/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
hvordan gør man svømning sjovt.
Fra : h.vognbjerg
Vist : 760 gange
40 point
Dato : 10-11-03 21:27

Hejsa

Jeg underviser både børn og voksen i svømning.

Men hvordan kan man gøre det sjovt, at have crawl eller ryg teknik...

Hvis det er nogle der har nogle ideer.

Vil jeg blive glad

hilsen H. vognbjerg

Kommentar
Fra : jakobh

Dato : 11-11-03 16:40

Hejsa H.V

Jeg spiller jo også Uv-rugby, men har et hold i ungdomsskolen som hedder sportsdykning! Men leg med bold i vandet er sjovt, det kan fange mange børn/unge! Det kan både være med en plastik bold eller uv-rugbybold! Eller diverse staffeter, hvor der er lidt konkurence, der kan man virkelig se hvor meget man kan få dem til at "yde".

Jakobh

Kommentar
Fra : h.vognbjerg

Dato : 12-11-03 00:53

hej

Ja det er nogle gode lege...men ikke gode teknik øvelser....

Accepteret svar
Fra : hylstar

Modtaget 40 point
Dato : 11-12-03 23:06

Hvad med..
Kyllinge-crawl ?
Armhule-crawl - den kan osse laves på ryggen ?
Røvballe-crawl ?
Rygcrawl, hvor armen føres tilbage(der hvor den kommer op af vandet) før det rigtig "tag" tages ?
Baglens-crawl ? - den er ret svær, men sjov når man finder ud af det.
..var der andet ?

Godkendelse af svar
Fra : h.vognbjerg

Dato : 12-12-03 16:30

Tak for svaret hylstar.