var altså en oplevelse der trak vand kan jeg hilse og sige. Og d. 14 dec. skal jeg igen være med i en stor koncert sammen med Etta ´, det kommer til at foregå i Tapperihallerne..der bliver vi over 200 Gospelsangere..det bliver bare for fedt
Måtte lige dele det med jer..så jer på sjælland, få lige fat i nogle billetter til den koncert ikke?

MVH Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 09:14

hey sus hva med de billeder...*gg*

okay tak for infoen det kan være jeg tjekker det ud-burde være levende den 14 efter julefrokost på semi den 12 det er jo den sidste fest på semi inden dimissionsfest....

maria

jubii nu lever dyret!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-03 09:56

Maria..*GG* billeder? Ja han ville ikke fotograferes..dvs. der blev taget ét, men det er fra siden og man kan ikke se ret meget af ham*G* ...og !!!!! Jeg ved ikke hvor jeg havde det fra, men ...han ser altså ikke specielt godt ud !! Sorry, det var bare det indtryk jeg havde fået, af en eller anden grund *G* Nå, men derfor kan han jo være sød nok aligevel...og stærk som en okse det er han ihvertilfælde *G*
Ja m.h.t. d. 14 dec. så håber jeg da du har lyst til at komme og høre på!! Hvis du da kan lide Gospel??
Som jeg plejer at sige: nogen tager Ginseng eller andre kosttilskud her om vinteren for at få mere energi, jeg tager et par timers Gospel om ugen !!

Tillykke med at dyret lever*GG* det var da godt du fik skidtet op igen!!

Suz

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 10:11

Hej igen Mango.
Tænk! jeg blev helt paf, da du ruller ud med det der Gospel halløj jeg havde fornemmelse af, at du var typen på en fællessang i festligt lag på den lokale Bodega*LOL*

Man bliver sgu da osse så klog af at traske rundt her på Kandu. Igår fandt jeg ud af, at en plastdildo larmer så meget, at man risikerer at forstyrre sine naboer tror du at det passer

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:25

tutfis -> BIOS bib betyder der er noget hardware der ikke fungerer. Det kan være dine ram der ikke ikke sidder ordenligt i slottene, en løs forbindelse til keyboard olign. Gå ALLE forbindelser igennem : Fladkabler til diske, ram, kort og externe ledninger. Hvis den stadig bibber, må du i BIOS og tjekke (F1 ved opstart).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:29

fridaflip -> JA, det kan godt passe. Jeg har en veninde, der fik en i hadegave. Sådan en fætter der kunne 'stå' selv og som man skulle sidde på. Den larmede sgu mere end min gamle Electrolux støvsuger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 10:29

Slot???*GGG* det er da der. hvor Dronningen bor

frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 10:34

molo alt sad okay osv... men den køre fint hvis jeg lader de gamle som er røget + de 64 der dur også de 256 nye ram! men hvis jeg fjerner noget så nej så køre dyret ikke......! den får snart et ordentligt los!

gospel er da fedt!

ja frida jeg sad også og gumlede på den med plast! hårtørre *gg*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:41

fridaflip -> En slot, ikke et slot, men ok. i flertalt hedder det vist slots

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 10:44

der er jo også dem med sugekop som lige kan smides stolen/væggen/ døren også er det bare at hoppe på! ved sgu ikke om det med at den larmer er rigtig!

ja ja slot bor jo ved siden af kronborg næsten (200 meter)

øhhh har lige opdaget at man kan finde mit narvn+adr+mobil nummer på nettet og jeg har ellers hemmeligt nummer og adr for min sikkerheds skyld så man skulle ikke kunne slå mig op....

så i det frida og molo kom samtidig; i må godt tage en smøg nu!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 10:47

Jamen så ryger vi lige*GG* Hmm!!! Jeg vil sgu blive lidt mukken, hvis jeg engang skulle modtage en dildo i værtindegave

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:48

Når ram kredse ikke er lige store, må man ofte eksperimentere lidt med placeringen. Prøv at bytte rundt på rækkefølgen. Sæt dem i, en ad gangen og BOOT. Hvis de stadig konflikter må du skodde de mindste kredse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-03 10:50

*LOL* ja du skal lære meget*G* Jeg er skam også til fællessang...ikke på den lokale bodega må jeg indrømme..hmm vi har slet ingen Bodega her i byen *G*
Naii jeg er til det meste bare det er sjovt og hyggeligt...
M.H.T dildoen tjooe der er noget om det*GG*...jeg vil dog sige at det kun er naboer i lejligheder den kan forstyrre ellers tror jeg godt nok det er et slagbor vi taler om *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:52

Pulser løs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 10:57

mango -> En sted uden spruthus? Dét lyder højst usandsynligt. Bor du på Månen?

Jeg skal til 45 års fødselsdag iaften. Hvad køber jeg til drengen? Han er håndperker. Jeg har kun 100- at rutte med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 11:06

det ved jeg da ikke...øh lady finger ej spøg til siden....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-03 11:06

Molo nope bare på landet du..joeeh vi har da en kro, men den er gammel og ulækker og lugter af mug..der gider jeg sgutte komme*GG*

Ham håndperkeren er han gift? så kunne du jo købe en larmende dildo til ham..den kan du vist godt få for en hund *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-03 11:08

nå der var tutfis og jeg enige *GG*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 11:11

Æuuu 100 er fa.. ikke meget. Køb ham noget som du selv mangler så kan du jo altid låne "dimsen" senere*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 11:14

Han er ugift, men har 3½ barn i alderen 6 - 18. Jeg har tænkt på fiskegrej (vi tager på ture sammen) eller sprut. Lidt uopfindsomt. Han maler og laver skulpturer i grønlandsk fedtsten, men er så rigeligt forsynet med maling, pensler osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 11:28

fridaflip -> Jeg får 4800- udbetalt. Altså ca. 2800- til forbrug, når faste udgifter er betalt, så 100- er hvad jeg kan klare her sidst på måneden

Jeg mangler ALT undtagen godt humør og jernhelbred.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 11:30

Jeg tror jeg går i Tiger butikken og ser hvad jeg kan finde af skrammel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 11:31

Grav en håndfuld orm op det er sgu da billigt*GG* og brugbart

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 11:37

En skam du ikke bor i nærheden af mig*GG* Jeg slæbte en masse lort med hjem fra min ferie. Lysestager, frugtskåle i marmor og onyx. Selv en lille Moské i glas
Jeg kan skam sagtens undvære lidt af det*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 11:47

fridaflip -> Den med ormene er da en fed ide. Det kræver bare, jeg så også må investere i en ormegård til krybene. Et gammelt syltetøjsglas m/lufthuller og ormeguf, samt en vejledning i; at passe de små

Dét får han sgu.

..og så lige en go' flaske Rød til at skylle dem ned med

Takker...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 12:19

øhh... hvor lang tid tager det jer at komme ind på min profil? Jeg prøvede lige selv og det tog 2 minutter...

..det ku' jo være fordi jeg har 270 åbne spørgsmål liggende og glo åndsvagt ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:23

6 sekunder - men jeg har heller ikke noget åndsvagt liggende og glo

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:24

Slod med de smiley's efter o*GGG*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:29

Molo har du aldrig tænkt over, at jeg nogle gange får lavet en efter dit navn.
*LOL* det skulle ha' været en

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:31

Stik mig en staveplade*GGG*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 12:32

ikke mange sekunder! 10sådan ca...... og jeg sidder her med mit lille modem og net-hul....

tror sgu jeg lader dem sidde som de gør nu-altså mine ram..så køre vi bare med 320mb ram!

hva frida et nyt sæt finger!?!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:39

Naah Tutfis. Jeg behøver ikke - at ty til til den slags mekanik

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 12:40

Ok. så er det kun hos mig selv det ta'r tid... men listen er sgu også bleven lang. Se lige om I skulle have noget liggende der kan lukkes. Jeg orker ikke selv at gå alle igennem :

Citat
21/05 Hvorfor mon Favicon ikke vises?? HTML
11/05 Skift farve på Links..!? HTML
02/05 billede i tif format i html? HTML
01/05 Hjemmeside HTML
16/05 Ip til egen server Andet internet
14/06 Ingen bagrund Hjemme sider
15/06 HJÆLP: gendanne filer fra papirkurv i dos! DOS
20/06 Computeren låser!? MS Windows
21/06 Hexfile? Hjemme sider
22/06 Hjemmesider Hjemme sider
22/06 Startproblemer med Ciao Knallert
22/06 Lave Quicktime om til Mediaplayer MS Windows
23/06 nye ikoner tl windows MS Windows
13/08 Hvordan åbner jeg en media mp3 auto? Java Scripts
24/06 Biggamefiskeri ved Palma De Mallorca Lystfiskeri
25/06 clausj@post8.tele.dk Kandu.dk
25/06 PC Problemer MS Windows
27/06 G-påvirkning Fysik
26/06 Hjælp til ipx/spx TCP/IP
27/06 Forsvundet thumb MS Windows
27/06 Requeste variable fra andre forms? ASP
28/06 Virtual hostname Linux
28/06 TeflonTape som musmåtte? Andet hardware
29/06 Ris og Ros - forbedringer og lignede`? Vurdering? Hjemme sider
29/06 Hjæææælp Directx Computerspil
29/06 gubbi Fisk
16/06 Opdater vindue 2 ved submit i vindue 1. Java Scripts
20/11 aner ikke hvem jeg skal spørge! Java Scripts
25/06 email Kandu.dk
30/06 Flash programmer Flash
30/06 lave ikoner? MS Windows
30/06 Dumme spørgsmål om Dr. Big. Knallert
30/06 Småfluer i potteplanten Hus og have
01/07 Bevar Christania Hunde
01/07 Bevar Christania Andet fritid
03/07 Tim Christensen - Love is a matter of.. Musik
03/07 juridiske regler for brug af Kandu.dk Kandu.dk
03/07 vedr: "Tip : "væske til småbørn med feber"" Børn
04/07 Gode stillinger... Sexualitet
04/07 Søger en til at lave min hjemmeside Hjemme sider
04/07 Straf! Hvad mener justitsmin. mon?? Politik
06/07 download Andet internet
06/07 Tour de France Rejser & Udflugter
06/07 ubehagelige sms beskeder Mobil-Telefoni
06/07 Risikovillig kapital Investering
06/07 Radioaktivitet i forbrugsvarer Andet helbred
07/07 Mangler du en konkurrence eller et webdesign? Website's
07/07 Advarsel til andre www.officeit.dk Website's
07/07 spørgsmål vedr. rygeovn Lystfiskeri
08/07 hvem er du 2 Smalltalk
08/07 kritik, ide'er osv Hjemme sider
08/07 Menuliste hentes fra db med underliggende billede HTML
08/07 Tilføjlse til fortrukne? Java Scripts
09/07 Windows Media Player Andet multimedie
09/07 svamp... Andet helbred
09/07 Hvor på nettet ? Samliv
09/07 Billeder mindre? Java Scripts
10/07 Site vurdering Website's
10/07 hjælp til en nybegynder.... Harddiske
11/07 Blomstrende bed Hus og have
11/07 nymfeparakit Fugle
13/07 Hvis tårer var guld.... Musik
13/07 printer Printer
15/07 æ,ø og ø vises ikke Browser
15/07 Hvordan? Hjemme sider
16/07 video Andet multimedie
16/07 windows 2000 MS Windows
16/07 ruller Knallert
18/07 Bedste optræk til Sonic! Knallert
18/07 billed fryser MS Windows
18/07 WIN '98 MS Windows
18/07 rensning af møbler Møbel-reparationer
20/07 Hvordan lægger man billeder ind Kandu.dk
20/07 Hvilke ruller ? Knallert
22/07 email Kandu.dk
24/07 Pop ups / link Kandu.dk
24/07 Honda Dax reservedele købes hvor ? Knallert
25/07 Pernille og Bjørn Borg Smalltalk
26/07 ? Oversætnings program ? Andet hardware
28/07 Kendskab til Pearl? Musik
28/07 problemer med explorer Andet hardware
29/07 Hvad gør jeg med mug i fugerne i brusenichen ? Vand og VVS
29/07 Guldfiskefoder Fisk
29/07 Return to Wolfenstein Kandu.dk
30/07 HJEMMEBAGTE ISVAFLER Madlavning
30/07 Hvordan vil du dø? Smalltalk
30/07 Liberalisme = fremmedhad og umenneskelighed? Politik
31/07 Explorer.exe æder cpu'en MS Windows
31/07 hjælp til sende knap HTML
31/07 Belgisk film. Film
31/07 Kunstige klipper Hus og have
31/07 har du oplevet noget lignende Undervisning
01/08 downloads fra kazaa Kandu.dk
04/08 HJÆLP til at slette en fil som ikke er der VB/Basic
04/08 cookies og html Hjemme sider
04/08 Rigtig juice reklamen? Musik
04/08 Nogen der kender en lynkur?? Slankekure
05/08 Nu kan det f... være nok Børn
05/08 Formater Hd MS Windows
07/08 Kunstige orm Lystfiskeri
08/08 Små sjove smileys og dem, der ligner ? Andre administrative
11/08 cd-rom'en virker ikke? Andet hardware
10/08 HHHJJJÆÆÆLLLPPP!!! Andet multimedie
11/08 Magnetisme. Fysik
11/08 hvem synger melodien til en ny juice reklame og h Computerspil
12/08 Førtidspension Andet helbred
11/08 jeg har fået en web adresse Hjemme sider
14/08 Vineddikekrukke?? Madlavning
14/08 Skærmdriver zitech pro 15 Skærme
14/08 Motor går ujævnt i tomgang når kold (FIAT BRAVA) Biler
14/08 Real One Musik
14/08 HJÆLP MIG!!!!!!!!!!!! Undervisning
15/08 hvorkan jeg downloade alle D-A-D numre Musik
16/08 Billeder på Websider Browser
17/08 HEJ JEG ER FÆDIG MED MIN HJEMMESIDE Hjemme sider
17/08 spille playst2. spil på pc Computerspil
18/08 hjælp Andre operativsystemer
18/08 relativitetsteorien Kemi
18/08 Gammel harddisk som second..?? Harddiske
19/08 Officeprogrammer MS-Office
19/08 Mindre Gb på harddisk end købt Harddiske
20/08 ændre brugernavn? Kandu.dk
20/08 film hjemmeside Hjemme sider
20/08 Hjælp--jeg har brug for kreative løsninger. Hjemme sider
20/08 Dobbelt ikon på skrivebordet MS Windows
20/08 Gamle spil til nye computere Computerspil
20/08 Køling af grafikkort med alternativ blæser Grafikkort
20/08 stofanet Udbyder (ISP'er)
03/06 Ikonerne på skrivebordet er væk MS Windows
21/08 fedtmulekage? Madlavning
22/08 Kalk på glas Hus og have
22/08 Ligusterlarver - hvor er I? Hus og have
25/08 Mere skærmplads, tak ! Kandu.dk
26/08 Flytte streng-variabel til funktion Java Scripts
29/08 Har jeg fået slettet for meget? Andet internet
29/08 blommetræ sygt Hus og have
30/08 Lydoptager - Musicmatch?
01/09 hjælp til lån for at undgå udsættelse Andet penge
03/09 Navn på hjemmeside. Hjemme sider
03/09 hvordan finder folk hjemmesiden Andet internet
03/09 hjælp hvel lave en .dk side Server
04/09 Filtype Kandu.dk
24/09 Geninstallering af win98 MS Windows
25/09 Kære Kandu, giv nu lidt ORIENTERING Kandu.dk
25/09 Kvinder til "ungt kød" Sexualitet
25/09 Sandkatten - nogen der kender den? Katte
26/09 Rette config.sys i DOS hvordan !? DOS
29/09 skifte drev navn MS Windows
27/09 En lille en til hjernen...... Smalltalk
02/10 Indianer hat. Smalltalk
04/10 Mortérgranat købes Jagt
04/10 Maxi.... Knallert
04/10 oversætelse Kandu.dk
05/10 Lp Plader. Andet hardware
05/10 mider Hus og have
05/10 Til Kandu er loftet på point ikke 500?? Kandu.dk
30/09 Lokkemad Lystfiskeri
10/09 opskrift på fiskemadding Lystfiskeri
05/10 Udskriftproblemmer Printer
05/10 download MS Windows
05/10 Har et problem med nogle pakkede filer MS Windows
05/10 Kopi af eksamensbevis Ansættelse
06/10 fejlmeddelse MS Windows
07/10 Vil du hjælpe? Hjemme sider
07/10 rensning af historik Andet internet
08/10 Hvad er det for et script.... Java Scripts
09/10 webringe Hjemme sider
09/10 Find rigtige screengrabber 300 point Andet multimedie
09/10 Mystiske forms Browser
09/10 3 computer 1 printer hvordan deler man over switch MS Windows
10/10 Fremleje i andelslejlighed Udlejning
10/10 JEG ELSKER HÅKAN HELLSTRØM!!!! Musik
10/10 Java MS Windows
14/10 Er der nogen der har et chatprogram? PHP
15/10 Superpoints? Kandu.dk
15/10 Hvor finder jeg...? Hjemme sider
15/10 SÅdan spilder nogle brugere andres tid Andet erhverv
20/10 Hjælp til siden ! HTML KODE ! Website's
20/10 bogstaver af bogstaver Smalltalk
20/10 Energikoks - sviner det? Hus og have
21/10 Hjælp - megadårlig økonomi!!!! Andet penge
21/10 mega langsom kandu Kandu.dk
24/10 Godt rustet til et fag Højere uddannelser
24/10 er der en der vil lave cs server for mig Computerspil
24/10 download delphi 5 Delphi/Pascal
24/10 Ikoner sidder fast MS Windows
28/10 Til Ibasa!! Smalltalk
28/10 En lille main problem ! Website's
29/10 Er det mig der er noget galt med ??? MS Windows
29/10 fuld skærm i dos programmer MS Windows
29/10 hjælp til ligning Folkeskole
31/10 Kan ikke få tingene til at passe Dreamweaver
30/10 polter abend Andet familie & relationer
30/10 Oversættelse fra Fansk Undervisning
01/11 Min egen web-shop..? HTML
01/11 Problemer med Tabler/celler ! HTML
01/11 ikke til at finde ud af Andet internet
02/11 Fri server plads?? Hjemme sider
02/11 cut en mpg film? MS Windows
02/11 Codecs MS Windows
02/11 hold dog op med at ryge!!!! Alternativ behandling
02/11 Iframe link hjælp HTML
02/11 TILLYKKE til Qualiman Kandu.dk
02/11 Hvor er dette - og hvordan virker "hæve point" ? Feriesteder
03/11 Opbevaring af ost Madlavning
03/11 skalering af hjemmeside ? Hjemme sider
03/11 Centrering Flash
04/11 Shell32.dll MS Windows
01/10 Kender du Ram eller Ramses? Smalltalk
05/11 Er der fisk i Danmark? Lystfiskeri
05/11 Gratis point!!! Mobil-Telefoni
05/11 Hvordan får jeg hurtigst et birketræ til at gå ud? Hus og have
07/11 et spørsmål til html Andet hardware
06/11 Søgemaskine Andet internet
07/11 Jeg Hader Susanne Musik
07/11 Den ondeste Virus - HJÆLP!!!! Sikkerhed
07/11 Manuskript(et) til Grease?! Musik
07/11 Røde knupper på penis? Sexualitet
07/11 windows starter ikke MS Windows
07/11 Headset lyder mærkelig... Computerspil
07/11 Links på hjemmesider Hjemme sider
07/11 Afspilning af mp3 Hjemme sider
08/11 Slette kommentarer til andres indlæg... Kandu.dk
08/11 Melder fejl under installationen af window MS Windows
08/11 dansk guide til c/c++ C/C++
08/11 Hvordan ser et nr. 19 und i gammel viking tal !? Lokal historie
09/11 Hash Andet helbred
10/11 optage lyd Andet multimedie
10/11 Bærbar Pc'er
10/11 hønsegården=frida2 Smalltalk
11/11 Fejlmelding "A runtime Error has occurre" Browser
13/11 Windows Media Player MS Windows
13/11 Rådyr-filet Madlavning
14/11 new window Website's
16/11 spørgsmål til html Andet hardware
17/11 Explorer contra "de andre" Browser
17/11 Kur-ophold/ sommerhus Andre interesser
18/11 Bartender Jobsøgning
18/11 java script , en applet med en menu! Java
20/11 avi. afspiller der virker MS Windows
20/11 Downloads af mame roms Hjemme sider
20/11 Støj fra lydkortet Lydkort
20/11 Opbevaring af tøj Børn
21/11 optage musik MS Windows
21/11 Disable genvejstaster MS Windows
24/11 Reperation af akvarie Fisk
24/11 Få min cursor normal igen! Andet hardware
24/11 Søhønen?? Fisk
24/11 Journalist søger kilder til "krybfiskeri" Lystfiskeri
24/11 hjælp til commodore 64 igen Computerspil
24/11 Scroll virker ikke HTML
25/11 POINT FOR ET TIP ????? Smalltalk
26/11 Andres profil Kandu.dk

fridaflip -> Den med fatter jeg ikke en meter af. Hva' menes..???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:48

Æuu hvor er du langsomt opfattende*GG* Jeg skrev jo, at man ikke kan lave smiley's efter bogstavet o. Når jeg så vil lave denne her i forlængelse af navnet Molo - ja så bliver det nogle gange til denne her

Frida.
Ps. Jeg har ikke noget der står åben!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 12:50

Og dog - en dør måske

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 12:51

molo er vist ikke helt vågen.....

og ja jeg har kun denne tråd!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 12:58

fridaflip -> Nu faldt tiøren ..og dog; en dør..? Hvem dør..?

Jeg ved godt jeg kan gå ind og fjerne dem fra min liste ved at åbne, fjerne flueben og sende en 'tom' kommentar, men jeg VIL ha' point for mine geniale besvarelser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-03 13:00

Stiller lige et spørgsmål i kandu.dk kategorien. Se om I kan svare ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 26-11-03 13:03

Ja Ja tak for snakken. Der er sgu da ingen der dør
Men nu ska' der dælme ske noget. Hmmm!!! vasketøj, sengeredning og alt det trælse.

See You!
Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 26-11-03 13:14

frida kan du ikke lave flere ting på en gang... de ting er jeg da igang med mens jeg sidder lidt her!

ses tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 27-11-03 19:37

sus ellers ville jeg da evt stadig se det billede *gg*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-11-03 20:29

Oki Maria, jeg får lige min mand til at hjælpe *G* ..så må vi håbre han gider;.)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-11-03 09:14

det ku bare være sjovt at se sneglen du snakkede om! *gg*
er det nu jeg skal sige man kan altid tge ud og lurer.... *g*
puha tror jeg siger til ham der anders at den middag osv i kbh ikke bliver idag...total kvalme og skal læse så.....orker ikke rigtig..ups my life.....

hva molo den gave der?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-03 10:34

Han blev glad for ormegården. Især sønnen Felix på 6 syntes bare, det var den fedeste gave
Derudover fik han en 25g rød/hvid floating high/low Wobler fra ABU. En rigtig klasikker til 79 kr.
Netop denne type Wobler knytter der sig i vores omgangskreds en rigtig lystfiskerhistorie til.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 28-11-03 10:49

okay...... noget af en gave

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 29-11-03 00:23

heyson molo fandt du nogensinde ud af hvad de indikationer betød (kvinder til ungt kød) ? hvis du kan se meningen så del det lige med fx lille mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 14:47

tutfis -> Nej, jeg tror bare nsl blev stødt over ikke at blive tilgodeset med sin mening

..øhh er denne tråd ikke også ved at blive lidt langsom ?

..en ny fida-ting ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 15:32

Hej Molokyle har du haft en hård weekend??og jo denne tråd er osse ved at blive lidt langsom. Måske vi bare hver uge skal oprette en fredagstråd til fri afbenyttelse. Kunne det ikke være en god idé

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 15:45

fridaflip -> Ok. for mig. Hård Week-End? Tjae.. min veninde med bindevævs-kræft døde inat. Sidder sammen med uro og lader livet gå videre...

Hun pusler i køkkenet og jeg? Ja, jeg sidder her og kæmper med HTML, C/C++ og hva' har vi

tutfis -> Lille spørgsmål fra uro ; store muller og tattoos. Hvordan har du det med kvinder i go' fysik med store tattos ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 15:59

Åhh Molo det gør mig ondt at høre du har mistet en god veninde det er noget træls skidt (kræft) men endnu værre hvis pinslerne trækker i langdrag...
Hva' er nu det med tattos??

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 16:19

fridaflip -> Mener at ku' huske noget om tutfis deler facination af drenge med muller og tattoos.

.og det var uro der sagde jeg sku' spørge. hold mig udenfor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 17:34

Det er så småt bleven spisetid. Ovnbagt Laks und Gemüse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 17:41

Sig mig Molo - laver du selv mad, eller er det frk.uro der står for dette kedelige arbejde
Er I kærester eller hva??

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 18:02

Ja jeg laver mad, men foretrækker at uro ikke blander sig. Når uro laver mad ; klarer hun den SÆL
..og uhm... det smagte herligt

Vi er hva...??

Ligner jeg måske en en håndperker med store muller og tattoos ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 18:38

Store muller NEJ men du kan jo sagtens ha' en tatoo gemt et snedigt sted.

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 18:47

Næh... men jeg kan da prale af et par implantater

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 18:49

Jeg vågner op hver morgen med en plade i hånden og en i hovedet.

..og jeg aner ikke hvem de er med ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-11-03 20:39

Hej alle
Just hjemkommet fra det bedste weekendophold jeg nogensinde har været på. Tjek lige Munkebo Kro..det var der vi var! Beskrivelsen af kroen er ikke overdrevet overhovedet...troede egentlig ikke mad kunne smage SÅ godt...Min Søren grinede af mig hver gang vi skulle spise, han sagde jeg lignede en der var kommet i himmerrige...REN NYDELSE !!

MOLO..hvad er det for impantater...plader..i hovede og R.. forstår ingenting! ?????

Sus

PS: Molo gør mig ondt at høre om din veninde......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 20:49

mango -> Takker for kondolencen

Når jeg kommer til mønt, må jeg prøve Munken dér der...

Nåeh.. Jeg har bare en Titanium-ting istedet for venstre øjenbryn og en øloplukker lignende ting i venstre håndled. Det er altså bare ikke noget man ser og ikke noget der genere ..ret meget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-03 20:51

Min pladesamling forstår du

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-11-03 22:13

MOLO..Hmm fatter stadig ikke en meter*LOL*

Ja det var dælme pebret ´..*GG* men herregud, det er et år siden vi sidst var afsted, så vi blev enige om at det måtte koste hvad det kostede..vi kom af med 4.100,- kr spir, bananer..yahii..det er mange penge..men men det var altså bare det hele værd..intet og jeg siger intet var overladt til tilfældigheden..der var bare styr over det..og maden, alt er hjemmelavet, selv konfekten til kaffen, morgenbrødet og marmeladen, mælken hentet ved udvalgt bonde...lige fra koen..altså det er et rigtigt "tyrested" (snakker altså stjernetegn *LOL*)

Såeeh MOLO..hvis du nogensinde har tænkt dig at få fingeren ud og få dig et arbejde hvor du tjener kassen..ja så skulle du tilbringe en weekend dernede

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-11-03 22:28

Hej Mang
Det lyder som ren forkælelse (fedt) men hold da op, hvor du bare tænder på mad*GG*

Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-11-03 23:02

Frida...jepper er vild med god mad*GG* klart det bedste forspil jeg ved *LOL*...jeg kan godt fortælle dig at du ville også blive begejstret..man kan slet ikke lade være med at tænde på den mad de laver *GG*

Sus

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 30-11-03 23:03

hej alle sammen så jeg jeg landet fra arbejde *ss*

molo; det gør mig ondt det med din veninde.

ang; tutfis -> Lille spørgsmål fra uro ; store muller og tattoos. Hvordan har du det med kvinder i go' fysik med store tattos...

tja nu kan jeg godt li, store muller, tattos og håndværkere....det er vist ingen hemmeligehed! ang kvider i go fysik og tattos.... det er da ok...!! skal da nok selv ha en tatto en dag nu når jeg ingen pircinger har mere...eller skal man ha en ny pircing...

fed tur mango!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 11:24

mango -> Penge er ikke alt Mit liv bliver styret af mit hjerte ikke af min mave

tutfis -> ..[hør] ..hvisker... shh... det er fordi U.. selv har muller og store .... Jeg tror hun ville høre om I synes det er iorden for kvinder også?

</SLADDER TANTEN>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 12:07

NEJ!!!! Kvinder ska' sgu ikke have "mureroverarme"

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:26

fridaflip -> Så galt er det heller ikke : http://members.fortunecity.com/molo4/uro_dk.html

LUK DENNE TRÅD ...inden uro opdager det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 12:32

*ROFL* føj da. Ja altså jeg synes det er meget slemt "sorry" uro*GG*

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:32

mango -> Jeg skærer ud i pap og bukker i neon :

Efter en head to head sammenkomst med en Toyota Headacke (High Ace).. Lidt genoplivning, lidt intensiv og tryllerier hos plaskirrug, render jeg nu rundt med en større pladesamling ...jeg kender dog ikke alle numrene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-03 12:34

*LOL* Frida..jamen jeg har mureroverarme...det får man altså af at bruge armene til alting...nu er der jo ikke store fremtrædende blodårer og hvad har vi...synes nu selv de er meget flotte !!!
MOLO...Mave/hjerte hænger jo unægteligt sammen, det er immervæk nemmere at elske andre når man ikke plages af sult!! ..men jeg forstår hvad du mener...vi har alle vore lidenskaber og et af mine er altså god mad !!

Hmm MOLO..det billede er da ikke hendes overarme!!!

Sus´et

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:35

fridaflip -> Næh.. lad os hellere høre om tutfis' intim piercing'er

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:38

Altså ; Jeg sagde go' fysik ..og hun er 'vokset' siden billedet blev taget. Selv B-skålen klemmer nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-12-03 12:43

Ok..MOLO tænkte nok det var sådan noget, men var ikke helt sikker...man ved jo aldrig med dig! Du fyrer jo så meget af *GG*

Hmm, jeg er godt nok heller ikke til tatooés på kvinder... - men det er sikkert bare en tilvænnings sag, som så meget andet, jeg er nu 100% sikker på at jeg aldrig får en!!

Nææh jeg kan gå med til at man udsmykker sig med farver der kan gå af igen

Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 12:44

Oki! jeg vidste ikke, at tutfis har en piercing (og så endda et intimt sted)

Hmm... jeg troede ikke, at du Molo- vidste en dyt om a-b-c

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:47

NU gør jeg takket være tutfis' oplysninger om alphabetet og ondt i ryggen

Sig lige til ram2 ..ja, jeg kan sgu ik' la' vær' at komme med en kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-12-03 12:50

Der er da en god ting ved hende uro. Hvis Molo sover sammen hende, behøver han jo ikke tage tegneserier med i seng

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 12:58

fridaflip -> POINT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 13:01

mango -> Racister, negre, bøsser og kvinder går med Guld, ...rigtige mænd med Sølv

..og så kan man tage det af igen, hvis det bli'r for meget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 01-12-03 13:10

nåååå! tattos til kvinder det kommer sgu an på hvordan man får lavet det må jeg sige.... har set nogle grimme eksempler men også flotte såååå!

ang mine pircinger så; har haft har dog ikke nogen fortiden overvejer da at få lavet nogle igen. grunden til at jeg ikke har nogen for tiden er at den sidste fik jeg flået ud af navlen af en som ville danse med mig men jeg ville ikke. så da jeg gik væk kørte hans hånd over min mave og han fik fat i staven; AV! så havde jeg ingen pricing i navlen...!

men tror jeg skal ned og ha lavet et par nye hvor de bliver er vist min hemmelighed!

er det lige frem min skyld at molo kan alphabetet *gg*

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 01-12-03 13:17

den var sgu go frida!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-03 13:29

Kan I hygge..? Jeg skal på spruthus og møde et par gamle kammerater ...de gi'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-03 12:04

Nemesis at sætte hele 3 tømmermænd's tjavser på igår. Det er netop sådan jeg har det idag

..ALDRIG MER'

Selv Nescafé Guld smager af død rotte !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-12-03 18:23

det siger du jo lige indtil næste gang!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 11:34

Næste gang er på lørdag : Glögg-gilde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-12-03 14:34

Jamen det siger man jo hver gang ikke*GG*...Molo du skal bare til at lære at drikke med måde...

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 14:59

Mådehold !!! Dét er mig; både hvad beskedenhed og tilbageholdenhed anbelanger

Idag juler jeg bare. Jeg har haft besøg af uro-nissen, så der er både figner og jule øl. ..og så lå der en flot Smiley lighter til mig under skærmen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 19:38

hey efter på lørdag så kommer den igen... ALDRIG MER' molo *gg*
nååårh den lille molo dreng har været heldig*gg*

maria

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-03 19:45

Heldig ??? Næh.. hvis man er sød ,rar ,venlig, artig og opfører sig ordentligt HELE året, så får man besøg af nissen en gang imellem op til jul

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-12-03 19:58

hejsa her en en lille fredags tråd...denne er sgu for langsom *ss*

http://www.kandu.dk/dk/spg/27503

i ønskes alle en god og glædelig jul

tutfis

Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 16-12-03 10:48

Tak for svaret mango.
go jul sus!

tutfis