/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Devil potter
Fra : Emil
Vist : 1213 gange
100 point
Dato : 22-02-02 00:29

Hej derinde! -Er der nogen der har erfaringer med Devil-potter? overvejer at anskaffe mig en...
evt. billigt sted man kan købe disse....?

vh. Emil

RF900R

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 01:09

> Hej derinde! -Er der nogen der har erfaringer med Devil-potter?
> overvejer at anskaffe mig en...
> evt. billigt sted man kan købe disse....?

Har haft 2 systemer på to forskellige GSX 750 F'ere, og har kun godt at sige
om dem !
Ordentlig forarbejdning, RIGTIG fed lyd, og intet tab af moment/heste efter
inddysning...
(kan ikke huske om det gav noget særligt)

Mureren

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-02-02 13:45

Hej

Kender du dette link: http://www.aom.dk/KobSalg.asp?vis=S%E6lges&emne=4

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-02-02 17:40

Hej

Jeg har en RF900R med en Devil-potte og det er målt på bænk til 123 hk på
hjulet. Der er ingen huller i kurven, så en Devil-potte kan
varmt anbefales. Testkurve kan ses på dk.binaer.motor

VH Martin
RF900R

"Emil" <Emil.news@kandu.dk> wrote in message
news:igfd8.4686$PE.128040@news000.worldonline.dk...
> Hej derinde! -Er der nogen der har erfaringer med Devil-potter?
> overvejer at anskaffe mig en...
> evt. billigt sted man kan købe disse....?
>
> vh. Emil
>
> RF900R
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 100 point
Dato : 23-02-02 12:24

Hej
Devil potter hører til et af de bedre fabrikater , den danske importør er :www.holtugmc.dk
De fåes i flg. prisklasser: 3495,00 - 3995,00 - 4295,00 incl. dansk moms.
Nogle af typerne kan monteres uden omdysning.(check tøndrørsfarven)
Lyden er god , men regn ikke med nogen effekt forøgelse hvis det monteres seperat.
Jeg har kigget lidt på priserne i udlandet og tror ikke de kan findes meget billigere der og så er der jo også evt. problemer med garanti , forkert tilsendt system o.s.v.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-02-02 16:20

Hej
Jeg har selv en Devil SLO SB2T på en Bandit 1200 og det er også sådan en du
skal have til din Suzuki, den har en FED lyd og det er lige til at få
udløsning af, men du kan let høre den når du køre. FED FED FED Lyd.

Hilsen Michael
"Emil" <Emil.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:igfd8.4686$PE.128040@news000.worldonline.dk...
> Hej derinde! -Er der nogen der har erfaringer med Devil-potter?
> overvejer at anskaffe mig en...
> evt. billigt sted man kan købe disse....?
>
> vh. Emil
>
> RF900R
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Emil

Dato : 25-02-02 14:28

Tak for de mange gode kommentarer!

Martin: Har du fået RF'eren dyset ind?, -evt. jetkit? 23 HK -imponerende. Det er vist det højeste jeg har hørt om... Hvordan kommer man ind på det her dk.binaer.motor? Er det SB2'eren du har?

> Jeg har en RF900R med en Devil-potte og det er målt på bænk til 123 hk på
> hjulet. Der er ingen huller i kurven, så en Devil-potte kan
> varmt anbefales. Testkurve kan ses på dk.binaer.motor
>
> VH Martin
> RF900R

Kommentar
Fra : Emil

Dato : 25-02-02 14:31

Jeg har tænkt på at købe den ovale model ("Ovo full power") i aluminium, -den ser lidt større ud end SB2'eren....lyden må stadig være den samme. Må hellere hive en "Tena -for men" på inden jeg afprøver "djævlen"....he he :)

Hej,
Emil

> Jeg har selv en Devil SLO SB2T på en Bandit 1200 og det er også sådan en du
> skal have til din Suzuki, den har en FED lyd og det er lige til at få
> udløsning af, men du kan let høre den når du køre. FED FED FED Lyd.
>
> Hilsen Michael

Kommentar
Fra : Emil

Dato : 25-02-02 14:36

Glemte lige en ting: Har fundet et ret billigt sted på nettet. Alt inkl. skulle man vist kunne spare en lille tusse ift. herhjemme.

www.auspuff-online.de

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-02-02 18:52

Hej Emil

Ja, jeg har fået dyset RF'er ind, men der er ikke monteret Jetkit eller
Kn-filter på den.
Du skriver blot "dk.binaer.motor" på din newsgroup, men jeg kan lige sende
den til dig.....
Jeg er ikke klar over om det er en SB2'er...

VH Martin

"Emil" <Emil.news@kandu.dk> wrote in message
news:DQqe8.7391$Rz2.271980@news010.worldonline.dk...
> Tak for de mange gode kommentarer!
>
> Martin: Har du fået RF'eren dyset ind?, -evt. jetkit? 23 HK
> -imponerende. Det er vist det højeste jeg har hørt om... Hvordan kommer
> man ind på det her dk.binaer.motor? Er det SB2'eren du har?
>
> > Jeg har en RF900R med en Devil-potte og det er målt på bænk til 123 hk
> på
> > hjulet. Der er ingen huller i kurven, så en Devil-potte kan
> > varmt anbefales. Testkurve kan ses på dk.binaer.motor
> >
> > VH Martin
> > RF900R
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-03-02 17:15

Hvor Kan man købe en sådan potte?
Kan det betale sig at købe den i England eller Tyskland?
Hvad koster det at få dysset om efter montering af ny potte? og hvor gør de
det godt?

mvh

/Thyge
GSX750F

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> wrote in message
news:3c758bd1$0$256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Hej derinde! -Er der nogen der har erfaringer med Devil-potter?
> > overvejer at anskaffe mig en...
> > evt. billigt sted man kan købe disse....?
>
> Har haft 2 systemer på to forskellige GSX 750 F'ere, og har kun godt at
sige
> om dem !
> Ordentlig forarbejdning, RIGTIG fed lyd, og intet tab af moment/heste
efter
> inddysning...
> (kan ikke huske om det gav noget særligt)
>
> Mureren
>

Kommentar
Fra : Emil

Dato : 19-04-02 23:55

For at afslutte denne tråd kan jeg hermed sige, at jeg har anskaffet mig en Devil "Ovo Full Power" i Alu, -kanon fed potte, til 3102 kr inkl. alt. Jeg købte den gennem førnævnte www.auspuff-online.de hos "Ambi's bike shop". Da denne potte koster 3995,- hos importøren Holtug MC er der altså en del at spare. Rådet er hermed givet videre....

V.h. Emil
RF900